Obecnie PIKO podtrzymuje tradycje. Wystarczy przeczytać listę części z których zbudowany jest Vectron i humor się poprawia, "Krowa łapacz, Krok w prawo / lewo" itd.
https://www.piko-shop.de/is.php?id=17506
Moderator: mod-Ogółem
Obecnie PIKO podtrzymuje tradycje. Wystarczy przeczytać listę części z których zbudowany jest Vectron i humor się poprawia, "Krowa łapacz, Krok w prawo / lewo" itd.
Mniej jest zestawów i nie ma samochodów, ale przybyły 4 nowe malowania modeli jak opisałem i jeszcze Reko zielony/beżowy to jednak więcej, zwłaszcza że w zestawach były wtedy dawane zwykłe modele katalogowe, dopiero w połowie lat 80 tych można było w zestawach znaleźć różne nr na wagonach, np pruskich Ci w barwach DR. A samochody były cały czas w handlu, tak jak węglarki budowy francuskiej czy srebrny Ygrek, których w obu katalogach zabrakło
Andrzej Rusiłowicz opublikował skany katalogu BTTB 1979/80 w polskiej wersji językowej.
Piotr Wilkoszz 













Tu masz od ręki:marcin r pisze:Lubie niektore starocie. Moim marzeniem kolekcjonera jest zdobyc z konca bttb set V100 z wagonami reko krotkimi i bagazowym tyle ze ciezko dostac. W oryg opakowaniu.
No akurat koszmarne podcięcia pudła Y-ków pod drzwiami raziły mnie nawet w podstawówce. Skoro można było to zrobić prawidłowo w N-ce to w TT-ce tym bardziej. Można nawet porównać rozwiązanie wózków i pudła w powstałych w tym samym czasie BR119 i BR250 (napęd tylko na dwa koła jednego wózka pozwolę sobie przemilczećWojtek_Kraków pisze:Tylko wtedy zupełnie to człowiekowi nie przeszkadzało.
Były sypialne Warsu z pięknymi podcięciami pudła.Wojtek_Kraków pisze:Oprócz jako takiej bipy nie było nic z logiem PKP.
Zgadzam się w całej rozciągłości...piotrek092 pisze:Teraz wygląda groteskowo,ale wtedy to było marzenie wielu TT-kowców,to ciągłe oglądanie katalogu było frajdą,a jeszcze większą zdobycie wymarzonego modelu w Składnicy Harcerskiej.
Tylko wtedy zupełnie to człowiekowi nie przeszkadzało.wlodar pisze:(...) O ile skrócenie Y-ków można tłumaczyć dostosowaniem do produkowanych torów (choć powinno być odwrotnie), to podcięcia przy drzwiach z 2 mm szparą między wózkiem i pudłem już wtedy wyglądały fatalnie. To samo jest z lokomotywami. Ludmiła na podwoziu NOHABa to jakiś żart. BTTB szło totalnie na skróty, choć wagony dwuosiowe w większości bronią się do tej pory. Oczywiście sentyment do Czuj-Czynów (CSH) pozostał, ale nawet spora część modeli do N-ki już w latach 80-tych wyprzedziła TT pod względem zgodności z pierwowzorem.(...)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość