

Moderator: mod-Makieta
Bywały.... np. na linii 7 czy 30.oelka pisze:Natomiast gdy już pojawia się temat płyt chodnikowych na peronach, to nie pamiętam peronu z dużymi (500x500mm) płytami. Zawsze jakoś spotykałem perony z małymi (300x300mm).
Może nie częsty, ale bywają i nie koniecznie od wjeżdżających aut.oelka pisze:Zniszczone, połamane płyty wyglądają ciekawie, ale na peronach to nie aż tak częsty widok. Płyty najczęściej pękają tam, gdzie wjeżdżają samochody.
Za to zapiaszczony zarastający chwastami peron jest całkiem popularnym widokiem.
No i lepiej teraz to wygląda:)womo pisze:Trochę posłuchem i zrobiłem je na połwę.![]()
Pierwsze 25 cm wydłubane. Jeszcze tylko 635 cm![]()
![]()
[url=http://images68.fotosik.pl/1222/75ebc703c085b56bmed.jpg]Obrazek[/URL]
To na dobrą sprawę jest to wysoko peron. 760mm to w skali jest 6,3mm. W polskich warunkach te 15 cm różnicy (TT - 1,3mm) można pominąć. Nieraz po remoncie tor wędrował w górę o kilkanaście centymetrów.womo pisze:Peron ma 5 mm ponad główkę szyny.
Zniszczone, połamane płyty wyglądają ciekawie, ale na peronach to nie aż tak częsty widok. Płyty najczęściej pękają tam, gdzie wjeżdżają samochody.Co do płyt też widziałem tylko małe, ale takie połączenie mi się podoba. Więc tak będzie![]()
Musze tylko przestać je niszczyć tak mocno.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości