Nierówności w sposób wklęsły
Moderator: mod-Porady i techniki modelarskie
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 05 gru 2007, 12:59
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Re: Nierówności w sposób wklęsły
Od 12:30 do 12:42 oraz od 13:47 do 13:58 są moje kawałki. Wykonane ze sklejki 8 mm oraz 10 mm plus korek. Trochę szczegółów widać w moim wątku modułowym: http://www.forumtt.pl/viewtopic.php?t=4081
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: Nierówności w sposób wklęsły
Ja nie napisałem jednego złego słowa typu "impreza do kitu". Napisałem o torach, a "jaki jest koń każdy widzi". Potwierdził to uczestnik, jest dowód w postaci filmu.
O podobny film ze swojego szlaku prosiłem jednego z kolegów w Sosnowcu. Taki sprawdzian daje możliwość poprawienia wad, usterek i przynosi nowe pomysły. Ot i tyle.
Bardzo lubię rzeczową krytykę, bo daje mi inne spojrzenie na wiele aspektów.
Lepsze czy gorsze ale są z tego jakieś
efekty
To teraz zapodaj swoje.
O podobny film ze swojego szlaku prosiłem jednego z kolegów w Sosnowcu. Taki sprawdzian daje możliwość poprawienia wad, usterek i przynosi nowe pomysły. Ot i tyle.
Dziękuję ale za takiego się nie uważam.Nawet nie przyszło mi do głowy by próbować poprawiać i krytykować MISTRZA TT
Bardzo lubię rzeczową krytykę, bo daje mi inne spojrzenie na wiele aspektów.
Lepsze czy gorsze ale są z tego jakieś
efekty
To teraz zapodaj swoje.
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: Nierówności w sposób wklęsły
(ciach)
Sprawa deformacji segmentów jest przedmiotem merytorycznej dyskusji w grupie sTTandardu ale dotyczy wszystkich. Osiadanie podtorza niweczy czasami kilka lat pracy więc może jednak warto poznać przyczyny i sposoby zapobiegania takim efektom?
Dla mnie temat jest nowy ponieważ od lat stosuję zupełnie inną technologię która jest odporna na zwichrowania. Niestety mam do wykonania 4 skrzynki w technologii klasycznej, dla tego staram się poznać temat aby uniknąć błędów.
(ciach)
Sprawa deformacji segmentów jest przedmiotem merytorycznej dyskusji w grupie sTTandardu ale dotyczy wszystkich. Osiadanie podtorza niweczy czasami kilka lat pracy więc może jednak warto poznać przyczyny i sposoby zapobiegania takim efektom?
Dla mnie temat jest nowy ponieważ od lat stosuję zupełnie inną technologię która jest odporna na zwichrowania. Niestety mam do wykonania 4 skrzynki w technologii klasycznej, dla tego staram się poznać temat aby uniknąć błędów.
(ciach)
Ostatnio zmieniony 16 maja 2014, 15:29 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: Nierówności w sposób wklęsły
0:35, 0:37, 6:18, 12:03, 12:07, 12:09, 12:19, 12:22, 12:30, 12:34, 12:44, 12:47, 12:49
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 07 lip 2007, 09:24
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
Re: Nierówności w sposób wklęsły
sprecyzuj dokładnie w której minucie filmu to zauważyłeś ?
Ostatnio zmieniony 15 maja 2014, 12:05 przez bartowe, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: Nierówności w sposób wklęsły
Mam pytanie do właścicieli skrzynek na których widać wybrzuszenia toru na łączeniach segmentów.
http://www.youtube.com/watch?v=zoaRKZhM ... e=youtu.be
Jak grubą listwę daliście pod tor, czy została ona podparta wręgami, z czego jest ślepa podsypka i wiek segmentów? Zastanawia mnie powód tych odkształceń.
http://www.youtube.com/watch?v=zoaRKZhM ... e=youtu.be
Jak grubą listwę daliście pod tor, czy została ona podparta wręgami, z czego jest ślepa podsypka i wiek segmentów? Zastanawia mnie powód tych odkształceń.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2014, 22:14 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: Nierówności w sposób wklęsły
O ile pamiętam, to Artur preferuje epokę II, na torach stoją parowozy więc III, IV.
Położenie prostego toru prosto jest bardzo proste. Wystarczy zainwestować 10 złotych w profil aluminiowy. Niestety tor trzeba położyć na listwie która z czasem nie ulegnie deformacjom.
Położenie prostego toru prosto jest bardzo proste. Wystarczy zainwestować 10 złotych w profil aluminiowy. Niestety tor trzeba położyć na listwie która z czasem nie ulegnie deformacjom.
- miano
- Posty: 610
- Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Nierówności w sposób wklęsły
Przecież chodzi o realizm - stan torów odzwierciedla polską rzeczywistość
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: Nierówności w sposób wklęsły
Na filmie to widać od 7:34.ArturSchŁ pisze:... ale w rzeczywistości nie jest tak źle.
Lepiej by było podyskutować co i jak można poprawić, niż poklepywać się po plecach i pokazywać że gdzieś jest gorzej.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2014, 07:49 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 2 razy.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10277
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Nierówności w sposób wklęsły
Masz rację, NA FILMIE tory wyglądają chwilami masakrycznie, ale w rzeczywistości nie jest tak źle.Kilkujadek pisze:Taki obraz jest bezcenny, oby ktoś wyciągnął z niego wnioski.
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Nierówności w sposób wklęsły
Taki obraz jest bezcenny, oby ktoś wyciągnął z niego wnioski.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2014, 15:21 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości