
Piszę to gdyż ostatnio miałem okazję oglądać model Ty4 Roco H0 i muszę przyznać że konwersja UMF stoi na wysokim poziomie jak na skalę środka.
Moderator: mod-Tabor
Masz fach w ręku trzeba przyznać.Ranger pisze:Z góry zaznaczam, że prezentowana poniżej lokomotywa nie jest jakąkolwiek wersją produkcyjną. Zrobiłem ją dla siebie i chce pokazać wam jak powinna wyglądać Ty4 - wojenna z tendrem węglowym.
drlukasz, świetne fotki. Dzięki za linka!drlukasz pisze:Zdjęcia z późniejszego okresu - 1976 rok są dostępne np. tu: http://www.tog-billeder.dk/polen_damplo ... er_ty4.htm
Zależy od epoki.tete pisze:OK, czyli wychodzi na to, że parowóz Ty4 nie różni się w jakiś szczególny sposób jeśli chodzi o budowę od BR44 (poza wiatrownicami). Czy wystarczy więc tylko umieścić tabliczki i dokonać lekkich modyfikacji w malowaniu aby uzyskać Ty4 bez większych przeróbek (poza likwidacją górnego reflektora)?
Nie no, OK. Sugerowałem się wyłącznie fotkami na stronie sklepu - które przedstawiają tą samą lokomotywę z tendrem na węgiel (myślałem, że to ta sama).Ranger pisze:zapewne Roco nie ma jeszcze prototypu i dali zdjęcia jakie mieli.
OK, czyli wychodzi na to, że parowóz Ty4 nie różni się w jakiś szczególny sposób jeśli chodzi o budowę od BR44 (poza wiatrownicami). Czy wystarczy więc tylko umieścić tabliczki i dokonać lekkich modyfikacji w malowaniu aby uzyskać Ty4 bez większych przeróbek (poza likwidacją górnego reflektora)?ArJu pisze:Dokładna nazwa modelu
Parowóz Ty4 Polskich Kolei Państwowych
A choćby zarządem. 36013 to DRG/DRB, a 36010 to DR w NRD. A w związku z tym i najpewniej numerem i przydziałem.tete pisze:Pierwszy wymieniony (nr kat. 36013) kosztuje prawie 971 coś a drugi (nr kat 36010) 850 coś... tendry mają węglowe.
Zaznaczę, że 36013 wymieniony jest jako nowość 2010. Może jakieś niewidoczne modyfikacje (jakie)?
Masz rację.Ranger pisze:Masz chyba jakieś problemy z czytaniem![]()
Wersja 012 jest z tendrem olejowym.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość