

Także P8 K.P.E.V. Ep. I w wersji z dźwiękiem i bez: 36055 i 36056 (zdjęcie H0).
Moderator: mod-Tabor
Ja miałem to z blaszkami zbierającymi prąd z kół w tendrze. Podgiąłem pęsetą i chodzi jak trzeba. Aczkolwiek dobrze było by dotrzeć lokomotywkę jeżdżąc w każdą stronę po 30minut...ArturSchŁ pisze:W mojej też zaobserwowałem, podczas rozbierania kotła, niemiłosiernie pogięte blaszki odbieraków prądu. Wyprostowanie ich tylko pogorszyło sytuację.
Jeśli chodzi o nasze koleje, to właśnie za to cenię Roco. Poza wyłącznie malowaniem charakterystycznym dla danego przewoźnika (co cechuje Tilliga) starają się coś tam jeszcze pozmieniać w modelu-bazie aby upodobnić go do parowozu PKP.Furia pisze:Co najlepsze - obie różnią się od siebie nie tylko malowaniem - Czeszka ma tabliczkę producenta na obudowie silników (bodaj humboldt, nie mam lupy na stanie). Polka - typowe garnki na czołownicy, które w wersji południowej zastępują finezyjne, oryginalne lampy.
Tak źle to chyba nie jest, temat dotyczy parowozu ROCO z tłem innych wpadek innych producentówjafrap pisze:M.in. w związku z powyższym ostatnio miałem chwilę zwątpienia i chęć przejścia na H0
Volvo już nie ma problemu bo jest wykupione przez "pinpongi" i jest to auto chińskiejafrap pisze:Volvo ma ten sam "problem".
maciej_kolej pisze:Z tego co piszecie, 80% ludzi ma wielki niedosyt połączony z różnymi kłopotami technicznymi.
M.in. w związku z powyższym ostatnio miałem chwilę zwątpienia i chęć przejścia na H0, ale jak wszedłem w temat na forach H0, okazało się że H-Zerowcy mają takie same dylematy ze swoimi modelami... zostaję wierny idealnej. Np. stonka PIKO też ma być w Chinach robiona. Wszystko rzucają do Chin w tych czasach. Albo się z Chińczykami dogadają albo d... zbita na całej linii co do jakości.Scio pisze:Niech się zmieni, albo niech przepadnie
Walczył z tym może ktoś? Mam taki problem, że moja przerywa. Muszą np. nacisnąć tender aby "złapała" napięcie z szyn. Jeśli można prosić jakąś doświadczoną radę jak sobie z tym w miarę sprawnie poradzić. Czy to związane jest raczej ze stykiem blaszek do kół, czy brak kontaktu może wystąpić gdzieś dalej? Blaszki odbierające prąd są tez pod tendrem? Z góry dzięki za rady.ArturSchŁ pisze:W mojej też zaobserwowałem, podczas rozbierania kotła, niemiłosiernie pogięte blaszki odbieraków prądu. Wyprostowanie ich tylko pogorszyło sytuację.
Ach te małe chińskie rączki![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości