E58

Moderator: mod-Galeria

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
oelka
Moderator
Posty: 2183
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
Lokalizacja: MDM
Kontakt:

Re: E58

Post autor: oelka »

Marcin pisze:Hem , spora awaryjnośc, a teraz zobaczcie takiego Siemensa, swiatowy lider w elekrtryce. Jednak się nauczyli.
To nie zupelnie jest tak.
Trzeba powiedziec, ze lokomotywy i EZT dla PKP byly powojennym zaczatkiem produkcji taboru elektrycznego w NRD. Niemcy nigdy wczesniej nie produkowali taboru na =3kV. Do BR211 czy kolejnych konstrukcji zakladow w Hennigsdorf zastrzezen juz nie bylo. A BR143 zostala bardzo dobrze przyjeta rowniez przez DB. Ale tez i o wzorzec bylo im latwiej.
Z drugiej strony Bombardier, czy Siemens bazuje glownie na dokonaniach firm zachodnioniemickich.

Krzysztof
Ostatnio zmieniony 05 mar 2008, 13:35 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2022
Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: E58

Post autor: Marcin »

Hem , spora awaryjnośc, a teraz zobaczcie takiego Siemensa, swiatowy lider w elekrtryce. Jednak się nauczyli.
Awatar użytkownika
oelka
Moderator
Posty: 2183
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
Lokalizacja: MDM
Kontakt:

Re: E58

Post autor: oelka »

JANTARSA pisze:przykre - a taki fajny pojazd
Tak, ale byly klopotliwe w uzyciu. Wszytkie serie produkcji NRD (EU04, EU20, EN56, ED70) mialy problemy z dosc spora awaryjnoscia apapratury elektrycznej. Wynikalo to z braku doswiadczenia Niemcow w budowie pojazdow elektrycznych zasilanych =3kV.
Z drugiej strony PKP nie bylo zainteresowane modernizacja tych serii poczawszy od konca lat 60., mogac skladac wielkie zamowienia na tobor w przemysle polskim.

Krzysztof
Ostatnio zmieniony 05 mar 2008, 13:35 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
JANTARSA
Posty: 212
Rejestracja: 27 kwie 2006, 19:15
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: E58

Post autor: JANTARSA »

przykre - a taki fajny pojazd
Furia
Posty: 391
Rejestracja: 07 lut 2008, 16:37
Lokalizacja: Dopiewo (E-20)
Kontakt:

Re: E58

Post autor: Furia »

tak, poszły. z tego wiem że miały tylko siedzenia 1 klasy. pod koniec swojego żywota podobo woziły cement, ale nie jestem pewien;)
JANTARSA
Posty: 212
Rejestracja: 27 kwie 2006, 19:15
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: E58

Post autor: JANTARSA »

I co poszły na żyletki?
Awatar użytkownika
oelka
Moderator
Posty: 2183
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
Lokalizacja: MDM
Kontakt:

Re: E58

Post autor: oelka »

Marcin pisze:Podejrzewam że w okolicach warszawy latały.
Poczatkowo Warszawa -Katowice, a potem uzywany byl do okazjonalnych przejazdow glownie tam gdzie otwierano kolejna zelektryfikowana linie. ED70 istnial w dwoch egzemplarzach. Wyprodukowany zostal w NRD.

Krzysztof
Ostatnio zmieniony 02 mar 2008, 16:21 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2022
Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: E58

Post autor: Marcin »

Podejrzewam że w okolicach warszawy latały.
JANTARSA
Posty: 212
Rejestracja: 27 kwie 2006, 19:15
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: E58

Post autor: JANTARSA »

Witam,

a gdzie takie cudo jeździło - dużo ich w Polsce było?

Pozdrawiam
Artur
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10278
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

E58

Post autor: ArturSchŁ »

Obrazek
Ze zbiorów Browarkowych, źródło: archiwum COBiRTK.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2013, 14:16 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości