Schürzenwagen DR Ep.III - Tillig

Moderator: mod-Tabor

BarTTek
Posty: 810
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Schürzenwagen DR Ep.III - Tillig

Post autor: BarTTek »

pawett pisze:a jak się ma nasz polski model Bhxz do orginału??
Nie ma nikogo kompetentnego, kto mógłby się wypowiedzieć ?? :roll:
Ostatnio zmieniony 27 gru 2010, 10:35 przez BarTTek, łącznie zmieniany 1 raz.
pawett
Posty: 14
Rejestracja: 06 maja 2009, 11:18
Lokalizacja: lubuskie
Kontakt:

Re: Schürzenwagen DR Ep.III - Tillig

Post autor: pawett »

Trochę jest tutaj http://www.tt-board.de/forum/showthread ... urzenwagen a jak się ma nasz polski model Bhxz do orginału??
Ostatnio zmieniony 21 gru 2010, 13:57 przez pawett, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10297
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: Schürzenwagen DR Ep.III - Tillig

Post autor: ArturSchŁ »

Podobno na tt-board.de była spora dyskusja o niezgodności modelu z oryginałem. Czy ktoś pamięta, może wskazać ten wątek ?
Awatar użytkownika
sTTaszek
Posty: 290
Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:01
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Schürzenwagen DR Ep.III - Tillig

Post autor: sTTaszek »

Wagon "fartuchowy" (ex C4ü-38), 2 kl., PKP, Ep. IV
Biorąc pod uwagę oznaczenie wagonu i datę rewizji jest to epoka III a nie IV jak błędnie wydrukowano na ulotce.

Staszek
Ostatnio zmieniony 17 gru 2010, 22:41 przez sTTaszek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10297
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Bhxz

Post autor: ArturSchŁ »

Bhxz, PKP, 2 klasa

:arrow: Dokładna nazwa modelu
Schürzenwagen (ex C4ü-38), 2.Kl., PKP, Ep. IV / Wagon "fartuchowy" (ex C4ü-38), 2 kl., PKP, Ep. IV

:arrow: Liczba osi
4

:arrow: Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen GmBH & Co. , Sebnitz – Niemcy

:arrow: Forma
Model gotowy

:arrow: Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne

:arrow: Charakter produkcji
Model krótkoseryjny / AMC exclusive

:arrow: Numer katalogowy modelu
500968

:arrow: Zarząd kolejowy
PKP

:arrow: Epoka
IV

:arrow: Oznaczenie modelu
Bhxz 20256

:arrow: Stacjonowanie/Data
St. mac. Gdynia, DOKP Gdańsk / 10.04.1961

:arrow: Elementy specyficzne
Brak

:arrow: Wersje modelu
16940 - DR, Ep. III
16941 - DB, Ep. IV

:arrow: Sprzęg
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358

:arrow: Oświetlenie
Jako opcja

:arrow: Uwagi
Na pudełku, obok logo Tillig'a, znajdujemy owalną naklejkę: AMC exclusive

:arrow: Podsumowanie:
Nowa konstrukcja i szybko w PKP. Oczekujemy kolejnych wersji PKP z tej rodziny. Na uwagę zasługuje polska wersja ulotki.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Ulotki:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 17 gru 2010, 15:33 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Sudovia
Posty: 333
Rejestracja: 11 lip 2008, 21:28
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Schürzenwagen DR Ep.III - Tillig

Post autor: Sudovia »

16900 WAGON OSOBOWY DR 1kl. Ep.III A 243-006
Obrazek

16920 WAGON OSOBOWY DR 1,2kl. Ep.III AB 243-104
Obrazek

16940 WAGON OSOBOWY DR 2kl. Ep.III B 243-212
Obrazek

16960 WAGON SYPIALNY DR Ep.III WLAB 054-005
Obrazek

16970 WAGON RESTAURACYJNY DR Ep.III WR 055-052
Obrazek
Ostatnio zmieniony 08 gru 2010, 19:52 przez Sudovia, łącznie zmieniany 3 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pasażerskie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości