Przeróbka BR56 na Tr6
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Przeróbka BR56 na Tr6
Szperałem trochę za tą mocą oryginalnego silnika i chyba znalazłem.
http://www.tt-board.de/forum/archive/in ... -5751.html
Post na samym dole. Nie rozumiem niemieckiego ale domyślam się, że silnik bttb 8310 ma 1.92W.
To dość sporo...
http://www.tt-board.de/forum/archive/in ... -5751.html
Post na samym dole. Nie rozumiem niemieckiego ale domyślam się, że silnik bttb 8310 ma 1.92W.
To dość sporo...
-
- Posty: 262
- Rejestracja: 13 sty 2009, 11:32
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Przeróbka BR56 na Tr6
Odpowiadam na Twoje pytania:
- silnik ma wymiary dł. bez osi 29, szer. 9, wys. 14,
- nie wiem nic o mocy silnika,
- tak ostoja była adaptowana, zostało utworzone łoże silnika w taki sposób żeby można było ostoję rozłożyć ,
- nie dotyka ścianek, czy się grzeje nie wiem bo testy jazdy były wykonywane przy zdjętej obudowie.
silnik od Br80 roco
Pozdrawiam
- silnik ma wymiary dł. bez osi 29, szer. 9, wys. 14,
- nie wiem nic o mocy silnika,
- tak ostoja była adaptowana, zostało utworzone łoże silnika w taki sposób żeby można było ostoję rozłożyć ,
- nie dotyka ścianek, czy się grzeje nie wiem bo testy jazdy były wykonywane przy zdjętej obudowie.
silnik od Br80 roco
Pozdrawiam
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Przeróbka BR56 na Tr6
Ubiegając kolejkowicza, to silnik od BR80 Roco
Jak jesteśmy przy silnikach to czy ktoś z was się orientuje jaką moc miały stare silniczki BTTB?
Jak jesteśmy przy silnikach to czy ktoś z was się orientuje jaką moc miały stare silniczki BTTB?
- Witek M.
- Posty: 972
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 15:32
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
- Kontakt:
Re: Przeróbka BR56 na Tr6
I w ogóle co to za silnik?Wojtek_Kraków pisze:[...]-jakie wymiary ma ten silnik? [...]
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Przeróbka BR56 na Tr6
Dzięki za odpowiedzi.
Mam jeszcze kilka pytań:
-jakie wymiary ma ten silnik?
- wiesz jaka jest jego moc?
- czy piłowałeś jakoś ostoję pod niego? U mnie np oryginalne mocowanie silnika bttb wygląda zupełnie inaczej.
- czy silnik dotyka ścianek kotka od środka i czy to nie powoduje nadmiernego grzania się?
Mam jeszcze kilka pytań:
-jakie wymiary ma ten silnik?
- wiesz jaka jest jego moc?
- czy piłowałeś jakoś ostoję pod niego? U mnie np oryginalne mocowanie silnika bttb wygląda zupełnie inaczej.
- czy silnik dotyka ścianek kotka od środka i czy to nie powoduje nadmiernego grzania się?
-
- Posty: 262
- Rejestracja: 13 sty 2009, 11:32
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Przeróbka BR56 na Tr6
Witam
Odpowiadam na Twoje pytania:
- wnętrze budki wykonałem sam na podstawie zdjęć,
- jest to element pochodzący z nowej br56, doklejony w miejsce starego uciętego,
- połączenie parowozu z tendrem wykonałem na bazie kulisy krótkiego sprzęgu tilliga
niestety rozwiązanie z nowej br56 nie nadaje się brak miejsca,
- sprzęgu z przodu nie będzie nie ma miejsca.
Pozdrawiam
Odpowiadam na Twoje pytania:
- wnętrze budki wykonałem sam na podstawie zdjęć,
- jest to element pochodzący z nowej br56, doklejony w miejsce starego uciętego,
- połączenie parowozu z tendrem wykonałem na bazie kulisy krótkiego sprzęgu tilliga
niestety rozwiązanie z nowej br56 nie nadaje się brak miejsca,
- sprzęgu z przodu nie będzie nie ma miejsca.
Pozdrawiam
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Przeróbka BR56 na Tr6
Kolejkowicz dzięki za foty!
Mam kilka pytań:
- od czego zamontowałeś wnętrze budki?
- jak zamontowałeś ramę nad wózkiem z przodu?
- połączenie tendra z parowozem to jakiś autorski patent czy tak jest w nowszej wersji tilliga?
- jak rozwiązałeś sprawę sprzęgu z przodu w lokomotywie?
Pozdrawiam
WF
Mam kilka pytań:
- od czego zamontowałeś wnętrze budki?
- jak zamontowałeś ramę nad wózkiem z przodu?
- połączenie tendra z parowozem to jakiś autorski patent czy tak jest w nowszej wersji tilliga?
- jak rozwiązałeś sprawę sprzęgu z przodu w lokomotywie?
Pozdrawiam
WF
-
- Posty: 262
- Rejestracja: 13 sty 2009, 11:32
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Przeróbka BR56 na Tr6
Witam
Za zgodą Wojtka zamieszczam w Jego temacie zdjęcia przeróbki Br56 na Br56.
Za zgodą Wojtka zamieszczam w Jego temacie zdjęcia przeróbki Br56 na Br56.
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Przeróbka BR56 na Tr6
Mała aktualizacja.
Druga warstwa błyszczącego lakieru.
Teraz malowanko czerwonych detali, kalki,bezbarwny i buda gotowa;) Pozdrawiam
WF
Druga warstwa błyszczącego lakieru.
Teraz malowanko czerwonych detali, kalki,bezbarwny i buda gotowa;) Pozdrawiam
WF
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Przeróbka BR56 na Tr6
Pierwsze zdjęcie.
Tender czarny,kocioł czarny a budka jakby jakaś inna.
Ale może to tylko złudzenie. Zostanie chyba czarna...
Tender czarny,kocioł czarny a budka jakby jakaś inna.
Ale może to tylko złudzenie. Zostanie chyba czarna...
- Witek M.
- Posty: 972
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 15:32
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
- Kontakt:
Re: Przeróbka BR56 na Tr6
No, nie wiem - ja tu zieleni nijak wypatrzyć nie mogę...
-
- Posty: 533
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Przeróbka BR56 na Tr6
Tu jest więcej zdjęć, chyba faktycznie była zielona: http://tomi.holdys.pl/index2.php?desc=on&par=tr6-39
-
- Posty: 947
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Przeróbka BR56 na Tr6
Wygląda na to z tego zdjęcia że budka mogła być zielona /inny odcień niż reszty/a faktycznie podstawa prądnicy została. Wraku nikt nie ropował wygląda jakby stał kilka lat złazi w kilku miejscach farba.
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Przeróbka BR56 na Tr6
To by też tłumaczyło że na jednym ze zdjęć, które widziałem dach ma taki sam odcień jak ściany budki.
Dzięki za sugestie.
Dzięki za sugestie.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2183
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Przeróbka BR56 na Tr6
Powinien mieć czarną jak każdy parowóz do ruchu towarowego. Natomiast ściany budki mogły nie być w przeciwieństwie do kotła czy nawet tendra smarowane ropą. Może z tego wynika różnica w wyglądzie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości