EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

FABRYCZNY tabor TT : czyli testy, porównania, dyskusje, przeróbki itp.

Moderator: mod-Tabor

ODPOWIEDZ
piotrek092
Posty: 947
Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

Post autor: piotrek092 »

Maila ze wszystkimi babolami ,co tam światła :P
Awatar użytkownika
Borczy
Posty: 2300
Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

Post autor: Borczy »

Te światła to tragedia :shock: :shock: :shock:
Wysłać im maila z załącznikiem ;) , chociaż pewnie już wiedzieli.
Awatar użytkownika
przemcol
Posty: 432
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

Post autor: przemcol »

To ja mam jeszcze prośbę do administratora. Raz mamy EP05 w innym miejscu EP 05. Czy można to ujednolicić. :roll:

Post do destrukcji.
Awatar użytkownika
wojtek_
Posty: 477
Rejestracja: 31 mar 2007, 23:17
Lokalizacja: swidnik
Kontakt:

Re: EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

Post autor: wojtek_ »

fajnie, fajnie
tylko błagam piszcie w jednym miejscu
pliz: http://forumtt.pl/viewtopic.php?f=66&t=12720
w.
Awatar użytkownika
Misiek
Posty: 1648
Rejestracja: 23 kwie 2007, 22:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

Post autor: Misiek »

rokkor pisze:Wydaje się, że egzemplarze MTB nie spełniają tego warunku, bo 2 elektrowozy kolegi z Krakowa jeździły różnie przy tym samym prądzie. Zatem ktoś, kto chce użyć elektrowozy EP05 do jazdy wielokrotnej, powinien uzbroić się w cierpliwość i najlepiej u sprzedawcy dopasować sobie 2 egzemplarze (z kilku wypróbowanych).
Jesli użytkownik jest zcyfrowany, to zgranie dwóch najbardziej nawet różnych lokomotyw problemem nie jest.
Osobiście testowane, nawet na pakiecie 2 z przodu i 2 na popychu 3,5metrowego składu.
markom
Posty: 733
Rejestracja: 12 sie 2008, 20:43
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

Post autor: markom »

Ranger pisze:Na alle nie widziałem za 500zl.
Konrad, proszę, mówisz i masz :)
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=66 ... st-visited

Added in 9 minutes 52 seconds:
Borczy pisze:Na wstępie wspomnę ,że jeszcze nie jestem posiadaczem tej lokomotywy :>
Z poniższych postów wynika ,że sytuacja podobna jak z Nurkami od Kuehna ( pamiętasz Marek :D ). Chyba składali na szybko na dzień premiery i żeby wysłać odpowiednią ilość zamówionych to po prostu zacisnęli poś.....ki i robili na akord :cry:
Jarkowski :)
Masz w zupełności słuszność !! Bo jak inaczej skomentować te wszystkie niedociągnięcia ??
W mojej nawet ktoś próbował przykleić ślizg, co widać po częściowym oderwaniu farby
A pod tym paskiem do Krzychu w życiu by się nie podpisał !!
I muszę zmienić oświetlenie, zamiast 100W zamontuje 60 ?? :)
malowanie ups
karnawałowe oświetlenie :)
z dwóch wystrzelonych znalazłem tylko jeden ślizg
rokkor
Posty: 253
Rejestracja: 13 wrz 2009, 09:48
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Re: EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

Post autor: rokkor »

Wraz z krakowskim kolegą porównaliśmy 2 jego świeżo kupione elektrowozy EP05 firmy MTB i 2 moje elektrowozy EP05 wykonane przez KamilaW na podwoziach i napędzie tilligowskiego E10. Na temat malowania, ilości detali nie będę się wypowiadał, ale o dwóch sprawach muszę:
1) Kolega markom napisał, że:
markom pisze: Podczas jazdy otworzyły się pantografy i wystrzeliły w kosmos blaszki
Mojemu sympatycznemu krakusowi fabryczne pantografy MTB też wystrzeliły w górę kilka razy - na całe szczęście nad sobą miały drut sieci trakcyjnej stacji Mnichów i na nim ślizgacz się zatrzymał. Widać, że elektrowóz MTB powinien jeździć albo pod drutem albo .... pod sufitem, a nigdy pod słupami z zawiesiami pozbawionymi drutu. Pantograf wystrzeli podczas jazdy , po kilku centymetrach jazdy w otwartym położeniu nadzieje się na najbliższy słup i katastrofa nieunikniona.
2) Do przeróbki 2 tilligowskich podwozi (z napędem) sprawdziłem 3 elektrowozy E10 tak, by jeździły idealnie tak samo i nadawały się na tandem 2xEP05. Udało się. Wydaje się, że egzemplarze MTB nie spełniają tego warunku, bo 2 elektrowozy kolegi z Krakowa jeździły różnie przy tym samym prądzie. Zatem ktoś, kto chce użyć elektrowozy EP05 do jazdy wielokrotnej, powinien uzbroić się w cierpliwość i najlepiej u sprzedawcy dopasować sobie 2 egzemplarze (z kilku wypróbowanych).

Gdyby nie to, że mam już od 2 lat 2xEP05 i 1xEU05, to bym kupił wyrób MTB, ale natychmiast wymienił bym pantografy na tilligowskie.
piotrek092
Posty: 947
Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

Post autor: piotrek092 »

Sorry Konrad zapomniałem że używasz samochodówek, a nie wody ;)
Awatar użytkownika
Ranger
Posty: 3827
Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

Post autor: Ranger »

Fabry mam juz z samochodowek Debber. Za wodne podziekuje.
piotrek092
Posty: 947
Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

Post autor: piotrek092 »

A i nie zapomnij o zestawie farb do malowania ,chyba że HAKATA cie uprzedzi :mrgreen:
Awatar użytkownika
Ranger
Posty: 3827
Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

Post autor: Ranger »

Na alle nie widziałem za 500zl. Jednak jakby ktoś chciał mi ja odsprzedać za promocyjną cenę to zapraszam na PW.
Mam zamiar do niej dorobić trochę części, min. Stalowe ślizgacze pantografów. Reflektory tez wypadałoby przerobić na takie z czerwonymi swiatlami i odblysnikami.
Awatar użytkownika
wicy
Posty: 1707
Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

Post autor: wicy »

markom pisze:Mój komentarz to JEDNA WIELKA PORAŻKA !!
Też uruchomiłem swój egzemplarz. Chwilę pobawiłem się na rozjazdach DKW2, EW2. Radzi sobie nie gorzej niż inne modele. Wózki rzeczywiście jakby nieco opornie się skręcały, jakby osadzone były w mazi, jednak nie ma tragedii. Przemcol pisał, że nie radzi sobie na DKW - na DKW2 nie ma żadnych problemów. Jedynie na jednej krótkiej "S"-ce czasem wyskakuje mi jeden z wózków, ale tylko z jednej strony, przy konkretnym ustawieniu kierunku lokomotywy. Ogólnie nie ma tragedii, jest całkiem dobrze.
Oczywiście ma wady malowania wcześniej opisywane + niecentryczny moim zdaniem numer na czołach. Dodatkowo wyleciał mi czerwony element z pantografu (ten między sprężynkami). Po prostu nie był przyklejony :)
Zastanawia mnie kwestia dziury na głośnik. Biegnie nią taśma led, ale dość napięta, że miejsca na głośnik ubywa. Nie wiem jaki głośnik tam wpychać - grubość 8mm, czy wejdzie 10mm. Strach głośnik wcisnąć głębiej żeby nie zerwać taśmy led.
Awatar użytkownika
krzysztof
Posty: 1738
Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Re: EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

Post autor: krzysztof »

markom pisze:/.../Wózki tak ciasno spasowane, że w ogóle nie pokonują rozjazdów, wyrzuca za każdym razem/.../
czyli -jak wcześniej napisałem w banku modeli- nie tylko u mnie tak jest
Ranger pisze:Można tez rozebrać i złożyć po swojemu co ja właśnie uczynię. Postaram sie zrobić taka relacje
w sumie czekam na tą relację. a i myślę o wymianie pantografów
Ranger pisze:Ps. Ta lokomotywa w HS za 550zl :)
na alle za 500 :D
Awatar użytkownika
Ranger
Posty: 3827
Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

Post autor: Ranger »

Można tez rozebrać i złożyć po swojemu co ja właśnie uczynię. Postaram sie zrobić taka relacje.
Ps. Ta lokomotywa w HS za 550zl :)
Awatar użytkownika
aviaTTor
Posty: 655
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
Lokalizacja: czestochowa
Kontakt:

Re: EP05 MTB, a sprawa polska .... [dyskusja]

Post autor: aviaTTor »

Wydaje mi się, że zawsze można reklamować.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości