nie były przyklejone - były oddzielnieaarekk pisze:Pytanie o wersję 14929 z 2 kontenerami. Czy ładunki te były fabrycznie klejone do platformy, czy przychodziły od Tilliga luzem?
X, Tillig
Moderator: mod-Tabor
- krzysztof
- Posty: 1738
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: X, Tillig
- aarekk
- Posty: 32
- Rejestracja: 29 lis 2019, 17:00
- Lokalizacja: Szamotuły
- Kontakt:
Re: X, Tillig
Pytanie o wersję 14929 z 2 kontenerami. Czy ładunki te były fabrycznie klejone do platformy, czy przychodziły od Tilliga luzem?
- oelka
- Moderator
- Posty: 2184
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: X, Tillig
Bylbym ostrozny z ta wszechstronnoscia tego wagonu. Pamietac nalezy, ze jest to wagon gospodarczy (seria X) nalezacy do kolei i uzywany w zwiazku z tym w ruchu wewnetrznym na potrzeby przewoznika.ArturSch pisze:Pozwala na załadowanie dowolnym ładunkiem przez co zwiększa uniwersalność zastosowań.
Krzysztof
Ostatnio zmieniony 20 mar 2008, 15:22 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10297
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
X, Tillig
platforma X
Dokładna nazwa modelu
Niederbordwagen mit Bremserhaus, DR, Ep. III / platforma niskoburtowa z budką hamulcową, DR, Ep. III
Liczba osi
2
Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen Gmbh & Co; Sebnitz - Niemcy.
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
14926
Zarząd kolejowy
DR
Epoka
III
Oznaczenie modelu
89-97-30 X
Elementy specyficzne
budka hamulcowa
Wersje modelu
14920 - 89-19-82 X, DR, Ep. III
14926 - 89-97-30 X, DB, Ep. III (z budką hamulcową)
14927 - X 8734 Erfurt, DRG, Ep. II (z 2-ma kołami parowozu, Sondermodell 1999 Tillig-TT-Club)
14429 - X, DR, Ep. III, (z ładunkiem złoty dzwon)
Sprzęg
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358.
Uwagi
Piękna, uniwersalna platforma niskoburtowa pasująca do każdego składu towarowego. Pozwala na załadowanie dowolnym ładunkiem przez co zwiększa uniwersalność zastosowań. Idealna na koniec składu towarowego. Jak zwykle czytelne napisy, klasyczny wygląd oraz jazda bez zarzutu. Może trochę drażnią przeskalowane poręcze przy budce hamulcowej ale to zapewne pozostałość po BTTB. Nie umniejsza to w niczym atrakcyjności wagonu - jest to żelazny element składowy taboru z III Epoki.
Podsumowanie
Jeden z najtańszych modeli pełnowartościowych Tilliga. Dzięki niskiej cenie modelu dostępny dla każdego, a warto.
Dokładna nazwa modelu
Niederbordwagen mit Bremserhaus, DR, Ep. III / platforma niskoburtowa z budką hamulcową, DR, Ep. III
Liczba osi
2
Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen Gmbh & Co; Sebnitz - Niemcy.
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
14926
Zarząd kolejowy
DR
Epoka
III
Oznaczenie modelu
89-97-30 X
Elementy specyficzne
budka hamulcowa
Wersje modelu
14920 - 89-19-82 X, DR, Ep. III
14926 - 89-97-30 X, DB, Ep. III (z budką hamulcową)
14927 - X 8734 Erfurt, DRG, Ep. II (z 2-ma kołami parowozu, Sondermodell 1999 Tillig-TT-Club)
14429 - X, DR, Ep. III, (z ładunkiem złoty dzwon)
Sprzęg
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358.
Uwagi
Piękna, uniwersalna platforma niskoburtowa pasująca do każdego składu towarowego. Pozwala na załadowanie dowolnym ładunkiem przez co zwiększa uniwersalność zastosowań. Idealna na koniec składu towarowego. Jak zwykle czytelne napisy, klasyczny wygląd oraz jazda bez zarzutu. Może trochę drażnią przeskalowane poręcze przy budce hamulcowej ale to zapewne pozostałość po BTTB. Nie umniejsza to w niczym atrakcyjności wagonu - jest to żelazny element składowy taboru z III Epoki.
Podsumowanie
Jeden z najtańszych modeli pełnowartościowych Tilliga. Dzięki niskiej cenie modelu dostępny dla każdego, a warto.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2009, 08:09 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości