Ciekawa loczka w dość przystępnej cenie-ale ja jednak poczekam na model kuehna.Swoją drogą możemy pozazdrościć naszym sąsiadom rodzinnych producentów oferujących swojski tabor
749/751 (ex. T478.1) - MTB
Moderator: mod-Tabor
- aviaTTor
- Posty: 655
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
- Lokalizacja: czestochowa
- Kontakt:
- TittyTwister
- Posty: 269
- Rejestracja: 29 lis 2008, 20:24
- Lokalizacja: Ostrava
- Kontakt:
749/751 (ex. T478.1) - MTB
Lokomotywa spalinowa 749/751 (ex. T478.1)
Zamračená, Bardotka, producent MTB
Dokładna nazwa modelu
Lokomotywa spalinowa Rh 749 019-6, ČD / Diesel-elektrická lokomotiva řady 749 019-6, ČD
Liczba osi
4
Dokładna nazwa producenta modelu
MTB - Vítěslav Báňa, 182 00, Praha 8, Republika Czeska
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Tworzywo sztuczne formowane metodą wtrysku ciśnieniowego.
Charakter produkcji
Model małoseryjny
Numer katalogowy modelu
TT749-019
Zarząd kolejowy
ČD
Epoka
V
Oznaczenie modelu
749 019-6
Elementy specyficzne
Model posiada DCC wyjście dla automatycznego sprzęgła, zainstalowany 8 ohmowy głośnik
Wersje modelu
TT751-T015 - ČSD T478.1015, Ep. IV
TT751-T022 - ČSD T478.1022, Ep. IV
TT749-162 - ČD 749 162, Ep. V, VI
Sprzęg
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358.
Napęd
Silnik 5-polowy, dwie masy kinetyczne, napęd na wszystkie zestawy kołowe, zbieranie prądu ze wszystkich kół, fabrycznie bez obręczy przyczepnościowych (jedna oś z dwoma obręczami jest w dodatkach, możliwa do wymiany).
Oświetlenie
Oświetlenie diodowe białe/czerwone, zmienne w zależności od kierunku jazdy.
DCC
Posiada gniazdo PluX16 i 8 ohmowy głośnik.
Model
Lokomotywa w rzeczywistości
Diesel-elektrická lokomotiva řady 751 (ex.T478.1) byla vyráběna v ČKD Praha v letech 1964-1971 v počtu 158 ks, ve střech částečně odlišných sériích. Ve 2. a 3. sérii bylo vyrobeno 82 ks. řady 752 (ex. T478.2) pro nákladní přapravu bez parního generátoru. V pruběhu provozu byly stroje první a druhé série doplněny tlumičem výfuku pro snížení hlučnosti motoru K6S-310DR což se objevilo na změně polohy výfuku.
V 90. letech začaly rekonstrukce části lokomotiv z parního vytápění na elektrické a přeznačování na ř. 749. Lokomotivy se používají univerzálně k vozbě osobních i nákladních vlaků na všech tratích československa.
Záměl – Doudleby nad Orlicí, 6.9.2006
Nová Pec, 11.06.2012
Nová Pec, 13.06.2012
Těchotín, 25.8.2001
Chrudim, 9.01.2003
Zamračená, Bardotka, producent MTB
Dokładna nazwa modelu
Lokomotywa spalinowa Rh 749 019-6, ČD / Diesel-elektrická lokomotiva řady 749 019-6, ČD
Liczba osi
4
Dokładna nazwa producenta modelu
MTB - Vítěslav Báňa, 182 00, Praha 8, Republika Czeska
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Tworzywo sztuczne formowane metodą wtrysku ciśnieniowego.
Charakter produkcji
Model małoseryjny
Numer katalogowy modelu
TT749-019
Zarząd kolejowy
ČD
Epoka
V
Oznaczenie modelu
749 019-6
Elementy specyficzne
Model posiada DCC wyjście dla automatycznego sprzęgła, zainstalowany 8 ohmowy głośnik
Wersje modelu
TT751-T015 - ČSD T478.1015, Ep. IV
TT751-T022 - ČSD T478.1022, Ep. IV
TT749-162 - ČD 749 162, Ep. V, VI
Sprzęg
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358.
Napęd
Silnik 5-polowy, dwie masy kinetyczne, napęd na wszystkie zestawy kołowe, zbieranie prądu ze wszystkich kół, fabrycznie bez obręczy przyczepnościowych (jedna oś z dwoma obręczami jest w dodatkach, możliwa do wymiany).
Oświetlenie
Oświetlenie diodowe białe/czerwone, zmienne w zależności od kierunku jazdy.
DCC
Posiada gniazdo PluX16 i 8 ohmowy głośnik.
Model
Lokomotywa w rzeczywistości
Diesel-elektrická lokomotiva řady 751 (ex.T478.1) byla vyráběna v ČKD Praha v letech 1964-1971 v počtu 158 ks, ve střech částečně odlišných sériích. Ve 2. a 3. sérii bylo vyrobeno 82 ks. řady 752 (ex. T478.2) pro nákladní přapravu bez parního generátoru. V pruběhu provozu byly stroje první a druhé série doplněny tlumičem výfuku pro snížení hlučnosti motoru K6S-310DR což se objevilo na změně polohy výfuku.
V 90. letech začaly rekonstrukce části lokomotiv z parního vytápění na elektrické a přeznačování na ř. 749. Lokomotivy se používají univerzálně k vozbě osobních i nákladních vlaků na všech tratích československa.
Záměl – Doudleby nad Orlicí, 6.9.2006
Nová Pec, 11.06.2012
Nová Pec, 13.06.2012
Těchotín, 25.8.2001
Chrudim, 9.01.2003
Ostatnio zmieniony 15 paź 2012, 20:22 przez TittyTwister, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości