V36, Tillig
Moderator: mod-Tabor
- golab
- Posty: 1365
- Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: V36, Tillig
Czekam właśnie na BR103 02631 od Makieciarza - pojawiła się i kupiłem.
Jednoc o mnie zastanawia - rama. Drabinki w modelu spielemaxa sa widocznie staranniej wykonane niz w innych wersjach których zdjęcia znalazłem.
Zwróciliście na to uwagę ?
Jednoc o mnie zastanawia - rama. Drabinki w modelu spielemaxa sa widocznie staranniej wykonane niz w innych wersjach których zdjęcia znalazłem.
Zwróciliście na to uwagę ?
- piottrw
- Posty: 749
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: V36, Tillig
Nie aż tak. Przy kilkudziesięciu lokomotywach można było poprostu dobrać odpowiedni i wyminić. Zresztą jak się ewentualnie spotkamy to sam ocenisz.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Jacula
- Posty: 541
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 22:02
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: V36, Tillig
Wlutowałeś jakieś oporniki przed silnik? Czy tak z natury się ułożyły?piottrw pisze:...tak mam wysterowane silniki że lokomotywy jedźdzą podobnymi prędkościami...
J
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2008, 08:01 przez Jacula, łącznie zmieniany 1 raz.
- piottrw
- Posty: 749
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: V36, Tillig
No nie wiem. Jakos tak mam wysterowane silniki że lokomotywy jedźdzą podobnymi prędkościami. Jedynie podobnie do V 36 jeździ stara Zeukowksa T334 i Pikole ICE, Taurus I Herkules
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Jacula
- Posty: 541
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 22:02
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: V36, Tillig
Może ta pierwsza kreska powinna jej wystarczyć. W końcu to bardziej manewrowa lokapiottrw pisze: Co parwda rusza przepieknie od pierwszej kreski na zasilaczu, ale przy 4 to już ice pokowskiego przegania.....
J
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2008, 08:03 przez Jacula, łącznie zmieniany 1 raz.
- piottrw
- Posty: 749
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: V36, Tillig
Witam
Posiadam Tiiligowski model w opisie Leuna Werke i... koszmar. Co parwda rusza przepieknie od pierwszej kreski na zasilaczu, ale przy 4 to już ice pokowskiego przegania. Poza tym im szybciej tym głosniej, a dźwięk jest dosć wysoki i mi odobiście przeszkadza. Wole stary silnik od BTTB. Co do wykonania napisów i malowania nie mam zastrzeżeń, ładnie wyglądają przeswity miedzy szprychami kół.
Pozdrawiam
Posiadam Tiiligowski model w opisie Leuna Werke i... koszmar. Co parwda rusza przepieknie od pierwszej kreski na zasilaczu, ale przy 4 to już ice pokowskiego przegania. Poza tym im szybciej tym głosniej, a dźwięk jest dosć wysoki i mi odobiście przeszkadza. Wole stary silnik od BTTB. Co do wykonania napisów i malowania nie mam zastrzeżeń, ładnie wyglądają przeswity miedzy szprychami kół.
Pozdrawiam
- Jacula
- Posty: 541
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 22:02
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: V36, Tillig
Właśnie, pytam, bo niedawno reanimowałem swoją stareńką i jestem zaskoczony właściwościami jezdnymi BTTB w tym wypadku.BarTTek pisze:...Niektóry twierdzą, że lepiej sprawował sie ten od BTTB niż to co upycha tam nadal Tillig
J
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2008, 00:03 przez Jacula, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 808
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: V36, Tillig
Silnik to Buhler, trójpolowy, ale nie ten z najnowszej produkcji z kołami zamachowymi, tylko ten z bardzo mocnymi magnesami. Niektóry twierdzą, że lepiej sprawował sie ten od BTTB niż to co upycha tam nadal Tillig
- Jacula
- Posty: 541
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 22:02
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: V36, Tillig
Artur, mógłbyś dać zdjęcie środka? Czy silnik jest taki jak w BTTB, czy Tillig dał nowy?
Pzdr - Jacek
Pzdr - Jacek
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 14 paź 2006, 18:04
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: V36, Tillig
Kilka elementów należałoby dorobić do pełni wyglądu tego modelu.
Frankowski Krzysztof
- krzysztof
- Posty: 1737
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: V36, Tillig
Jest też to dziwactwo :
http://forumtt.pl/viewtopic.php?t=2902& ... ht=v36+031
no i rozumiem, że mówimy tylko o tilligu, bo jest też ZEUKE v36 071
http://forumtt.pl/viewtopic.php?t=2902& ... ht=v36+031
no i rozumiem, że mówimy tylko o tilligu, bo jest też ZEUKE v36 071
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2008, 08:18 przez krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10278
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
V36, Tillig
BR 103 (V 36)
Dokładna nazwa modelu
Diesellok BR 103, DB AG "Cargo", Ep. V / Lokomotywa spalinowa BR 103 (V 36) kolei DB-Cargo, Ep. V
Liczba osi
3
Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen Gmbh & Co; Sebnitz - Niemcy
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
200834 (edycja dla SPIELEMAX 2002)
Zarząd kolejowy
DB AG "Cargo"
Epoka
V
Oznaczenie modelu
103 100-0
Stacjonowanie/Data
Bh Nurnberg / -
Elementy specyficzne
-
Wersje modelu
02600 - V 36 2065.01, ÖBB, Ep. III, czerwona
02601 - V 36 90, Leuna-Werke, Ep. III
02630 - BR 103 021/2, DR, Ep. III
02631 - BR 103 033-7, DR, Ep. IV, pomarańczowa
02632 - V36 255, DB, Ep. III, czerwona
02634 - Y 50 101, SNCF, Ep. III
02635 - V 36 102, DB, Ep. III
02636 - V36 108, DB, czarna
02637 - V 36 102, DB, Ep. III, z podwyżwszoną kabiną
02638 - V 36 274, RCT, Ep. III, niebieska
200834 - BR 103 100-0, DB-Cargo, Ep. V, czerwona (SpieleMax 2002)
500079 - T334.0, ČSD, Ep. III, błękitna "Stalinovy závody" (Deltax Workshop 2002)
Napęd
Silnik 3-polowy, napęd na wszystkie 3 osie, zbieranie prądu ze wszystkich kół
Sprzęg
Model nie posiada KKSu ani gniazda NEM
Oświetlenie
Brak
DCC
Brak fabrycznego przygotowania do dekodera
Uwagi
-
Podsumowanie
Odświeżony model z nowym pudłem jest godzien uwagi. Jak widać na zdjęciach, prezentuje się lepiej niż jego wcześniejsze wersje BTTB.
Lokomotywa dzielnie sobie radzi na rozjazdach, jednak jak każda krótka 3-osiowa jednostka może mieć problemy z brakiem zasilania. Brak obręczy przyczepnościowych uniemozliwia prowadzenie długich składów. Ma zbyt dużą prędkość maksymalną.
Dokładna nazwa modelu
Diesellok BR 103, DB AG "Cargo", Ep. V / Lokomotywa spalinowa BR 103 (V 36) kolei DB-Cargo, Ep. V
Liczba osi
3
Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen Gmbh & Co; Sebnitz - Niemcy
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
200834 (edycja dla SPIELEMAX 2002)
Zarząd kolejowy
DB AG "Cargo"
Epoka
V
Oznaczenie modelu
103 100-0
Stacjonowanie/Data
Bh Nurnberg / -
Elementy specyficzne
-
Wersje modelu
02600 - V 36 2065.01, ÖBB, Ep. III, czerwona
02601 - V 36 90, Leuna-Werke, Ep. III
02630 - BR 103 021/2, DR, Ep. III
02631 - BR 103 033-7, DR, Ep. IV, pomarańczowa
02632 - V36 255, DB, Ep. III, czerwona
02634 - Y 50 101, SNCF, Ep. III
02635 - V 36 102, DB, Ep. III
02636 - V36 108, DB, czarna
02637 - V 36 102, DB, Ep. III, z podwyżwszoną kabiną
02638 - V 36 274, RCT, Ep. III, niebieska
200834 - BR 103 100-0, DB-Cargo, Ep. V, czerwona (SpieleMax 2002)
500079 - T334.0, ČSD, Ep. III, błękitna "Stalinovy závody" (Deltax Workshop 2002)
Napęd
Silnik 3-polowy, napęd na wszystkie 3 osie, zbieranie prądu ze wszystkich kół
Sprzęg
Model nie posiada KKSu ani gniazda NEM
Oświetlenie
Brak
DCC
Brak fabrycznego przygotowania do dekodera
Uwagi
-
Podsumowanie
Odświeżony model z nowym pudłem jest godzien uwagi. Jak widać na zdjęciach, prezentuje się lepiej niż jego wcześniejsze wersje BTTB.
Lokomotywa dzielnie sobie radzi na rozjazdach, jednak jak każda krótka 3-osiowa jednostka może mieć problemy z brakiem zasilania. Brak obręczy przyczepnościowych uniemozliwia prowadzenie długich składów. Ma zbyt dużą prędkość maksymalną.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości