BR132, Roco
Moderator: mod-Tabor
- womo
- Posty: 2384
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: BR132, Roco
Oj niestety wyznaje.
- Scio
- Posty: 696
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: BR132, Roco
W sierpniu ma sie ukazać zestaw cyfrowy z Ludmiłą, czy to ta sama lokomotywa, o której pisałeś? Pytam, bo producenci lubią poprawiać rzeczy dobre, żeby już nie były takie dobre, ale mam nadzieję, że firma Roco nie wyznaje tej filozofii.
- SU46-046
- Posty: 196
- Rejestracja: 30 sie 2007, 16:20
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: BR132, Roco
ITL... Dla mnie to jedno z ciekawszych malowań Ludmiły. Gratuluję zakupu!
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10297
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: BR132, Roco
Ostatnio zmieniony 09 paź 2015, 11:42 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10297
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
BR132, Roco
BR 132, Ludmila
Dokładna nazwa modelu
Lokomotywa spalinowa BR132 kolei DR
Liczba osi
6
Dokładna nazwa producenta modelu
Roco Modelleisenbahn GmbH - Austria
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
36203
Zarząd kolejowy
DR
Epoka
IV
Oznaczenie modelu
132 188-4
Elementy specyficzne
Brak
Wersje modelu
02644 - BR 232 DR, Ep. V, Werkslokomotive Wismut (Tillig)
02645 - BR 132 105-8, DR, Ep. IV (Tillig, =36200)
02646 - BR 232 683-3, DB AG, Ep. V (Tillig)
02647 - BR 232 208-8, DB "Cargo", Ep. V (Tillig, =36202)
02648 - BR 234 DB, Ep. V (Tillig)
36200 - BR 132 105-8, DR, Ep. IV
36201 - BR 232 683-3, DB AG, Ep. V
36202 - BR 232 208-9, DB "Cargo", Ep. V
36203 - BR 132 188-4, DR, Ep. IV
36204 - BR 142 001-7, DR, Ep. IV
36205 - BR 142 003-3, DR, Ep. IV, (SpieleMax)
36206 - RN 232, Railion, Ep. V
36207 - DE 302.02, Eko-Trans, Ep. V
36208 - T 679.2002, CSD,
36209 - BR 130 101-9, DR, Ep.IV, (SpieleMax)
36210 - BR 232 04, ITL, silber
36211 - BR 132 509-1, DR, Ep. IV, Gealtert (SpileMax, postarzana, w łaty)
93645 - BR 132 105-8, DR, Ep. IV, digital (Tillig, =36200)
Napęd
Pięciopolowy silnik z jednym, ale za to potężnym kołem zamachowym, napęd na wszystkie 6(!) osi, prąd pobieramy również z 6(!) osi na czterech skrajnych kołach gumki przyczepnościowe
Sprzęg
Model nie posiada KKS, ale posiada gniazdo NEM 358
Oświetlenie
Białe/czerwone, żarówkowe, zmienne w zależności od kierunku jazdy
Uwagi
Lokomotywa rzuca na kolana! Jest potwornie silna i przy okazji niesamowicie elastyczna, cichutka i cechuje się ultrapłynną jazdą! To wzór do naśladowania! Pod względem jezdnym - w każdym milimetrze pokonywanego toru!
Na makiecie 132 błyszczy! Jest rewelacyjna i już! Czy to z osobowymi, czy z towarowymi, zawsze znajdzie swe miejsce. Chociaż z Rilsami podczas jazd na wystawie wzbudzała zachwyt! Płynna i cichuteńka jazda chwytała za serce wszystkich! Jak już wspomniałem - pod względem jezdnym - lokomotywa jest bez wad! Nie jeździ szybko (prędkość oryginału 120 km/h i tu jest oddana dość dobrze), ale za to ma potężną moc wynikającą z koncepcji napędu. Nie zwalnia ze składem pod górkę, a 40 wagonów po równym, to dla niej betka! Taki krążownik na czele składu - to ja rozumiem! Wybieg wynoszący 35 cm jest wystarczający! No i ta powolna jazda. Przyprawia wszystkich o jęk zachwytu. Jak tak można powoli i bez zacięć!
Wersje z 2007 roku posiadają zmienione zawieszenie wózków co pozwala im bezproblemowo pokonywać nawet rozjazdy rurkowe w dowolnej konfiguracji, co przy obniżonej cenie modelu, w porównaniu do wcześniejszych serii, powoduje, że Ludmiła jest w zasięgu ręki każdego TeTetkowicza.
DCC:
Posiada gniazdo NEM 651. Włożenie dekodera do modelu Roco to kwestia sekund.
To co wydaje się być niemożliwe - staje się realne. W DCC Ludmiła jeździ jeszcze bardziej kulturalnie. Nie wierzyłem w to, a jednak! Gdy ustawi się jej prędkość na 1, to ruszy i po godzinie może zrobi kółko. Coś przepięknego! Po odpowiednim doborze parametrów przyspieszenia, hamowania i prędkości maksymalnej dostajemy do rąk prawdziwą maszynkę do szokowania innych. Ja sam długo nie mogłem wyjść z podziwu, jak tak się da! A da się jak widać. Już nie chcę nawet myśleć o zasilaniu jej prądem stałym. Ona zostanie na zawsze DCC. A światła? Skoro nawet jak stoi żarówka otrzymuje napięcie znamionowe, to oznacza, że światła świecą! Nie ma wady zasilania analogowego, czyli jadę 40 km/h i nie widzę nocą gdzie jest lokomotywa.
Podsumowanie:
... "132 błyszczy", ..."krążownik na czele składu" - nie są to określenia na wyrost. Jest to lokomotywa, która podoba się wszystkim swoim fantastycznym wyglądem, wysoką kulturą jazdy, genialnymi osiągami. Jeżeli jej jeszcze nie masz, to MUSISZ ją mieć.
Zasłużenie znalazła sobie wielu fanów, którzy kolekcjonują jej kolejne wersje i malowania.
Autor materiału i zdjęć Charakterek, zaczerpnięto ze strony i więcej na : TT-Klub.PL.
Dokładna nazwa modelu
Lokomotywa spalinowa BR132 kolei DR
Liczba osi
6
Dokładna nazwa producenta modelu
Roco Modelleisenbahn GmbH - Austria
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
36203
Zarząd kolejowy
DR
Epoka
IV
Oznaczenie modelu
132 188-4
Elementy specyficzne
Brak
Wersje modelu
02644 - BR 232 DR, Ep. V, Werkslokomotive Wismut (Tillig)
02645 - BR 132 105-8, DR, Ep. IV (Tillig, =36200)
02646 - BR 232 683-3, DB AG, Ep. V (Tillig)
02647 - BR 232 208-8, DB "Cargo", Ep. V (Tillig, =36202)
02648 - BR 234 DB, Ep. V (Tillig)
36200 - BR 132 105-8, DR, Ep. IV
36201 - BR 232 683-3, DB AG, Ep. V
36202 - BR 232 208-9, DB "Cargo", Ep. V
36203 - BR 132 188-4, DR, Ep. IV
36204 - BR 142 001-7, DR, Ep. IV
36205 - BR 142 003-3, DR, Ep. IV, (SpieleMax)
36206 - RN 232, Railion, Ep. V
36207 - DE 302.02, Eko-Trans, Ep. V
36208 - T 679.2002, CSD,
36209 - BR 130 101-9, DR, Ep.IV, (SpieleMax)
36210 - BR 232 04, ITL, silber
36211 - BR 132 509-1, DR, Ep. IV, Gealtert (SpileMax, postarzana, w łaty)
93645 - BR 132 105-8, DR, Ep. IV, digital (Tillig, =36200)
Napęd
Pięciopolowy silnik z jednym, ale za to potężnym kołem zamachowym, napęd na wszystkie 6(!) osi, prąd pobieramy również z 6(!) osi na czterech skrajnych kołach gumki przyczepnościowe
Sprzęg
Model nie posiada KKS, ale posiada gniazdo NEM 358
Oświetlenie
Białe/czerwone, żarówkowe, zmienne w zależności od kierunku jazdy
Uwagi
Lokomotywa rzuca na kolana! Jest potwornie silna i przy okazji niesamowicie elastyczna, cichutka i cechuje się ultrapłynną jazdą! To wzór do naśladowania! Pod względem jezdnym - w każdym milimetrze pokonywanego toru!
Na makiecie 132 błyszczy! Jest rewelacyjna i już! Czy to z osobowymi, czy z towarowymi, zawsze znajdzie swe miejsce. Chociaż z Rilsami podczas jazd na wystawie wzbudzała zachwyt! Płynna i cichuteńka jazda chwytała za serce wszystkich! Jak już wspomniałem - pod względem jezdnym - lokomotywa jest bez wad! Nie jeździ szybko (prędkość oryginału 120 km/h i tu jest oddana dość dobrze), ale za to ma potężną moc wynikającą z koncepcji napędu. Nie zwalnia ze składem pod górkę, a 40 wagonów po równym, to dla niej betka! Taki krążownik na czele składu - to ja rozumiem! Wybieg wynoszący 35 cm jest wystarczający! No i ta powolna jazda. Przyprawia wszystkich o jęk zachwytu. Jak tak można powoli i bez zacięć!
Wersje z 2007 roku posiadają zmienione zawieszenie wózków co pozwala im bezproblemowo pokonywać nawet rozjazdy rurkowe w dowolnej konfiguracji, co przy obniżonej cenie modelu, w porównaniu do wcześniejszych serii, powoduje, że Ludmiła jest w zasięgu ręki każdego TeTetkowicza.
DCC:
Posiada gniazdo NEM 651. Włożenie dekodera do modelu Roco to kwestia sekund.
To co wydaje się być niemożliwe - staje się realne. W DCC Ludmiła jeździ jeszcze bardziej kulturalnie. Nie wierzyłem w to, a jednak! Gdy ustawi się jej prędkość na 1, to ruszy i po godzinie może zrobi kółko. Coś przepięknego! Po odpowiednim doborze parametrów przyspieszenia, hamowania i prędkości maksymalnej dostajemy do rąk prawdziwą maszynkę do szokowania innych. Ja sam długo nie mogłem wyjść z podziwu, jak tak się da! A da się jak widać. Już nie chcę nawet myśleć o zasilaniu jej prądem stałym. Ona zostanie na zawsze DCC. A światła? Skoro nawet jak stoi żarówka otrzymuje napięcie znamionowe, to oznacza, że światła świecą! Nie ma wady zasilania analogowego, czyli jadę 40 km/h i nie widzę nocą gdzie jest lokomotywa.
Podsumowanie:
... "132 błyszczy", ..."krążownik na czele składu" - nie są to określenia na wyrost. Jest to lokomotywa, która podoba się wszystkim swoim fantastycznym wyglądem, wysoką kulturą jazdy, genialnymi osiągami. Jeżeli jej jeszcze nie masz, to MUSISZ ją mieć.
Zasłużenie znalazła sobie wielu fanów, którzy kolekcjonują jej kolejne wersje i malowania.
Autor materiału i zdjęć Charakterek, zaczerpnięto ze strony i więcej na : TT-Klub.PL.
Ostatnio zmieniony 09 paź 2015, 11:18 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 5 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości