W realu to jest tak:
- jak lokomotywa jedzie, to ma zgaszone oświetlenie kabiny (tak jak w aucie)
- jak lokomotywa stoi i maszynista np. wypełnia raporty, to ma zapalone oświetlenie kabiny.
Pytanie brzmi: po co chcesz przyciemniać ?
Moderator: mod-Tabor
W realu to jest tak:
Tyle, że zmiana CV do zadowalającego poziomu spowoduje miganie diodek.MonsterSale pisze: ↑27 kwie 2023, 10:26 Nie wiem, jaki masz dekoder, ale powinno się dać zmniejszyć napięcie na wyjściu konkretnej funkcji odpowiadającej za światło poprzez zmiany CV
Być może MTB uczy się na bieżąco i delikatnie modyfikuje konstrukcję w kolejnych seriach. W moim egzemplarzu wszystkie osie siedziały dość ciasno w wózku i środkowa oś praktycznie nie wychylała się na boki. Po poprawce jeździe zupełnie dobrze.MonsterSale pisze: ↑25 kwie 2022, 20:24 Ciekawe, co piszecie: u mnie środkowa oś każdego wózka ma wyraźnie większy luz między plastkowymi miejscami osadzenia osi i ona się normalnie przesuwa pozwalając na dopasowanie do krzywizny torów. Nic nie wypada na zwrotnicach bettungs (innych jeszcze nie mam).
Dzięki za cenny tip, bo człowiek się uczy cały czas.
Bingo. Zdjąłem pokrywę, rozpiąłem paski taśmy ze ścieżkami i odsłoniło się połączenie między wózkiem a silnikiem (patyczek, który robi za wał kardana) i faktycznie wypadł. Na szczęście jest tu na tyle dużo luzu, że da się to wsadzić bez demontażu wózka. Teraz śmiga.
Ciekawe, co piszecie: u mnie środkowa oś każdego wózka ma wyraźnie większy luz między plastkowymi miejscami osadzenia osi i ona się normalnie przesuwa pozwalając na dopasowanie do krzywizny torów. Nic nie wypada na zwrotnicach bettungs (innych jeszcze nie mam).
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości