Oi2-31, Par. Zajączkowo Tczewskie, lata 70.
Oi
BR24, Gützold
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 1047
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Posty: 805
- Rejestracja: 04 lis 2007, 20:08
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: BR24, Gützold
Wierzę. Zawsze zastanawiałem się, ile czasu zajmuje ModArt-owi wykonanie kilkunastu przeróbek (np. na zamówienie kolegów z forum --- tzw. zapisy)gemol pisze:Doprowadzenie modelu do wyglądu z lat 70 jest katorżniczą pracą.
Przecież to trza nic nie robić tylko od rana do wieczora dłubać w modelach...
Ehh, żaby to człowiek miał tyle czasu na to.
Nie mogę się doczekaćgemol pisze:Postaram się zrobić kilka fotek w najbliższy weekend i wrzucić.
Będzie Oi2 to byłoby supergemol pisze:Przy okazji, jest szansa na wykonanie krótkiej serii w epoce III, ale pod pewnymi warunkami. Jeśli dogadamy się z producentem w tej materii, to sprawa ruszy w IV kwartale tego roku.
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2010, 10:53 przez tete, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1047
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: BR24, Gützold
Doprowadzenie modelu do wyglądu z lat 70 jest katorżniczą pracą. Poza wspomnianymi drobiazgami należy usunąć część orurowania i zrobić od podstaw, wykonać nadbudówkę nad zaworami bezpieczeństwa, wymienić lampy, przenieść prądnicę, zmienić przód pomostu i parę innych drobiazgów. Model demontuje się i składa koszmarnie. Ale efekt wart jest poświęconego czasu. Postaram się zrobić kilka fotek w najbliższy weekend i wrzucić.Tak na pierwszy rzut oka widać, że polska lokomotywa nie ma przegrzewacza przy kominie oraz górnego reflektora.
Przy okazji, jest szansa na wykonanie krótkiej serii w epoce III, ale pod pewnymi warunkami. Jeśli dogadamy się z producentem w tej materii, to sprawa ruszy w IV kwartale tego roku.
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2010, 10:52 przez gemol, łącznie zmieniany 1 raz.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2185
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
-
- Posty: 805
- Rejestracja: 04 lis 2007, 20:08
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
BR24, Gützold
BR 24
Pozwolę sobie uzupełnić katalog o BR24 (taki ładny parowozik )...
Numer katalogowy modelu
73100
Zarząd kolejowy
DR
Epoka
III
Napęd:
silnik 5 polowy
DCC:
Gniazdo dekodera w standardzie NEM651
Dekoder w standardzie: NIE
Długość lokomotywy razem z buforami:
143 mm
Sprzęg
Kinematyka: TAK
Poniżej kilka zdjęć modelu w skali TT:
źródło: http://www.miba.de/neuheit/09/11/guet1.htm
źródło: http://www.modellbahnshop-lippe.com/pro ... odukt.html
Szerszy opis pozostawiam testerom (ja loka nie posiadam).
A poniżej fota polskiego odpowiednika, czyli Oi2 (tutaj Oi2-29 stojący na stacji Malbork w dniu 29 maj 1976 r.):
źródło: http://www.flickr.com/photos/42309484@N ... en/page10/
Tak na pierwszy rzut oka widać, że polska lokomotywa nie ma przegrzewacza przy kominie oraz górnego reflektora.
Pozwolę sobie uzupełnić katalog o BR24 (taki ładny parowozik )...
Numer katalogowy modelu
73100
Zarząd kolejowy
DR
Epoka
III
Napęd:
silnik 5 polowy
DCC:
Gniazdo dekodera w standardzie NEM651
Dekoder w standardzie: NIE
Długość lokomotywy razem z buforami:
143 mm
Sprzęg
Kinematyka: TAK
Poniżej kilka zdjęć modelu w skali TT:
źródło: http://www.miba.de/neuheit/09/11/guet1.htm
źródło: http://www.modellbahnshop-lippe.com/pro ... odukt.html
Szerszy opis pozostawiam testerom (ja loka nie posiadam).
A poniżej fota polskiego odpowiednika, czyli Oi2 (tutaj Oi2-29 stojący na stacji Malbork w dniu 29 maj 1976 r.):
źródło: http://www.flickr.com/photos/42309484@N ... en/page10/
Tak na pierwszy rzut oka widać, że polska lokomotywa nie ma przegrzewacza przy kominie oraz górnego reflektora.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2010, 16:59 przez tete, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości