BR50, Ty5, Tillig

Moderator: mod-Tabor

ODPOWIEDZ
devonn
Posty: 85
Rejestracja: 08 cze 2008, 16:14
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: BR50, Ty5, Tillig

Post autor: devonn »

Troche odwrotnie, też najlepiej na torach. Płytkę drukowaną dwustronnie w kształcie Y należy wsunać pomiędzy dwie pary styków w tendrze , tak aby ich nie pogiąć, i z lekką siłą wcisnąć.
Awatar użytkownika
aviaTTor
Posty: 655
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
Lokalizacja: czestochowa
Kontakt:

Re: BR50, Ty5, Tillig

Post autor: aviaTTor »

Dzięki ale chodzi mi pierwszy raz jak spiąc loka z tendrem? ;)
devonn
Posty: 85
Rejestracja: 08 cze 2008, 16:14
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: BR50, Ty5, Tillig

Post autor: devonn »

Lokomotywa stoi na torach, jedną ręką mocno łapiesz za kocioł, drugą za tender i zdecydowanie rozciągasz, ewentualnie z lekkim szarpnięciem.
Ostatnio zmieniony 03 paź 2011, 13:09 przez devonn, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
aviaTTor
Posty: 655
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
Lokalizacja: czestochowa
Kontakt:

Re: BR50, Ty5, Tillig

Post autor: aviaTTor »

Panowie pomóżcie, mój pierwszy parowóz tilliga z tendrem, na jakiej zasadzie jest połączenie tendra z parowozem? Nie chciał bym czegoś zepsuć :/
Ostatnio zmieniony 03 paź 2011, 13:09 przez aviaTTor, łącznie zmieniany 1 raz.
kestrel
Posty: 34
Rejestracja: 23 gru 2007, 22:41
Lokalizacja: Chisinau (Moldova)
Kontakt:

Re: BR50, Ty5, Tillig

Post autor: kestrel »

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Marek TT
Posty: 234
Rejestracja: 02 gru 2008, 09:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

BR50 Reko

Post autor: Marek TT »

Nie - potrzebuję rysunku z częściami parowozu i tendra. Takie jak były zamieszczane przy wszystkich parowazach.
kestrel
Posty: 34
Rejestracja: 23 gru 2007, 22:41
Lokalizacja: Chisinau (Moldova)
Kontakt:

Re: BR50, Ty5, Tillig

Post autor: kestrel »

A co zdjęcia modelu potrzebujesz?
Awatar użytkownika
Marek TT
Posty: 234
Rejestracja: 02 gru 2008, 09:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

BR50 Reko

Post autor: Marek TT »

Witam!
Czy ma ktoś może opis i rysunki tego modelu jakie są zawsze w pudełku z modelem.
Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2022
Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: BR50, Ty5, Tillig

Post autor: Marcin »

Ja mam, zamieszczę wieczorem jesli mozna.
Awatar użytkownika
Marek TT
Posty: 234
Rejestracja: 02 gru 2008, 09:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BR50, Ty5, Tillig

Post autor: Marek TT »

Czy ma ktoś opis i ulotkę z częściami do modelu BR50.?
Jeżeli tak - to czy można prosić o zamieszczenie jej tutaj, tak jak przy innych modelach.
Awatar użytkownika
brovarek
Posty: 862
Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: BR50, Ty5, Tillig

Post autor: brovarek »

Dorzucę trzeci - jak spostrzegł Brovarek w lokomotywach serii 50, przy jeździe przodem po wyjściu z łuku KKS nie prostuje lokomotywy względem tendra.
Nie Grzesiu, problem zauważył Piotrek Wróbel w swoim zakupionym egzemplarzu.
Ponieważ tender z 50 dołączył do swojego Ty2, przerobił KKs-a w tendrze. Ponoć wada jest nie do usunięcia bez przeróbki i nie wynika z montażu.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2009, 08:49 przez brovarek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: BR50, Ty5, Tillig

Post autor: Kilkujadek »

mradwan pisze:Dla mnie są tylko dwa problemy...
Dorzucę trzeci - jak spostrzegł Brovarek w lokomotywach serii 50, przy jeździe przodem po wyjściu z łuku KKS nie prostuje lokomotywy względem tendra.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2009, 08:49 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
mradwan
Posty: 403
Rejestracja: 04 lut 2007, 19:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BR50, Ty5, Tillig

Post autor: mradwan »

Moge tylko potwierdzić - lokomotywa jest świetna.
Dla mnie są tylko dwa problemy: wybór epoki - Ep. III byłaby bardziej odpowiednia (ale można zawsze przyjąc, że to koniec epoki III) i brak miejsca na dekoder ESU LokSound Micro w tendrze. Poza tym boję się, że trzecia lampa na dymnicy w istocie wyklucza montaż generatora dymu (ze względu na sztywna płytką, na której jest zainstalowana dioda.
Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2022
Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

BR50, Tillig

Post autor: Marcin »

BR051 341-6

:arrow: Dokładna nazwa modelu
Güterzuglokomotive BR 051 DB/Parowóz towarowy BR 051 kolei Deutsche Bundesbahn

:arrow: Liczba osi
1E

:arrow: Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen GmBH & Co. , Sebnitz – Niemcy

:arrow: Forma
Model gotowy

:arrow: Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne

:arrow: Charakter produkcji
Model wielkoseryjny

:arrow: Numer katalogowy modelu
02297

:arrow: Zarząd kolejowy
DB Deutsche Bundesbahn

:arrow: Epoka
IV

:arrow: Oznaczenie modelu
BR 051 341-6

:arrow: Stacjonowanie/Data
BD Essen, BW Osterhausen Osterfeld Sud

:arrow: Elementy specyficzne
Tender kabinowy, ruchome wózki tendra, inny pomost pod dymnicą, inne rury parowe do dymnicy, gniazdo elektryczne tender/lokomotywa jest ruchome

:arrow: Wersje modelu
tylko DB 02297

:arrow: Sprzęg
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358

:arrow: Napęd
Silnik Mashima z jedna masą kinetyczną

:arrow: Oświetlenie
LED zgodne z kierunkiem jazdy , na tendrze lampa czołowa

:arrow: Uwagi
Model pięknie wykonany, widać modernizację form Tilliga

:arrow: DCC:
gniazdo NEM w tendrze

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 08 maja 2009, 10:07 przez Marcin, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2022
Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: BR50, Ty5, Tillig

Post autor: Marcin »

Eeeee spokojnie, tej loki nie zobaczymy jeszcze z pół roku. Przy kłopocikach Tillisia wszystko sie opóźni.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Parowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości