BR50, Ty5, Tillig
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 08 cze 2008, 16:14
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Troche odwrotnie, też najlepiej na torach. Płytkę drukowaną dwustronnie w kształcie Y należy wsunać pomiędzy dwie pary styków w tendrze , tak aby ich nie pogiąć, i z lekką siłą wcisnąć.
- aviaTTor
- Posty: 655
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
- Lokalizacja: czestochowa
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Dzięki ale chodzi mi pierwszy raz jak spiąc loka z tendrem?
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 08 cze 2008, 16:14
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Lokomotywa stoi na torach, jedną ręką mocno łapiesz za kocioł, drugą za tender i zdecydowanie rozciągasz, ewentualnie z lekkim szarpnięciem.
Ostatnio zmieniony 03 paź 2011, 13:09 przez devonn, łącznie zmieniany 1 raz.
- aviaTTor
- Posty: 655
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
- Lokalizacja: czestochowa
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Panowie pomóżcie, mój pierwszy parowóz tilliga z tendrem, na jakiej zasadzie jest połączenie tendra z parowozem? Nie chciał bym czegoś zepsuć
Ostatnio zmieniony 03 paź 2011, 13:09 przez aviaTTor, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 23 gru 2007, 22:41
- Lokalizacja: Chisinau (Moldova)
- Kontakt:
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 23 gru 2007, 22:41
- Lokalizacja: Chisinau (Moldova)
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
A co zdjęcia modelu potrzebujesz?
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Ja mam, zamieszczę wieczorem jesli mozna.
- Marek TT
- Posty: 234
- Rejestracja: 02 gru 2008, 09:00
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Czy ma ktoś opis i ulotkę z częściami do modelu BR50.?
Jeżeli tak - to czy można prosić o zamieszczenie jej tutaj, tak jak przy innych modelach.
Jeżeli tak - to czy można prosić o zamieszczenie jej tutaj, tak jak przy innych modelach.
- brovarek
- Posty: 862
- Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Nie Grzesiu, problem zauważył Piotrek Wróbel w swoim zakupionym egzemplarzu.Dorzucę trzeci - jak spostrzegł Brovarek w lokomotywach serii 50, przy jeździe przodem po wyjściu z łuku KKS nie prostuje lokomotywy względem tendra.
Ponieważ tender z 50 dołączył do swojego Ty2, przerobił KKs-a w tendrze. Ponoć wada jest nie do usunięcia bez przeróbki i nie wynika z montażu.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2009, 08:49 przez brovarek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Dorzucę trzeci - jak spostrzegł Brovarek w lokomotywach serii 50, przy jeździe przodem po wyjściu z łuku KKS nie prostuje lokomotywy względem tendra.mradwan pisze:Dla mnie są tylko dwa problemy...
Ostatnio zmieniony 05 maja 2009, 08:49 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 403
- Rejestracja: 04 lut 2007, 19:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Moge tylko potwierdzić - lokomotywa jest świetna.
Dla mnie są tylko dwa problemy: wybór epoki - Ep. III byłaby bardziej odpowiednia (ale można zawsze przyjąc, że to koniec epoki III) i brak miejsca na dekoder ESU LokSound Micro w tendrze. Poza tym boję się, że trzecia lampa na dymnicy w istocie wyklucza montaż generatora dymu (ze względu na sztywna płytką, na której jest zainstalowana dioda.
Dla mnie są tylko dwa problemy: wybór epoki - Ep. III byłaby bardziej odpowiednia (ale można zawsze przyjąc, że to koniec epoki III) i brak miejsca na dekoder ESU LokSound Micro w tendrze. Poza tym boję się, że trzecia lampa na dymnicy w istocie wyklucza montaż generatora dymu (ze względu na sztywna płytką, na której jest zainstalowana dioda.
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
BR50, Tillig
BR051 341-6
Dokładna nazwa modelu
Güterzuglokomotive BR 051 DB/Parowóz towarowy BR 051 kolei Deutsche Bundesbahn
Liczba osi
1E
Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen GmBH & Co. , Sebnitz – Niemcy
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
02297
Zarząd kolejowy
DB Deutsche Bundesbahn
Epoka
IV
Oznaczenie modelu
BR 051 341-6
Stacjonowanie/Data
BD Essen, BW Osterhausen Osterfeld Sud
Elementy specyficzne
Tender kabinowy, ruchome wózki tendra, inny pomost pod dymnicą, inne rury parowe do dymnicy, gniazdo elektryczne tender/lokomotywa jest ruchome
Wersje modelu
tylko DB 02297
Sprzęg
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358
Napęd
Silnik Mashima z jedna masą kinetyczną
Oświetlenie
LED zgodne z kierunkiem jazdy , na tendrze lampa czołowa
Uwagi
Model pięknie wykonany, widać modernizację form Tilliga
DCC:
gniazdo NEM w tendrze
Dokładna nazwa modelu
Güterzuglokomotive BR 051 DB/Parowóz towarowy BR 051 kolei Deutsche Bundesbahn
Liczba osi
1E
Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen GmBH & Co. , Sebnitz – Niemcy
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
02297
Zarząd kolejowy
DB Deutsche Bundesbahn
Epoka
IV
Oznaczenie modelu
BR 051 341-6
Stacjonowanie/Data
BD Essen, BW Osterhausen Osterfeld Sud
Elementy specyficzne
Tender kabinowy, ruchome wózki tendra, inny pomost pod dymnicą, inne rury parowe do dymnicy, gniazdo elektryczne tender/lokomotywa jest ruchome
Wersje modelu
tylko DB 02297
Sprzęg
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358
Napęd
Silnik Mashima z jedna masą kinetyczną
Oświetlenie
LED zgodne z kierunkiem jazdy , na tendrze lampa czołowa
Uwagi
Model pięknie wykonany, widać modernizację form Tilliga
DCC:
gniazdo NEM w tendrze
Ostatnio zmieniony 08 maja 2009, 10:07 przez Marcin, łącznie zmieniany 4 razy.
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Eeeee spokojnie, tej loki nie zobaczymy jeszcze z pół roku. Przy kłopocikach Tillisia wszystko sie opóźni.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości