Kiedyś mi gumka spadła z jednego koła i wreszcie postanowiłem ją założyć.
BR50, Ty5, Tillig
Moderator: mod-Tabor
- Scio
- Posty: 696
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Borczy
- Posty: 2296
- Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Scio
- Posty: 696
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Dzięki!piottrw pisze: ↑01 maja 2023, 18:54 Ściągnąć osłonę wózka gdzie są ogumkowane koła. Czasem schodzi sama osłona, ma zatrzaski po obu stronach albo cały wózek, zależy co się poddaje łatwiej. A raz z jednej lokomotywy to mi zszedł cały wózek z przekładnią, tak się słabo trzymał. Potem tylko trzeba uważnie włożyć żeby bolce odbioru prądu wlazły gdzie trzeba.
Ja do ściągnięcia z zatrzasków używam tilligowego śrubokręta, tego z magnesem. Jakoś tak lubię nim operować.
- piottrw
- Posty: 755
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Ściągnąć osłonę wózka gdzie są ogumkowane koła. Czasem schodzi sama osłona, ma zatrzaski po obu stronach albo cały wózek, zależy co się poddaje łatwiej. A raz z jednej lokomotywy to mi zszedł cały wózek z przekładnią, tak się słabo trzymał. Potem tylko trzeba uważnie włożyć żeby bolce odbioru prądu wlazły gdzie trzeba.
Ja do ściągnięcia z zatrzasków używam tilligowego śrubokręta, tego z magnesem. Jakoś tak lubię nim operować.
Ja do ściągnięcia z zatrzasków używam tilligowego śrubokręta, tego z magnesem. Jakoś tak lubię nim operować.
- Scio
- Posty: 696
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Jak zdemontować zestawy kołowe, żeby wymienić gumki przyczepnościowe ?
-
- Posty: 1215
- Rejestracja: 09 sty 2009, 21:46
- Lokalizacja: leszno
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Witam.
Do Br52 DRG z dźwiękiem, dołączył Br50 DRG. Teraz dwa szare konie rozpoczną ciężką pracę. Zrobię test, która więcej uciągnie wagonów, a maszyniści będą walczyć na trasie
Do Br52 DRG z dźwiękiem, dołączył Br50 DRG. Teraz dwa szare konie rozpoczną ciężką pracę. Zrobię test, która więcej uciągnie wagonów, a maszyniści będą walczyć na trasie
-
- Posty: 238
- Rejestracja: 05 mar 2011, 16:42
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Mam jeden z pierwszych czyli klasyczny 02296 i jestem zadowolony.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10297
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Pozostaje cierpliwie czekać na wznowienie przez Tilliga, warto także nagabywać AMC o to wznowienie (po coś w końcu jest "wyłączny").
- MonsterSale
- Posty: 649
- Rejestracja: 04 lip 2020, 08:53
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Szanowni forumowicze, przekopałam internet i nie widzę już specjalnie szans na kupienie nowej (albo nieużywanej) 02095. Czy pozostanie mi się cieszyć jedynie podobną 02298 czy może ktoś ma na sprzedaż?
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 27 lut 2016, 08:32
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
W samy tenderze nic nie przerabiałem. Jedynie co to trochę komorę głośniczka obniżyłem i wszystko ładnie się upchało. Można pomyśleć jedynie by troszkę balastu dodać w miejsce wyrzuconego.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 gru 2014, 19:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Też bralem taką opcję pod uwagę. Aby zwiększyć miejsce myślałem o deskowaniu tendra i podniesieniu imigracji węgla. Co o tym myślicie.
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 27 lut 2016, 08:32
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Ja głośniczek upchałem razem z dekoderem w tenderze (wywaliłem oryginalny ciężarek z góry) - więc za bardzo nie musiałem martwic się przewodamiGasio pisze:Czy ktoś już założył dźwięk do tej lokomotywy? Może się pochwalicie i dacie inspirację jak poprowadzić przewód do głośnika.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 gru 2014, 19:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Witam. Czy ktoś już założył dźwięk do tej lokomotywy? Może się pochwalicie i dacie inspirację jak poprowadzić przewód do głośnika.
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 27 lut 2016, 08:32
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Płytkę w tenderze zdemontować można tylko przy wykorzystaniu lutownicy czy istniej inny patent - wszystkie pomysły mile widziane.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10297
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: BR50, Ty5, Tillig
Wszystkie oryginalne dźwięki są do niemieckich maszyn BR, natomiast spolszczone są tylko od Elvisa.wicy pisze:Interesuje mnie Zimo, ale nie wiem, czy są dedykowane schematy dźwięku i od kogo?
Jeśli nie masz programatora by samemu wgrać, to pozostaje Ci pukanie o dźwięk Elvisowy.
Roco wypuściło dźwiękowe wersje OK1 (36049 i 36058, Zimo MX648P16) ale dało dźwięki BR38, choć bogatsze niż standardowe wersje BR 38.
Lista dźwięków do PL: http://www.zimo.at/web2010/sound/tableindex_EN.htm#PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości