BR 18 201, Jago i Roco

Moderator: mod-Tabor

markom
Posty: 731
Rejestracja: 12 sie 2008, 20:43
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: markom »

oelka pisze:Z tego co do mnie dotarło, lokomotywa nie najlepiej mieści się w opakowaniu i w efekcie można oderwać górny reflektor na tendrze.
Prawdą jest, że opakowanie spasowane zostało mocno. Z jednej strony dobrze, bo loka nie ma możliwości przemieszczenia się. Z drugiej zaś Roco nie zauważyło jednej istotnej rzeczy. Zrobiło przetłoczenie w plastiku na górny reflektor, ale już nie na ten element, który jest pod reflektorem. I mamy sytuację, jak w moim przypadku, złamania tegoż elementu.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 17 lut 2011, 18:15 przez markom, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10278
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: ArturSchŁ »

I jeszcze, kolejny film z Roco:
Obrazek
- BR 18 DR ve velikosti TT od firmy Roco podruhé
Awatar użytkownika
womo
Posty: 2377
Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: womo »

Bo przy BR 65 nie trzeba grzebać :mrgreen: ...
Co do opakowania to uważam że jest dobrze wymyślone. Bardzo łatwo lokę się wyjmuje i pakuje. I faktycznie jest cicha.
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: Kilkujadek »

womo pisze:No i wiązary są z jakiegoś cienkiego plastiku, wyginają się jak chcą, gdy się przy nich kombinuje.
Albo za cienkie, albo za grube...
Podobne ma BR65 Gotzolda i jakoś nikt nie narzeka. Egzemplarz który widziałem w Rosswein nie miał wyżej wymienionych wad. Po za tym bez dźwięku poruszał się wyjątkowo cicho.
Ostatnio zmieniony 28 lis 2010, 19:40 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
oelka
Moderator
Posty: 2183
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
Lokalizacja: MDM
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: oelka »

womo pisze:No i wiązary są z jakiegoś cienkiego plastiku, wyginają się jak chcą, gdy się przy nich kombinuje.
Ja się spotkałem z uwagami o blokujących się z tego powodu wiązarach i korbowodach.
Z tego co do mnie dotarło, lokomotywa nie najlepiej mieści się w opakowaniu i w efekcie można oderwać górny reflektor na tendrze.

Krzysztof
Ostatnio zmieniony 28 lis 2010, 11:40 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10278
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: ArturSchŁ »

Pojawiła się też już wersja z dźwiękiem:

:arrow: TT lokomotive BR 18 201 from RoCo with ZIMO sound decoder.

:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=Nd8iHkrIVkY


:arrow: Záznam jízdy ozvučené BR 18 ve velikosti TT od firmy Roco.

:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=txTmvB49inA
Ostatnio zmieniony 28 lis 2010, 09:43 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
womo
Posty: 2377
Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: womo »

I wszystko ładnie, ale jak u mnie prześwieca tył tendra przez 3 lampę, kiedyś się zamaluje :mrgreen: No i wiązary są z jakiegoś cienkiego plastiku, wyginają się jak chcą, gdy się przy nich kombinuje. Szkoda, że na nich zaoszczędzili zwłaszcza że loka jest metalowa. Za to światła widać w nocy nawet na końcu makiety :mrgreen:
Model jest przepiękny i śmiga jak marzenie :mrgreen:
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10278
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Roco

Post autor: ArturSchŁ »

BR 18 201 (Roco)

:arrow: Nazwa Modelu:
Parowóz pośpieszny BR 18 201 kolei Deutsche Reichsbahn/Deutsche Bahn AG.

:arrow: Liczba osi:
2' C 1' (2 + 3 + 1)

:arrow: Nazwa producenta modelu:
Roco Modelleisenbahn GmbH - Austria

:arrow: Forma/Charakter produkcji:
Model gotowy/Produkcja wielkoseryjna.

:arrow: Technologia/Materiał:
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne

:arrow: Numer katalogowy modelu:
36025

:arrow: Zarząd kolejowy:
DR na burcie, DB AG na pudełku

:arrow: Epoka:
IV / V

:arrow: Oznaczenie modelu:
BR 18 201

:arrow: Stacjonowanie/Data
Rbd Halle / 5.05.1995

:arrow: Sprzęg:
Model posiada KKS oraz gniazda NEM 358 (z obu stron)

:arrow: Napęd:
Napęd w tendrze, 2 osie napędzane z gumowymi obręczami

:arrow: Oświetlenie:
Białe ciepłe LEDy, 3 światła z przodu i 3 z tyłu, zmienne w zależności od kierunku jazdy.

:arrow: DCC:
Gniazdo NEM651

:arrow: Inne wersje modelu:
36025 - BR 18 201 zielona, analog
36026 - BR 18 201 zielona, cyfrowa z dźwiękiem
36027 - BR 18 201 czerwona, analog
36028 - BR 18 201 czerwona, cyfrowa z dźwiękiem

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

I jeszcze tradycyjnie ulotki:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 lis 2010, 20:36 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3206
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: Maciej »

Ciamek pisze:Odległość tendra od parowozu? (...)Można to skrócić bez problemu.
Wybacz ale nie kupię lokomotywy za niemałą sumkę po to by jeszcze przy niej coś przerabiać - nie popisali się tym modelem :cry:
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2008, 21:42 przez Maciej, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Ciamosław
Posty: 493
Rejestracja: 09 kwie 2006, 18:08
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: Ciamosław »

Napisałem przecie:
Odległość tendra od parowozu? Mogła by mi nie pojechać na łukach. Można to skrócić bez problemu.
Obrazek
Można to skrócić jeszcze bardziej, nawet tak że będzie wyglądało jak w oryginale.
Ostatnio zmieniony 25 sie 2008, 08:14 przez Ciamosław, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
DBv
Administrator
Posty: 1941
Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: DBv »

Znowu żeby nie było, że się czepiam, ale jako żywo przypomina mi to COŚ TAKIEGO. Szczerze mówiąc uważam za "skandal", że w modelu za - jak by nie było "okrągłą" sumkę, nie postarano się tego zrobić na odpowiednim poziomie. W końcu obecnie są dostępne różne wynalazki jak KKS, sprzęgi przewodzące i inne tego typu "duperelowynalazki" więc na prawdę nawet długość modelu mnie przy tym nie przekonuje. Jakoś np BR52 chyba dużo krótsza nie jest a tender przylega jak trzeba i kabelek nie dynda...
Ostatnio zmieniony 25 sie 2008, 01:42 przez DBv, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Ciamosław
Posty: 493
Rejestracja: 09 kwie 2006, 18:08
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: Ciamosław »

BarTTek pisze:Ten czerwony maz pod oznaczeniem serii :>
Tak, jednak tylko na zdjęciu.
Ranger pisze:Paweł raczej miał na myśli te paskudne przewody między parowozem a tendrem. Jak z epoki BTTB :shock:
No cóż, w takim razie to nie jest żart.
Ostatnio zmieniony 25 sie 2008, 08:14 przez Ciamosław, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Ranger
Posty: 3807
Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: Ranger »

Paweł raczej miał na myśli te paskudne przewody między parowozem a tendrem. Jak z epoki BTTB :shock:
BarTTek
Posty: 808
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: BarTTek »

Ten czerwony maz pod oznaczeniem serii :>
ODPOWIEDZ

Wróć do „Parowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości