BR 18 201, Jago i Roco

Moderator: mod-Tabor

Awatar użytkownika
Ciamosław
Posty: 493
Rejestracja: 09 kwie 2006, 18:08
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: Ciamosław »

BarTTek pisze:E tam niestosowne- ile kosztował ten model ?? I ta krzywa jest rzeczywiście aż tak krzywa ?? Oznaczenia na tendrze wyglądają jak kalkomanie :?
440 euro
Jaka krzywa?
Bo to są kalkomanie.
Ostatnio zmieniony 25 sie 2008, 08:13 przez Ciamosław, łącznie zmieniany 1 raz.
BarTTek
Posty: 808
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: BarTTek »

E tam niestosowne- ile kosztował ten model ?? I ta krzywa jest rzeczywiście aż tak krzywa ?? Oznaczenia na tendrze wyglądają jak kalkomanie :?
Awatar użytkownika
Ciamosław
Posty: 493
Rejestracja: 09 kwie 2006, 18:08
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: Ciamosław »

Że co? Odległość tendra od parowozu? Mogła by mi nie pojechać na łukach. Można to skrócić bez problemu. Ale wtedy i tak na pomost od obrotnicy nie wchodzi.
Awatar użytkownika
DBv
Administrator
Posty: 1941
Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
Kontakt:

Re: BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: DBv »

Przepraszam za moze niestosowne pytanie, ale czy to, co mozna zobaczyc na TYM zdjęciu to jakiś zart jest? ;)
Awatar użytkownika
Ciamosław
Posty: 493
Rejestracja: 09 kwie 2006, 18:08
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

BR 18 201, Jago i Roco

Post autor: Ciamosław »

BR 18 201 (Jago)

:arrow: Nazwa Modelu:
Parowóz pośpieszny BR 18 201 kolei Deutsche Reichsbahn.

:arrow: Liczba osi:
2' C 1' (2 + 3 + 1)

:arrow: Nazwa producenta modelu:
JAGO - Modellbau
Hailingstr. 28
D - 73033 Göppingen

:arrow: Forma/Charakter produkcji:
Model gotowy/Produkcja wielkoseryjna.

:arrow: Technologia/Materiał:
Odlewy z metalu.

:arrow: Numer katalogowy modelu:
111 181

:arrow: Zarząd kolejowy:
DR

:arrow: Epoka:
III

:arrow: Oznaczenie modelu:
BR 18 201

:arrow: Sprzęg:
Brak KKS, mocowanie sprzęgu możliwe tylko z tyłu tendra, gniazdo NEM.

:arrow: Napęd:
Silnik Mashima 5 polowy, małe koło zamachowe, napęd przenoszony przez ślimak na zębatki trzech osi wiązanych, zębatki na osiach kół metalowe.

:arrow: Oświetlenie:
Białe LEDy, 2 z przodu i 2 z tyłu, zmienne w zależności od kierunku jazdy.

:arrow: DCC:
Brak gniazda, można polutować dekoder z kabelkami.

:arrow: Inne wersje modelu:
111 182 - BR 02 0201 ep.IV
111 183 - BR 18 201 ep.V (czerwona)
111 184 - BR 18 201 ep.III (opalana węglem)
111 186 - BR 18 201 parowóz muzealny, ciemnozielona

Szczelina nad przednimi zderzakami to efekt mojego małego doświadczenia w upychaniu kabli od dekodera, nie jest to wada fabryczna.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

:arrow: Uwagi
Czarne tabliczki na parowozie to trawione i pomalowane blaszki a same napisy na kalkach czytelne tak jak u Tilliga. Cały model wykonany jest z metalu i nie ma plastikowych elementów (no chyba że sprzęg czy diody). Nie daje rady przejechać po łuku na rozjazdach EW1 i jest za długi na obrotnicę flajśmana.
Ostatnio zmieniony 16 lis 2010, 20:36 przez Ciamosław, łącznie zmieniany 9 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Parowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość