BR64/OKl2-6, Schirmer

Moderator: mod-Tabor

Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10277
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: BR64/OKl2-6, Schirmer

Post autor: ArturSchŁ »

Dziś zrobiłem zdjęcia przy świetle dziennym (i podmieniłem część), ale że niebo zachmurzone, więc i te nie do końca oddają rzeczywisty wygląd.
whosho pisze:... za ten napis "Katowice" można ...
No to proszę:
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Więcej po zainstalowaniu dekodera - co z płytkami ??
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10277
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: BR64/OKl2-6, Schirmer

Post autor: ArturSchŁ »

OKl2 6 (BR 64)

:arrow: Numer katalogowy modelu
3010

:arrow: Zarząd kolejowy
PKP

:arrow: Epoka
III

:arrow: Oznaczenie modelu
OKl2 6

:arrow: Stacjonowanie/Data
DOKP Katowice, Par. Nysa / -

:arrow: Podsumowanie:
Drugi parowóz PKP w historii TT (fabryczny), pierwszy pasażerski i pierwszy NASZ FORUMOWY !!
:lol:

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Więcej na temat oryginału: TU.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2009, 10:54 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10277
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: BR64/OKl2-6, Schirmer

Post autor: ArturSchŁ »

BR 64-007

:arrow: Numer katalogowy modelu
3001

:arrow: Zarząd kolejowy
DR

:arrow: Epoka
III

:arrow: Oznaczenie modelu
BR 64 007

:arrow: Stacjonowanie/Data
Bdb Schwerin, Bw. Wittenberge, 6.2.1953

:arrow: Napęd
Pobór prądu i napęd na 3 osie kół napędowych, bez opasek zwiększających przyczepność

:arrow: Podsumowanie:
Pamiętajmy, że jest to model parowozu z trzema (tylko) osiami napędowymi, tak jak BR 80. Nie zaobserwowaliśmy żadnych objawów, które się zdarzają BR80 Roco, tzn zacięć spowodowanych brakiem zasilania. Lokomotywka jeździła płynnie od najmniejszych napięć zasilających, porównywaliśmy rozpoczęcie jazdy i jej zanik podczas zwiększania jak i zmniejszania napięcia zasilającego. Testy porównawcze z BR 89 pmt pokazały, że obie lokomotywy zachowują się bardzo podobnie, tzn jednakowo startują lub się zatrzymują (raz była lepsza jedna, raz druga). Kolejnym testem były przejazdy przez EW1,na którym Shirmer nie miał problemów w żadnym przejeździe.
Lokomotywa nie posiada obręczy zwiększających przyczepność, więc nie możemy się spodziewać bardzo dużego uciągu, jednak na pochyłościach makiety bez problemu sobie dawała radę z 5-7 wagonami dwuosiowymi.
Instalacja dekodera DCC jest możliwa, wymaga jednak polutowania przewodów i usunięcia elementów z płytki, zgodnie z załączonym rysunkiem.
W pudełku znajdują się także elementy do samodzielnego zamontowania.
Kartonowe pudełko posiada wypełnienie z pianki skutecznie unieruchamiające model w czasie transportu. Zamknięcie pudełka zabezpieczone jest przed otwarciem nasuwaną obejmą kartonową z opisami modelu.


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: BR64/OKl2-6, Schirmer

Post autor: Kilkujadek »

Dzięki. Musiałem sprawdzić co to jest :mrgreen: http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_parowozu
Regulacja jest dość prosta - przez wyciągnięcie z osi korby.
Punkt przyznany ;)
Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2022
Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: BR64/OKl2-6, Schirmer

Post autor: Marcin »

Ma żle ustawione stawidło z lewej storny.
Awatar użytkownika
brovarek
Posty: 861
Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: BR64/OKl2-6, Schirmer

Post autor: brovarek »

To akurat moze sie jeszcze zmienić - mówie o wypadnieciu z planu produkcji.
Rzeczywiscie widziałem , jeździ rewelacyjnie. Cena Gutzold'a będzie również wysoka!
M
makieciarz
Posty: 627
Rejestracja: 14 kwie 2006, 09:52
Lokalizacja: Görlitz
Kontakt:

Re: BR64/OKl2-6, Schirmer

Post autor: makieciarz »

Na model Gutzolda nie doczekacie się, wieść z fabryki - wypadł z planu produkcji!
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: BR64/OKl2-6, Schirmer

Post autor: Kilkujadek »

WojTTek pisze:Czyli chyba poczekamy na Gutzolda...
1) No to możemy długo poczekać...
2) Model Schirmera kulturą jazdy przewyższa wiele modeli firm konkurencyjnych.
Mogę go porównać jedynie do BR 89 PMT.
3) Wiązary metalowe, wykonane jak na tą technologię perfekcyjnie.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2008, 12:13 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
DBv
Administrator
Posty: 1941
Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
Kontakt:

Re: BR64/OKl2-6, Schirmer

Post autor: DBv »

Dlaczego?
Awatar użytkownika
WojTTek
Posty: 465
Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:43
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: BR64/OKl2-6, Schirmer

Post autor: WojTTek »

Czyli chyba poczekamy na Gutzolda...
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

BR64/OKl2-6, Schirmer

Post autor: Kilkujadek »

BR 64

:arrow: Dokładna nazwa modelu
Dampflok BR 64.018 DR/ Tendrzak BR 64.018 kolei DR

:arrow: Układ/liczba osi
1-C-1 / 1+3+1

:arrow: Dokładna nazwa producenta modelu
Modelleisenbahn Schirmer, Borna, Niemcy

:arrow: Forma
Model gotowy

:arrow: Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne

:arrow: Charakter produkcji
Model krótkoseryjny

:arrow: Numer katalogowy modelu
3002

:arrow: Zarząd kolejowy
DR

:arrow: Epoka
III

:arrow: Oznaczenie modelu
BR 64 018

:arrow: Stacjonowanie/Data
Bdb Schwerin, Bw. Wittenberge, 6.2.1953

:arrow: Elementy specyficzne

:arrow: Wersje modelu
3001 - BR 64 007, DR, Ep. III
3002 - BR 64 018, DR, Ep. III
3003 - BR 64 1007-0, DR, Ep. IV
3004 - BR 64 007, DR, Ep. III
3005 - BR 64 282, DRG, Ep. II
3008 - BR 64 1318-1, DR, Ep. IV
3010 - OKl2 6, PKP, Ep. III, Sondermodell Deltax
3020 - 365.404, ČSD, Ep. III, Sondermodell Deltax

:arrow: Sprzęg
Model nie posiada KKS-u ale ma gniazdo NEM 358

:arrow: Napęd

:arrow: Oświetlenie
2 białe zależne od kierunku jazdy

:arrow: Uwagi

:arrow: DCC:
Dekoder trzeba lutować.

:arrow: Podsumowanie:


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Bebeszki :mrgreen:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 20 lip 2009, 22:31 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 15 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Parowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość