BR86/TKt3 28, Tillig

Moderator: mod-Tabor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Scio
Posty: 696
Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: Scio »

Brovarek pisze:ale w pewnym sklepie
Czy masz na myśli jakiś konkretny sklep? ;)
Awatar użytkownika
brovarek
Posty: 861
Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: brovarek »

Osobiście z mojej Tkt-ki jestem zadowolony. Po zakupie przetestowałem ją na makiecie ModelarzyTT. Jeździła bez żadnych zacięć i problemów. Nie pamiętam tylko czy miała już dekoder czy nie. U mnie jeździ w cyfrze bez kłopotów. Miała trochę za dużo smaru.
Ogólnie można kupić, ale w pewnym sklepie, tak żebyś po testach mógł w razie czego wymienić, a nie naprawiać.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2009, 17:24 przez brovarek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
golab
Posty: 1365
Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: golab »

Ja bym kupił. Sam odkupiłem od kolegi z forum jedna z pierwszych wypuszczonych pod szyldem Tilliga i jestem zadowolony.

Pamiętaj, że na forum aż roi sie od osób, które przyczepią sie do wszystkiego, nie wiadomo z jakiego powodu. Dla mnie kolejka ma być przedmiotem hobby i zabawy, ma cieszyć oko, a nie być po to żeby szukać dziury w całym.

Jak kiedyś przeczytałem "niektórzy jak wszystko wygląda ok, biorą lupę i szukają dalej" :) Ja aż tak drobiazgowy nie jestem i mnie sie podoba :) Jeździ też ok.
tete
Posty: 805
Rejestracja: 04 lis 2007, 20:08
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: tete »

czart pisze:Widzę, że zdania kolegów są podzielone.
Zastanawiam się czy "zainwestować" w ten parowóz. :?
Oj tak, są...

Jeżeli w podsumowaniu (pierwszy post) czytam, że:

Przepiękny tendrzak, godny naśladowca wcześniejszych wersji BTTB. Po całkowitym przekonstruowaniu modelu oraz po poprawieniu napędu (względem pierwszej serii) model prawidłowo zachowuje się podczas jazdy. Silnik MASHIMA pozwala ruszać od najmniejszych prędkości, dobrze wyskalowana prędkość maksymalna. Ładne oświetlenie (w obie strony), idealne malowanie - czynią z tendrzaka model godzien pożądania.

a na TT-Club (testy):

Jednym zdaniem: Jeśli jesteś twardzielem, osobą nie liczącą się z kasą, lubiącą ryzyko, masz zapędy masochistyczne i... fanem Cher kupisz ten model.

i nie wiem w końcu jak jest z tym BR86 (Tkt3)... :/
Gdyby opinie były zbieżne, to było by jasne, a tak...
cichonęk
Posty: 484
Rejestracja: 18 gru 2006, 08:22
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: cichonęk »

U mnie w analogu jeździła nawet na bettungs, nie zawieszała się ani nie zatrzymywała. Cyfra genialnie zmieniła charakterystykę silnika i skompensowała nierównomierność jazdy spowodowaną niezbyt precyzyjnym montażem. Zaobserwowałem również, że każdy kolejny "kilometr" przejechany przez moją lokomotywę poprawiał jej kulturę jazdy, tak więc zgodnie z instrukcją wymaga dosyć gruntownego dotarcia i nasmarowania.
Awatar użytkownika
womo
Posty: 2377
Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: womo »

Jeśli masz dobre torowisko to tak, jeśli budujesz torowisko to też tak, jest super na testy od razu staje jak coś jest nie tak :mrgreen: Jeśli masz analog to sobie daruj, całkiem inna kultura jazdy i pracy w cyfrze. Sam miałem podobny dylemat kiedyś i najpierw kupiłem BTTB, porównując obie, staruszka nie myśli tylko jedzie. Nowa zmiana na plus po dołożeniu deka, ale czasami nadal jak panna, i chciałaby i się boi :mrgreen:
czart
Posty: 132
Rejestracja: 09 paź 2009, 20:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: czart »

Widzę, że zdania kolegów są podzielone.
Zastanawiam się czy "zainwestować" w ten parowóz. :?
cichonęk
Posty: 484
Rejestracja: 18 gru 2006, 08:22
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: cichonęk »

ArturSch pisze:A w DCC nie jeździ płynnie ??
Właśnie zaczęła jazdę w DCC i ... różnica jest ogromna. Kiedy jestem przekonany, że stoi to po kilku sekundach zauważam, że się porusza ale tak powoli jak minutowa wskazówka zegara :mrgreen: . Przy wyższych prędkościach również zachowuje płynność porównywalną z parowozami konstrukcji Glehna ;) . Może to zasługa dekodera Zimo?
Ostatnio zmieniony 25 paź 2009, 20:13 przez cichonęk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Karol
Moderator
Posty: 594
Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
Lokalizacja: Grybów / Limanowa
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: Karol »

Właśnie moja dostała małego UPSa i blaszki dociskowe na kola środkowe. Najbardziej skopana wersja BR86 w końcu jeździ jak powinna
remiszewski
Posty: 5
Rejestracja: 18 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Koła do BR86

Post autor: remiszewski »

Witam
Proszę o podanie mi dokładnej średnicy kół napędowych w nowym modelu Tilliga.
JANTARSA
Posty: 212
Rejestracja: 27 kwie 2006, 19:15
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: JANTARSA »

Będzie wymieniona na nową - w poniedziałek wysyłam

Pozdrawiam
Artur
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: Kilkujadek »

DBv pisze:...ale zwrot pieniędzy nie jest dla niego w każdym przypadku obligatoryjny...
Są wyjątki:
"Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DzU nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami) możemy odstąpić od umów zawartych:
- poza lokalem przedsiębiorstwa (np. zakup od akwizytora, na prezentacji podczas wycieczki),
- na odległość (m.in. sprzedaż wysyłkowa, zakupy przez Internet).
Co do zasady, na odstąpienie od tak zawartej umowy sprzedaży mamy 10 dni – przed upływem tego terminu należy wysłać list polecony z informacją o rezygnacji z produktu. Termin ten liczony jest od:
- dnia zawarcia umowy, gdy dotyczy ona kontraktu poza lokalem przedsiębiorstwa lub usługi na odległość,
- dnia wydania towaru (otrzymania go przez kupującego), gdy umowa dotyczy np. sprzedaży na odległość."
;)
Ostatnio zmieniony 07 mar 2009, 13:39 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2022
Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: Marcin »

Masz racje DBv własnie walcze ze sprzedawcą w innej branży, i nie chce mi oddać, a ja wiem że nie musi, ot błędne koło ustwodawcze.
Awatar użytkownika
DBv
Administrator
Posty: 1941
Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: DBv »

JANTARSA pisze:Idzie mail do sprzedawcy z prośbą o wymianę na inną lub zwrot kasy
Zwrot kasy to w praktyce chyba dobra wola sprzedawcy. Może naprawić, może wymienić na wolną od wad, ale zwrot pieniędzy nie jest dla niego w każdym przypadku obligatoryjny...
Ostatnio zmieniony 07 mar 2009, 09:04 przez DBv, łącznie zmieniany 1 raz.
JANTARSA
Posty: 212
Rejestracja: 27 kwie 2006, 19:15
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: JANTARSA »

Witam,

pojeździłem dzisiaj lokomtywką i nie ma żadnego skokowego poruszania. Jednak z uwagi na luźną budę to na zakrękach widać jak ona się lekko kołysze - co widać zwłaszcza przy małych prędkowściach

Idzie mail do sprzedawcy z prośbą o wymianę na inną lub zwrot kasy

Pozdrawiam
Artur
ODPOWIEDZ

Wróć do „Parowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości