BR86/TKt3 28, Tillig

Moderator: mod-Tabor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karol
Moderator
Posty: 594
Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
Lokalizacja: Grybów / Limanowa
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: Karol »

Obaczymy co będzie po instalacji USP.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2008, 09:04 przez Karol, łącznie zmieniany 1 raz.
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: Kilkujadek »

piottrw pisze:Moje modele służą do jazdy, a nie stania w gablocie...
Moje też dla tego staram się doprowadzić je do stanu używalności na gorszym torowisku -
http://forumtt.pl/viewtopic.php?p=44047#44047 i zapewniam że znajdzie się kilka lokomotyw o gorszych właściwościach motorycznych nawet nie sięgając do "betów".
Ostatnio zmieniony 27 gru 2008, 23:47 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
piottrw
Posty: 749
Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: piottrw »

Witam
Wiem wiem... Ale przeciez każda skrzynka na której jest makieta/moduł pracuje. Wtedy wystarczy 1mm wypatrzenia i kicha lokomotywa stoi.
Mam pytanie o obudowy czy pasuje nowy tillig do bttb
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 2560
Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
Lokalizacja: Łubowo
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: Mariusz »

Niestety, prawdziwe pojazdy mają każdy zestaw uresorowany oddzielnie w przeciwieństwie do naszych modeli. Dlatego najważniejszy jest równy tor. Przekonałem się osobiście na swoich 270cm w Poznaniu. Mam piękne pamiątki w postaci filmów jak "mały Kres" zasuwa rzucany na boki i w górę czy w dół :mrgreen: Ten jeden nie miał problemów z przejazdem, bo był 2-osiowy. Inne pojazdy miały problemy, większe lub mniejsze, ale miały.
Awatar użytkownika
piottrw
Posty: 749
Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: piottrw »

Witam
Zamiast słonych paluszków może sama obudowa na podwozie bttb. Ciekaw jestem czy by spasowała. Moje modele służą do jazdy, a nie stania w gablocie... Standart standartem, ale patrząc na tory stacyjne, zwłasza lini drugorzędnych
To jest prwdziwy tor przeszkód. Skoro oryginał to i model powinien tam
Przejechać
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 2560
Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
Lokalizacja: Łubowo
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: Mariusz »

Ona ma pantografy ?? !! :mrgreen: ;)
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: Kilkujadek »

piottrw pisze:Tak sobie czytam i włosy stają dęba!?
Mnie też.
piottrw pisze:Napaliłem się trochę na tę TKt3 ale chyba wydam na coś innego.
Polecam słone paluszki.
piottrw pisze:Na moich rurkach pewnie nie ruszy, nawet tak są realistycze nierówne jak na stacjach być powinyB-)
BR86 jak i pochodne nie są lokomotywami terenowymi. To lokomotywa na czysty tor o parametrach zbliżonych do sTTandardu. Największą wadą modelu jest skomplikowany i mało skuteczny system odbieraków prądu.
Ostatnio zmieniony 27 gru 2008, 21:47 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Ranger
Posty: 3807
Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: Ranger »

Nie wiem czy to już było ale tu jest foto oryginału.
Awatar użytkownika
piottrw
Posty: 749
Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: piottrw »

Witam
Tak sobie czytam i włosy stają dęba!? Napaliłem się trochę na tę TKt3 ale chyba wydam na coś innego. Na moich rurkach pewnie nie ruszy, nawet tak są realistycze nierówne jak na stacjach być powinyB-)
Poza tym ta dymnica jakaś nie polska.
BarTTek
Posty: 808
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: BarTTek »

A jak z jazdą ??
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10277
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: ArturSchŁ »

TKt3

:arrow: Dokładna nazwa modelu
Dampflok TKt3 (BR 86) PKP, Ep. III / Tendrzak TKt3 kolei PKP, Ep. III

:arrow: Numer katalogowy modelu
02175

:arrow: Zarząd kolejowy
PKP

:arrow: Epoka
III

:arrow: Oznaczenie modelu
TKt3 28

:arrow: Stacjonowanie/Data
DOKP Kraków, Parowozownia Nowy Sącz / -

:arrow: Podsumowanie:
Pierwszy parowóz PKP !! :mrgreen: Nareszcie !!
Poza malowaniem, wszystkie pozostałe cechy modelu identyczne jak już wcześniej napisano.
Co by nie mówić jest to POZYCJA OBOWIĄZKOWĄ.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2010, 16:34 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
womo
Posty: 2377
Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: womo »

Pozostaje wiec tylko miec nadzieje ze TILLIG bedzie cos z tym robil. Dziekuje za odpowiedz ;)
Ostatnio zmieniony 12 cze 2008, 22:12 przez womo, łącznie zmieniany 1 raz.
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: Kilkujadek »

Niestety nie ma takiej możliwości. Stara konstrukcja ma zupełnie inną mechanikę.
Awatar użytkownika
womo
Posty: 2377
Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: womo »

WItam i dziekuje za test ;)))
Zaczelem moja przygode z TT jakis czas temu niestety jakos wciaz brak czasu ale...
Dzieki wam zaoszczedzilem wlasnie te 700 zl ( ale te swiatla mnie czaruja i tak;) i kupilem
Br 86 BTTB do tego starczylo na BR 56 BTTB i jeszcze pare wagonow towarowych w sklepie;)))
Mam jednak pytanie :
czy jest mozliwosc podmiany kol tak jak pisal Charakterek na kola z gumkami przyczepnosciowymi na os 1 i 4 ? To taka moja ciekawosc bo jakos nie mam odwagi rozczepiac tych wiazarow;)) ale ... kto wie? Mimo wszystko moze kiedys sie na nia zdecyduje a wtedy hm ... jak nic tillig nie poprawi ...
Ostatnio zmieniony 12 cze 2008, 10:37 przez womo, łącznie zmieniany 1 raz.
tete
Posty: 805
Rejestracja: 04 lis 2007, 20:08
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: BR86/TKt3 28, Tillig

Post autor: tete »

Marcin pisze:W każdym parowozie jaki mam smaruję także wiązary(...)
Git. :mrgreen: jak w oryginale.
Ostatnio zmieniony 10 cze 2008, 08:52 przez tete, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Parowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości