BR52, Ty2, Tillig
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 25 lis 2014, 21:10
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
A nie jeżdzi płynnie .Dziwnie zachowuje się na zakrętach wiązary nie pracują jak powinny i pewnie gumki do wymiany
-
- Posty: 947
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
A mu/jej jak kto woli dolega
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 25 lis 2014, 21:10
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Witam.Który z kolegów na forum serwisuje loki.Może ktoś podpowie?Pozdrawiam
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Dzięki.
-
- Posty: 262
- Rejestracja: 13 sty 2009, 11:32
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Spróbuj tu http://www.kolejowemodele.pl/spis-doste ... hlerhaass/.
Jest dźwięk do BR52 - Ty2. Możliwość wgrania polskich zapowiedzi.
Jest dźwięk do BR52 - Ty2. Możliwość wgrania polskich zapowiedzi.
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Koledzy to jaki polecacie dekoder dźwiękowy do Ty2?
Gdzieś tam było pisane o SL75, ktoś próbował zimo MX646F ale relacji nie znalazłem.
A może coś innego?
Jest w ogóle szansa na wgranie dźwięku z "polskim" gwizdkiem?
Bo mam roco Ok1 i gwizdki są raczej niemieckie
Gdzieś tam było pisane o SL75, ktoś próbował zimo MX646F ale relacji nie znalazłem.
A może coś innego?
Jest w ogóle szansa na wgranie dźwięku z "polskim" gwizdkiem?
Bo mam roco Ok1 i gwizdki są raczej niemieckie
- krzysztof
- Posty: 1738
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
no i u mnie to samo... dziwne trochę, bo pół roku temu jeszcze jeździła. teraz środkowa oś całkowicie zablokowana a nos zadarty nawet bardziej niż na fotkach Kolegi wicy poniżej załączonych... widać "dżuma cynkowa" jest zaraźliwa...
- przemekw
- Posty: 216
- Rejestracja: 19 lis 2006, 13:26
- Lokalizacja: śląsk
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Daję na prośbę wicy'ego Cała korespondencja, bo podał wskazówki.
wicy pisze:Daj ten swój PW w całości na forum. Myślę, że więcej ludzi może mieć podobny problem tylko jeszcze o nim nie wie
Zastanawiające jest, że cena tej jednej części w przeciągu 2 miesięcy skoczyła dwukrotnie w górę.
Ja zamówiłem tylko tę jedną część i tylko ją wymieniłem.
Wymiana to niestety rozebranie całej loki zaczynając od zdjęcia budki, kotła, pomostu, silników, płytki. Demontażu spodu - hamulce, koła, blaszki dociskowe, kończąc na czołownicy włącznie z przednim (tylnym też) kks. Trzeba rozebrać dosłownie wszystko. Zdaje się - tylko wiązary z kołami trzymały się kupy - chociaż mnie się rozleciały z jednej strony a ponowny montaż to 2h wyjęte z życia.
Jedyne pocieszenie, że koła nie mają ślimaka, więc nie trzeba ich potem pasować przy składaniu.
Kolega z pracy podsunął mi pomysł, aby wydrukować tę ramę. Mam do dyspozycji drukarkę 3DGence ONE i głowice 0,5mm 0,4mm i 0,3mm. Trzeba jeszcze "tylko" wymierzyć i narysować.przemekw pisze:No i niestety u mnie też problem z podniesionym nosem i krzywą ramą w parowozie PKP. Model w ogóle nieużywany. Non stop od zakupu w pudelku, wyciagany raz na pół roku do oglądania, nieużywany, bez dostępu światła, wilgoci. Syf coraz większy w Tilligu. Wyciągnąlem dziś i mało się nie przewróciłem - krzywa. A że u mnie wszystko idealne kolekcjonerskie to muszę zrobić. Czy zamówić trzeba tylko ten nr części, który podałeś 209980? Normalnie załamka.
- wicy
- Posty: 1706
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Wymieniłem tylko cześć nr 22 z obrazka, czyli Lockrahmen 209980. Innej części nie wymieniałem i chyba nie ma takiej potrzeby.
-
- Posty: 485
- Rejestracja: 18 gru 2006, 08:22
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Witam, a czy spodnią płytę (Rahmenunterteil Tillig 303830) też warto wymienić? U mnie również jest podobny problem do Twojego i zanik właściwości trakcyjnych jak u Grzegorza66, tak więc czeka mnie rozbiórka i przekładka.
- aviaTTor
- Posty: 655
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
- Lokalizacja: czestochowa
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
kurde chyba się nie zdecyduję ,ciekawi mnie jeszcze po jakim czasie ta nowa rama się znowu skrzywi....powinien Tillig to wymieniać za darmo
- wicy
- Posty: 1706
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Koszt samej ramy to 33zł.
Sama wymiana wymaga niemal kompletnej rozbiórki. Mnie rozsypały się wiązary, co zabrało mi 2h z życia na ponowny montaż tych małych pierdółek.
Trzeba też uważać by nie pourywać wąsów zaczepowych ramy. Ona jednak krucha jest
Sama wymiana wymaga niemal kompletnej rozbiórki. Mnie rozsypały się wiązary, co zabrało mi 2h z życia na ponowny montaż tych małych pierdółek.
Trzeba też uważać by nie pourywać wąsów zaczepowych ramy. Ona jednak krucha jest
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- aviaTTor
- Posty: 655
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
- Lokalizacja: czestochowa
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
A jaki koszt tej ramy?i czy dużo pracy z jej wymianą?
-
- Posty: 947
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Nie ,jest ok wszystkie są deczko niżej,ale żeby rama pokrzywiła się to już przesada. było zastawić dla p Tlliga
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: biker i 8 gości