Parowóz Tr6 PKP - Tillig
Moderator: mod-Tabor
- biker
- Posty: 411
- Rejestracja: 18 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Re: Parowóz Tr6 PKP - Tillig
Tr6 ma na pewno większe światła od BR56
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Parowóz Tr6 PKP - Tillig
Jakby co to za niecałe 5 zł można mieć na podmiankę
http://www.modelmania.com.pl/product_in ... s_id=45392
http://www.modelmania.com.pl/product_in ... s_id=45392
- golab
- Posty: 1365
- Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Parowóz Tr6 PKP - Tillig
może to niedoróbka i należy reklamować felerne malowanie ?
- krzysztof
- Posty: 1738
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: Parowóz Tr6 PKP - Tillig
a czołownica tendra jest czerwona... a na przedniej jest chociaz napis?
- piottrw
- Posty: 755
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Parowóz Tr6 PKP - Tillig
W MM mają foto tilliga, makieciarz real. Moja jest z MM, i jest jak u makieciarza.
- wicy
- Posty: 1706
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Parowóz Tr6 PKP - Tillig
Ciekawe co z tą czołownicą. Znów są jakieś 2 wersje? Czy przedpremierowe fotki to chwyt marketingowy?
Czerwoną można nabyć w MM (przynajmniej tak widać na zdjęciu) Dodatkowo z czerwonym bokiem pomostu.
Makieciarz niestety od razu pokazuje całą czarną.
Czerwoną można nabyć w MM (przynajmniej tak widać na zdjęciu) Dodatkowo z czerwonym bokiem pomostu.
Makieciarz niestety od razu pokazuje całą czarną.
-
- Posty: 392
- Rejestracja: 15 maja 2007, 14:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Parowóz Tr6 PKP - Tillig
Trochę dziwnie wygląda z czarną czołownicą, tak mało swojsko.
- Marek TT
- Posty: 234
- Rejestracja: 02 gru 2008, 09:00
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Parowóz Tr6 PKP - Tillig
To widzę, że się Tillig postarał i założył aż na dwóch osiach gumki.
Rok temu testowaliśmy w Pszczelej na modułach taki parowóz przerobiony przez Konrada na Tr6.
Parowóz bez gumek to ślizgał się nawet na łukach, nie mówiąc o podjazdach na lekkie wzniesienie.
Rok temu testowaliśmy w Pszczelej na modułach taki parowóz przerobiony przez Konrada na Tr6.
Parowóz bez gumek to ślizgał się nawet na łukach, nie mówiąc o podjazdach na lekkie wzniesienie.
- piottrw
- Posty: 755
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Parowóz Tr6 PKP - Tillig
Tr6. Zdemontowałem dzwon parowy, żeby nie raził. Jazda w analogu jak w Tkt3, czyli bez problemów. Dwie osie wiązane środkowe z obręczami, w tendrze środkowa oś przesuwna, oświetlenie białe przód/tył.
Ogólnie 5z minusem, widoczna pod kotłem płytka elektroniki
Ogólnie 5z minusem, widoczna pod kotłem płytka elektroniki
- piottrw
- Posty: 755
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Parowóz Tr6 PKP - Tillig
Dlatego tillig w ulotce podaję że to forma bttb z nowym napędem. Przyjedzie do mnie zobaczym.
- Borczy
- Posty: 2296
- Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Parowóz Tr6 PKP - Tillig
i do tego śmiga jak pendolino , na początku roku jeździłem 56 - ką w barwach DRG. Ten silnik w kabinie wygląda słabogolab pisze:przecież to malowanka z BR56
- golab
- Posty: 1365
- Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Parowóz Tr6 PKP - Tillig
przecież to malowanka z BR56
- piottrw
- Posty: 755
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Parowóz Tr6 PKP - Tillig
Zamówiony w modellmani, jak dotrze to dam znać, natomiast z instrukcji wynika że to podobna konstrukcja co TKt3 , analogicznie jak za czasów bttb, więc spodziewam się że jazda będzie podobna, czyli bardzo dobra i płynna.
-
- Posty: 1440
- Rejestracja: 28 sty 2013, 17:25
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Parowóz Tr6 PKP - Tillig
Czy ktoś nabył parowóz Tr6 i zechciałby się podzielić swoimi wrażeniami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości