E 186 243-2
Dokładna nazwa:
Elektrowóz TRAXX E 186 243-2, Orlen Koltrans, Ep. VI
Ilość osi:
4
Producent modelu:
EKA Model na bazie Tillig
Forma/Charakter produkcji:
Krótka seria dla ForumTT.pl.
Numer katalogowy:
526403
Zarząd kolejowy:
Prywatny: ORLEN KolTrans
Epoka:
VI
Oznaczenie modelu:
E 186 243-2
91 51 5 270 001-8 PL-ORKOL
Stacjonowanie/Data
- / 26-11-2008
EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig
Moderator: mod-Tabor
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10278
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
- bsystem77
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 lut 2012, 20:35
- Lokalizacja: Świebodzin
- Kontakt:
Re: EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig
Witam,LemingAnadyrski pisze:Jeszcze prośba do bsystem77 o sprecyzowanie co oznaczały słabe właściwości jezdne (biorąc pod uwagę prędkość maksymalną).
Chodziło mi o prędkość maksymalną w skali modelu ... Ta lokomotywa w realu obecnie jeździ ze składem towarowym, więc może innym miłośnikom tego modelu to nie przeszkadza, ale na samym początku w roku 2008 jeździła ze składem osobowym. Do takiego (głównie) składu ją właśnie zakupiłem i jestem trochę rozczarowany porównując Taurusa z PIKO (BR 182). Wiem, że tych modeli nie należy porównywać chociażby ze względu na samą konstrukcję - nie mniej jednak przy prędkości maksymalnej jeździ ona wolno. Może plusem tej konstrukcji jest to, iż przy bardzo minimalnych prędkościach porusza się ona bardzo płynnie (nie skacze) )
Ostatnio zmieniony 05 lip 2015, 06:36 przez bsystem77, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 484
- Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:25
- Lokalizacja: Sz-n Śródmieście/Podjuchy
- Kontakt:
Re: EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig
Mimo pewnych obaw i różnych opinii założyłem w swojej EU43 dekoder Zimo MX623P12 i wszystko chodzi, aż miło!!!
-
- Posty: 308
- Rejestracja: 06 kwie 2011, 17:25
- Lokalizacja: Bergstadt Tarnowitz
- Kontakt:
Re: EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig
TRAXX : rozstaw osi w wózku 22mm, rozstaw skrajnych osi 108mm
- LemingAnadyrski
- Posty: 142
- Rejestracja: 25 lut 2011, 20:41
- Lokalizacja: Wlk.bet.wieś/Mazowsze
- Kontakt:
Re: EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig
Czy jakaś dobra dusza mogłaby zmierzyć w BR 186 / EU43 (albo w BR 285 / TRAXX*) rozstaw osi w wózku oraz rozstaw skrajnych osi w lokomotywie?
Dziękuję z góry.
Jeszcze prośba do bsystem77 o sprecyzowanie co oznaczały słabe właściwości jezdne (biorąc pod uwagę prędkość maksymalną).
* - Sądząc po instrukcji serwisowej te modele napęd mają identyczny.
Dziękuję z góry.
Jeszcze prośba do bsystem77 o sprecyzowanie co oznaczały słabe właściwości jezdne (biorąc pod uwagę prędkość maksymalną).
* - Sądząc po instrukcji serwisowej te modele napęd mają identyczny.
Ostatnio zmieniony 13 cze 2015, 22:42 przez LemingAnadyrski, łącznie zmieniany 1 raz.
- bsystem77
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 lut 2012, 20:35
- Lokalizacja: Świebodzin
- Kontakt:
Re: EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig
"Mam Zimo MX623P12 i wszystko działa.
Zaślepka analogowa jest wyposażone w przejściówkę Plux12 na NEM651."
"Mam zamontowany ESU-53616 (Plux12), sprawuje się bez zarzutu, światła działają w różnych konfiguracjach."
OK ... Panowie - dziękuję za te spostrzeżenie. Przyznaję, że opis modelu dokonałem według wzoru naszego Admin-a i opisu modelu BR 189 - stąd też ta informacja. Wychodziłem z założenia, iż tutaj w tym modelu też tak jest ... przepraszam za wprowadzenie w błąd
Zaślepka analogowa jest wyposażone w przejściówkę Plux12 na NEM651."
"Mam zamontowany ESU-53616 (Plux12), sprawuje się bez zarzutu, światła działają w różnych konfiguracjach."
OK ... Panowie - dziękuję za te spostrzeżenie. Przyznaję, że opis modelu dokonałem według wzoru naszego Admin-a i opisu modelu BR 189 - stąd też ta informacja. Wychodziłem z założenia, iż tutaj w tym modelu też tak jest ... przepraszam za wprowadzenie w błąd
Re: EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig
Mam zamontowany ESU-53616 (Plux12), sprawuje się bez zarzutu, światła działają w różnych konfiguracjach.bsystem77 pisze:
UWAGA: dekoder PluX 12 pasuje tylko "od Tilliga"
Ostatnio zmieniony 17 lut 2015, 18:42 przez sabien, łącznie zmieniany 1 raz.
- przemcol
- Posty: 434
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:25
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig
Mam Zimo MX623P12 i wszystko działa.bsystem77 pisze: DCC:
Gniazdo PluX 12, możliwość zainstalowania dekodera 6 pin NEM651.
UWAGA: dekoder PluX 12 pasuje tylko "od Tilliga"
Zaślepka analogowa jest wyposażone w przejściówkę Plux12 na NEM651.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2015, 13:52 przez przemcol, łącznie zmieniany 1 raz.
- bsystem77
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 lut 2012, 20:35
- Lokalizacja: Świebodzin
- Kontakt:
EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig
EU43 / EU47 (BR 186, E186)
Dokładna nazwa:
Elektrowóz EU 43-004 PKP Cargo, Ep. VI
Ilość osi:
4
Producent modelu:
Tillig Modellbahnen GmBH & Co. , Sebnitz – Niemcy
Forma/Charakter produkcji:
Model gotowy/Produkcja wielkoseryjna.
Numer katalogowy:
04902
Zarząd kolejowy:
PKP Cargo
Epoka:
VI
Oznaczenie modelu:
EU 43 - 004
9151 6270 003-2 PL-PKPIC 2151
Stacjonowanie/Data
Poznań Franowo/ 2008
Sprzęg:
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358
Oświetlenie:
LED, białe zimne 3-pkt./czerwone 2-pkt. Istnieje możliwość zapalenia 2 dodatkowych lamp przednich białe ciepłe (konieczny dekoder PluX 12).
Napęd:
Silnik 5 polowy, 2 masy kinematyczne, napęd na 4 osie, 2 gumki przyczepnościowe
DCC:
Gniazdo PluX 12, możliwość zainstalowania dekodera 6 pin NEM651.
UWAGA: dekoder PluX 12 pasuje tylko "od Tilliga"
Wersje modelu:
04900 – BR 186 323-2 , DB Schenker , Ep. VI, Ep.VI
04901 – E 186 140 , ITL , Ep. VI
04902 – EU 43-004 , PKP Cargo , Ep. VI
04903 – E 186 103 „RAILPOOL“, Ep. VI
04904 – E 186 113 , OHE , Ep. VI
04906 – Rh 28 Staatliche Belgische , Ep. VI
04907 – E 186 , „RAILPOOL“, Ep. VI
04909 – BR 146.5, DB-AG , Ep. VI
04910 – BR 186 "Captrain", Ep. VI
04911 – BR 186 , „RAILPOOL“, Ep. VI
04912 - Rh 186 179 Euro Cargo Rail , Ep. VI
04914 – Re 1424 , "Green Cargo", Ep. VI
04915 – BR 186 187 , „RAILPOOL“, Ep. VI
04916 – E 186 , PKP Przewozy Regionalne , Ep. VI
04917 – BR 186 , BLS Cargo, Ep. VI
501323 - Rh 482 "Infraleuna", CH-SBBC , Ep. VI
Uwagi: Model bardzo dobrze odwzorowany... ale mało jest miejsca na dekoder dźwiękowy Ze względu na podobną konstrukcję do BR 183 - słabe właściwości jezdne (biorąc pod uwagę prędkość maksymalną).
Dokładna nazwa:
Elektrowóz EU 43-004 PKP Cargo, Ep. VI
Ilość osi:
4
Producent modelu:
Tillig Modellbahnen GmBH & Co. , Sebnitz – Niemcy
Forma/Charakter produkcji:
Model gotowy/Produkcja wielkoseryjna.
Numer katalogowy:
04902
Zarząd kolejowy:
PKP Cargo
Epoka:
VI
Oznaczenie modelu:
EU 43 - 004
9151 6270 003-2 PL-PKPIC 2151
Stacjonowanie/Data
Poznań Franowo/ 2008
Sprzęg:
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358
Oświetlenie:
LED, białe zimne 3-pkt./czerwone 2-pkt. Istnieje możliwość zapalenia 2 dodatkowych lamp przednich białe ciepłe (konieczny dekoder PluX 12).
Napęd:
Silnik 5 polowy, 2 masy kinematyczne, napęd na 4 osie, 2 gumki przyczepnościowe
DCC:
Gniazdo PluX 12, możliwość zainstalowania dekodera 6 pin NEM651.
UWAGA: dekoder PluX 12 pasuje tylko "od Tilliga"
Wersje modelu:
04900 – BR 186 323-2 , DB Schenker , Ep. VI, Ep.VI
04901 – E 186 140 , ITL , Ep. VI
04902 – EU 43-004 , PKP Cargo , Ep. VI
04903 – E 186 103 „RAILPOOL“, Ep. VI
04904 – E 186 113 , OHE , Ep. VI
04906 – Rh 28 Staatliche Belgische , Ep. VI
04907 – E 186 , „RAILPOOL“, Ep. VI
04909 – BR 146.5, DB-AG , Ep. VI
04910 – BR 186 "Captrain", Ep. VI
04911 – BR 186 , „RAILPOOL“, Ep. VI
04912 - Rh 186 179 Euro Cargo Rail , Ep. VI
04914 – Re 1424 , "Green Cargo", Ep. VI
04915 – BR 186 187 , „RAILPOOL“, Ep. VI
04916 – E 186 , PKP Przewozy Regionalne , Ep. VI
04917 – BR 186 , BLS Cargo, Ep. VI
501323 - Rh 482 "Infraleuna", CH-SBBC , Ep. VI
Uwagi: Model bardzo dobrze odwzorowany... ale mało jest miejsca na dekoder dźwiękowy Ze względu na podobną konstrukcję do BR 183 - słabe właściwości jezdne (biorąc pod uwagę prędkość maksymalną).
Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, 16:28 przez bsystem77, łącznie zmieniany 13 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości