EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig

Moderator: mod-Tabor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10278
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig

Post autor: ArturSchŁ »

E 186 243-2

:arrow: Dokładna nazwa:
Elektrowóz TRAXX E 186 243-2, Orlen Koltrans, Ep. VI

:arrow: Ilość osi:
4

:arrow: Producent modelu:
EKA Model na bazie Tillig

:arrow: Forma/Charakter produkcji:
Krótka seria dla ForumTT.pl.

:arrow: Numer katalogowy:
526403

:arrow: Zarząd kolejowy:
Prywatny: ORLEN KolTrans

:arrow: Epoka:
VI

:arrow: Oznaczenie modelu:
E 186 243-2
91 51 5 270 001-8 PL-ORKOL

:arrow: Stacjonowanie/Data
- / 26-11-2008

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
bsystem77
Posty: 15
Rejestracja: 20 lut 2012, 20:35
Lokalizacja: Świebodzin
Kontakt:

Re: EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig

Post autor: bsystem77 »

LemingAnadyrski pisze:Jeszcze prośba do bsystem77 o sprecyzowanie co oznaczały słabe właściwości jezdne (biorąc pod uwagę prędkość maksymalną).
Witam,
Chodziło mi o prędkość maksymalną w skali modelu ... Ta lokomotywa w realu obecnie jeździ ze składem towarowym, więc może innym miłośnikom tego modelu to nie przeszkadza, ale na samym początku w roku 2008 jeździła ze składem osobowym. Do takiego (głównie) składu ją właśnie zakupiłem i jestem trochę rozczarowany porównując Taurusa z PIKO (BR 182). Wiem, że tych modeli nie należy porównywać chociażby ze względu na samą konstrukcję - nie mniej jednak przy prędkości maksymalnej jeździ ona wolno. Może plusem tej konstrukcji jest to, iż przy bardzo minimalnych prędkościach porusza się ona bardzo płynnie (nie skacze) :))
Ostatnio zmieniony 05 lip 2015, 06:36 przez bsystem77, łącznie zmieniany 2 razy.
Pawelec
Posty: 484
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:25
Lokalizacja: Sz-n Śródmieście/Podjuchy
Kontakt:

Re: EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig

Post autor: Pawelec »

Mimo pewnych obaw i różnych opinii założyłem w swojej EU43 dekoder Zimo MX623P12 i wszystko chodzi, aż miło!!! :D
gonzoTTom
Posty: 308
Rejestracja: 06 kwie 2011, 17:25
Lokalizacja: Bergstadt Tarnowitz
Kontakt:

Re: EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig

Post autor: gonzoTTom »

TRAXX : rozstaw osi w wózku 22mm, rozstaw skrajnych osi 108mm
Awatar użytkownika
LemingAnadyrski
Posty: 142
Rejestracja: 25 lut 2011, 20:41
Lokalizacja: Wlk.bet.wieś/Mazowsze
Kontakt:

Re: EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig

Post autor: LemingAnadyrski »

Czy jakaś dobra dusza mogłaby zmierzyć w BR 186 / EU43 (albo w BR 285 / TRAXX*) rozstaw osi w wózku oraz rozstaw skrajnych osi w lokomotywie?
Dziękuję z góry.

Jeszcze prośba do bsystem77 o sprecyzowanie co oznaczały słabe właściwości jezdne (biorąc pod uwagę prędkość maksymalną).

* - Sądząc po instrukcji serwisowej te modele napęd mają identyczny.
Ostatnio zmieniony 13 cze 2015, 22:42 przez LemingAnadyrski, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
bsystem77
Posty: 15
Rejestracja: 20 lut 2012, 20:35
Lokalizacja: Świebodzin
Kontakt:

Re: EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig

Post autor: bsystem77 »

"Mam Zimo MX623P12 i wszystko działa.
Zaślepka analogowa jest wyposażone w przejściówkę Plux12 na NEM651."

"Mam zamontowany ESU-53616 (Plux12), sprawuje się bez zarzutu, światła działają w różnych konfiguracjach."






OK ... Panowie - dziękuję za te spostrzeżenie. Przyznaję, że opis modelu dokonałem według wzoru naszego Admin-a ;) i opisu modelu BR 189 - stąd też ta informacja. Wychodziłem z założenia, iż tutaj w tym modelu też tak jest ... przepraszam za wprowadzenie w błąd :mrgreen:
sabien

Re: EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig

Post autor: sabien »

bsystem77 pisze:
UWAGA: dekoder PluX 12 pasuje tylko "od Tilliga"
Mam zamontowany ESU-53616 (Plux12), sprawuje się bez zarzutu, światła działają w różnych konfiguracjach.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2015, 18:42 przez sabien, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
przemcol
Posty: 434
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig

Post autor: przemcol »

bsystem77 pisze: :arrow: DCC:
Gniazdo PluX 12, możliwość zainstalowania dekodera 6 pin NEM651.
UWAGA: dekoder PluX 12 pasuje tylko "od Tilliga"
Mam Zimo MX623P12 i wszystko działa.
Zaślepka analogowa jest wyposażone w przejściówkę Plux12 na NEM651.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2015, 13:52 przez przemcol, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
bsystem77
Posty: 15
Rejestracja: 20 lut 2012, 20:35
Lokalizacja: Świebodzin
Kontakt:

EU43 / EU47 (BR 186, E186) Tillig

Post autor: bsystem77 »

EU43 / EU47 (BR 186, E186)

:arrow: Dokładna nazwa:
Elektrowóz EU 43-004 PKP Cargo, Ep. VI

:arrow: Ilość osi:
4

:arrow: Producent modelu:
Tillig Modellbahnen GmBH & Co. , Sebnitz – Niemcy

:arrow: Forma/Charakter produkcji:
Model gotowy/Produkcja wielkoseryjna.

:arrow: Numer katalogowy:
04902

:arrow: Zarząd kolejowy:
PKP Cargo

:arrow: Epoka:
VI

:arrow: Oznaczenie modelu:
EU 43 - 004
9151 6270 003-2 PL-PKPIC 2151

:arrow: Stacjonowanie/Data
Poznań Franowo/ 2008

:arrow: Sprzęg:
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358

:arrow: Oświetlenie:
LED, białe zimne 3-pkt./czerwone 2-pkt. Istnieje możliwość zapalenia 2 dodatkowych lamp przednich białe ciepłe (konieczny dekoder PluX 12).

:arrow: Napęd:
Silnik 5 polowy, 2 masy kinematyczne, napęd na 4 osie, 2 gumki przyczepnościowe

:arrow: DCC:
Gniazdo PluX 12, możliwość zainstalowania dekodera 6 pin NEM651.
UWAGA: dekoder PluX 12 pasuje tylko "od Tilliga"

:arrow: Wersje modelu:
04900 – BR 186 323-2 , DB Schenker , Ep. VI, Ep.VI
04901 – E 186 140 , ITL , Ep. VI
04902 – EU 43-004 , PKP Cargo , Ep. VI
04903 – E 186 103 „RAILPOOL“, Ep. VI
04904 – E 186 113 , OHE , Ep. VI
04906 – Rh 28 Staatliche Belgische , Ep. VI
04907 – E 186 , „RAILPOOL“, Ep. VI
04909 – BR 146.5, DB-AG , Ep. VI
04910 – BR 186 "Captrain", Ep. VI
04911 – BR 186 , „RAILPOOL“, Ep. VI
04912 - Rh 186 179 Euro Cargo Rail , Ep. VI
04914 – Re 1424 , "Green Cargo", Ep. VI
04915 – BR 186 187 , „RAILPOOL“, Ep. VI
04916 – E 186 , PKP Przewozy Regionalne , Ep. VI
04917 – BR 186 , BLS Cargo, Ep. VI
501323 - Rh 482 "Infraleuna", CH-SBBC , Ep. VI

:arrow: Uwagi: Model bardzo dobrze odwzorowany... ale mało jest miejsca na dekoder dźwiękowy :( Ze względu na podobną konstrukcję do BR 183 - słabe właściwości jezdne (biorąc pod uwagę prędkość maksymalną).
Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, 16:28 przez bsystem77, łącznie zmieniany 13 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości