MYJKA ULTRADŹWIĘKOWA

Moderator: mod-Porady i techniki modelarskie

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
womo
Posty: 2377
Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: MYJKA ULTRADŹWIĘKOWA

Post autor: womo »

Drlukasz ma rację.
Jako, że jestem w tym zielony spytałem kumpla i faktycznie czasami czyści tam elementy elektroniczne. Wtedy zalewa je alkoholem.
Przy niektórych płytkach znikają czasami częściowo opisy ale pozatym wszystko jest ok. (Nie ma reguły z jakiego auta i modelu. Zdarza się tak raz na 15-20 sztuk)
Jednak zawsze je rozbiera na cześci pierwsze bo kiedyś gość zalał colą gniazda wejściowe razem z plytką i po kompieli plastik z czarnego zrobił się szary- klient się wsciekał stąd teraz woli to rozbierać.


Tak że kto pierwszy wsadzi całą lokomotywę ? :mrgreen:
Awatar użytkownika
womo
Posty: 2377
Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: MYJKA ULTRADŹWIĘKOWA

Post autor: womo »

Ale wziąłeś pod uwagę jakość wykonania naszych modeli?
One po przyjeździe ze sklepu często już mają problemy. A co dopiero po takim myciu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jednak pozostanę przy wacikach ... ;)

Ale chętnie poczytam o waszych próbach ;)
Awatar użytkownika
drlukasz
Posty: 1042
Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:03
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: MYJKA ULTRADŹWIĘKOWA

Post autor: drlukasz »

womo pisze:Jarek nie nadaje się .
Ja myślałem o budzie, kołach, ostoi itd. Do elektroniki się nie nadaje bo zanurza się to co się czyści w płynie.
To nie jest czyszczenie na sucho. :mrgreen:
Jasne, a płytki PCB po montażu przemysłowym czyści się z resztek topnika szczoteczką...