Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
Moderator: mod-Giełda
- Ciora
- Posty: 423
- Rejestracja: 03 wrz 2013, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
http://www.hobby-shop.cz/masinky/naklad ... (17151-11)
Czy ktoś ma i może podać datę rewizji tego wagonu? Dzięki!
Czy ktoś ma i może podać datę rewizji tego wagonu? Dzięki!
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3206
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
"Sprzęgów nie urywa" Jednak zawsze miło popatrzećgonzoTTom pisze:U Petra obniżka cen na wybrane produkty Tilliga.
-
- Posty: 308
- Rejestracja: 06 kwie 2011, 17:25
- Lokalizacja: Bergstadt Tarnowitz
- Kontakt:
Re: Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
U Petra obniżka cen na wybrane produkty Tilliga.
-
- Posty: 484
- Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:25
- Lokalizacja: Sz-n Śródmieście/Podjuchy
- Kontakt:
Re: Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
Kolejny duży plus za zakupy u p. Petra oraz sprowadzenie paru drobiazgów na zamówienie niedostępnych w danym momencie w sklepie!!!
- womo
- Posty: 2377
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
Jak zawsze duży plus
Towar niedostępny nigdzie indziej bez problemu wysłany od ręki
Dziękuję
Towar niedostępny nigdzie indziej bez problemu wysłany od ręki
Dziękuję
- piotrka5
- Posty: 80
- Rejestracja: 14 gru 2011, 23:38
- Lokalizacja: Racibórz, woj. śląskie
- Kontakt:
Re: Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
Szybkie zakupy @ bezgotówkowe z dostawa do domu.Polecam i Dziekuje Petr.
- Ciora
- Posty: 423
- Rejestracja: 03 wrz 2013, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
Niestety każdy ma inną wrażliwość. Dla jednego drobny niedodruk czy minimalne rozlanie farby jest powodem reklamacji, kto inny machnie na to ręką. Jak napisał Artur: ludzie są róóóóóóżniJarUs pisze:Rozwiązaniem problemu może być .... kontakt ze sprzedawcą i wyraźna prośba o sprawdzenie przedmiotu przed wysyłką To chyba załatwia sprawę "odsyłek" i "macanek"
-
- Posty: 1440
- Rejestracja: 28 sty 2013, 17:25
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
Rozwiązaniem problemu może być .... kontakt ze sprzedawcą i wyraźna prośba o sprawdzenie przedmiotu przed wysyłką To chyba załatwia sprawę "odsyłek" i "macanek"wicy pisze:Oczywiście, że bym nie sprawdzał bo bym miał to w ..... Przejdzie to przejdzie, a jak nie - klient najwyżej zwróci.
Jako klient wolałbym natomiast dostać takie coś, czego zwracać nie muszę, nawet kosztem otwartego pudełka (przecież to ani nie wódka, ani przy otwieraniu nie trzeba go rozrywać).
Ot... taki konflikt podejścia
- wicy
- Posty: 1703
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
Oczywiście, że bym nie sprawdzał bo bym miał to w ..... Przejdzie to przejdzie, a jak nie - klient najwyżej zwróci.JarUs pisze:Bez przesady A Ty byś ( załóżmy 200 szt.) otwierał i sprawdzał a później klient jak zobaczy "otwierane" pudełko - to co pomyśli używane/("macane") czy nowe
Jako klient wolałbym natomiast dostać takie coś, czego zwracać nie muszę, nawet kosztem otwartego pudełka (przecież to ani nie wódka, ani przy otwieraniu nie trzeba go rozrywać).
Ot... taki konflikt podejścia
-
- Posty: 1440
- Rejestracja: 28 sty 2013, 17:25
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
Bez przesady A Ty byś ( załóżmy 200 szt.) otwierał i sprawdzał a później klient jak zobaczy "otwierane" pudełko - to co pomyśli używane/("macane") czy nowewicy pisze:No to chyba nie najlepiej świadczy o sprzedawcy, że sam nie kontroluje i nie obejrzy co wysyła, czy też nie sprawdza co dostaje w dostawie. Taka reklamacja mogła być załatwiona przez niego bez angażowania klienta i narażania go na stresy.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10278
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
I tu dotknąłeś ciekawej kwestii.wicy pisze:... nie kontroluje i nie obejrzy co wysyła, ...
Wielu kupujących ma za złe, że fabryczne pudełko było otwierane, że może ktoś zwrócił towar do sklepu, gdy już się nim znudził itd.
Dodatkowo, otwieranie każdego pudelka i sprawdzanie (domyślanie się) co mógł naknocić producent (u Tilliga to syzyfowa praca ), to dodatkowy czas, koszty....
Inna sytuacja, gdy klient jest u lady i prosi o otworzenie i przyjrzenie się modelom. Sam widziałem w MM, gdy marudny klient, otworzył z 10 pudełek,
przejrzał wszystkie, niczego nie znalazł i na koniec stwierdził, ze mu odcień wagonu nie odpowiada, nie kupił żadnego ....
Ludzie są róóóóóżni.
- wicy
- Posty: 1703
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
No to chyba nie najlepiej świadczy o sprzedawcy, że sam nie kontroluje i nie obejrzy co wysyła, czy też nie sprawdza co dostaje w dostawie. Taka reklamacja mogła być załatwiona przez niego bez angażowania klienta i narażania go na stresy.
- miano
- Posty: 610
- Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
T448p miała nie do końca odbity napis z jednej strony i miała zacieki na dole budy. Pech, ale wymiana praktycznie od ręki
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3206
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
Znowu zarysowali ?miano pisze:Szybko i sprawnie jak zawsze, a na dodatek reklamacja niezawiniona przez firmę rozpatrzona praktycznie od ręki
- miano
- Posty: 610
- Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Hobby Shop / www.hobby-shop.cz
Szybko i sprawnie jak zawsze, a na dodatek reklamacja niezawiniona przez firmę rozpatrzona praktycznie od ręki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości