Makieta Zbyszka
Moderator: mod-Makieta
- Mariusz
- Posty: 2560
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
Re: Makieta Zbyszka
Wiesz, że uwielbiam lokomotywownie. To jest mistrzostwo świata. Tyle napiszę.
-
- Posty: 815
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 11:49
- Kontakt:
Re: Makieta Zbyszka
No faktycznie roboty poszły do przodu. Z tego że wywaliło Twój poprzedni temat dostrzegam tylko jedną korzyść - teraz sa wiele ładniejsze fotki. Całość o wiele lepiej prezentuje się na płasko niż z góry!!! Pozazdrościć "szopy" Najbardziej jednak podobał mi sie magazyn (ładne fugi!) i ta wiertarka w warsztacie
- Zbyszek Zajner
- Posty: 581
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 13:49
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Makieta Zbyszka
Dzięki za słowa. One zobowiązują do jeszcze bardziej wytężonej pracy i poprawek nad niedociągnięciami. Dzięki.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- demobil
- Posty: 205
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 21:22
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Makieta Zbyszka
hmm ... nie wiem co powiedzieć, ale jedno mi przychodzi do głowy - rewelacja , kawał dobrej roboty ...
- Zbyszek Zajner
- Posty: 581
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 13:49
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Makieta Zbyszka
Witam,
dla wielu Szanownych Kolegów z naszego Forum moja makieta jest znana. Przed "katastrofą" na naszym serwerze był mój temat pod tytułem "Mój kolejowy mix".
Tyle wstępu.
Wszystko na poważnie zaczęło się około 2 lata temu. Dorwałem się do Fallerowskiego pisma "Bahnbetriebswerk in H0 und N. Potem wpadł mi w ręce egzemplarz "Koleje małe i duże", gdzie były plany parowozowni Kępno. I tak się zaczęło; zapragnąłem zrobić lokomotywownię wachlarzową. Tyle, że oryginał miał za mało stanowisk. Postanowiłem zrobić 5 stanowisk. No i zacząłem dłubać ( zdjęcia są już zrobione po tym, jak kupiłem obrotnicę i aparat cyfrowy .Wyszło coś takiego. :
Ale jak już wyszła lokolotywownia, stwierdziłem, że to mało i zacząłem planować:1) Kupić obrotnicę ( próbowałem sam zrobić ale nie wychodziło )
2) zrobić plan torowisk ( tory gówne, oblotowe, dojazd do warsztatów naprawczych )
I tak powstała podwalina obecnych płyt:
Płyta z lokomotywownią ma L=1,0 m i B=0,9 m; druga płyta L=1,60 m B analogicznie jak pierwsza.
W chwili obecnej wygląda to tak:
Ostatnimi czasy dorwałem magazyn Auhagena. Ten mnie zauroczył i powstało takie coś:
W międzyczasie pojawiła się koncepcja przerobienia lokomotywowni dwustanowiskowej na warsztaty ( oryginalna koncepcja zakładała zbudownanie warsztatów od podstaw; poszedłem na "łatwiznę ):
[/URL [URL=http://img251.imageshack.us/my.php?image=obraz156vw5.jpg] [/URL [URL=http://img487.imageshack.us/my.php?image=img0007mr7.jpg]
Prace trwają, postaram się na bieżąco wklejać reportaż.
Na koniec coś co bardzo lubię , zapełnianie lokomotywowni:
Teraz zastanawiam się gdzie najlepiej zainstalować najnowszy nabytek od Whosho. Efekty spawalnicze będą pewnie widoczne w warsztacie ( a raczej przed nim ).
Pozdrawiam wszystkich.
dla wielu Szanownych Kolegów z naszego Forum moja makieta jest znana. Przed "katastrofą" na naszym serwerze był mój temat pod tytułem "Mój kolejowy mix".
Tyle wstępu.
Wszystko na poważnie zaczęło się około 2 lata temu. Dorwałem się do Fallerowskiego pisma "Bahnbetriebswerk in H0 und N. Potem wpadł mi w ręce egzemplarz "Koleje małe i duże", gdzie były plany parowozowni Kępno. I tak się zaczęło; zapragnąłem zrobić lokomotywownię wachlarzową. Tyle, że oryginał miał za mało stanowisk. Postanowiłem zrobić 5 stanowisk. No i zacząłem dłubać ( zdjęcia są już zrobione po tym, jak kupiłem obrotnicę i aparat cyfrowy .Wyszło coś takiego. :
Ale jak już wyszła lokolotywownia, stwierdziłem, że to mało i zacząłem planować:1) Kupić obrotnicę ( próbowałem sam zrobić ale nie wychodziło )
2) zrobić plan torowisk ( tory gówne, oblotowe, dojazd do warsztatów naprawczych )
I tak powstała podwalina obecnych płyt:
Płyta z lokomotywownią ma L=1,0 m i B=0,9 m; druga płyta L=1,60 m B analogicznie jak pierwsza.
W chwili obecnej wygląda to tak:
Ostatnimi czasy dorwałem magazyn Auhagena. Ten mnie zauroczył i powstało takie coś:
W międzyczasie pojawiła się koncepcja przerobienia lokomotywowni dwustanowiskowej na warsztaty ( oryginalna koncepcja zakładała zbudownanie warsztatów od podstaw; poszedłem na "łatwiznę ):
[/URL [URL=http://img251.imageshack.us/my.php?image=obraz156vw5.jpg] [/URL [URL=http://img487.imageshack.us/my.php?image=img0007mr7.jpg]
Prace trwają, postaram się na bieżąco wklejać reportaż.
Na koniec coś co bardzo lubię , zapełnianie lokomotywowni:
Teraz zastanawiam się gdzie najlepiej zainstalować najnowszy nabytek od Whosho. Efekty spawalnicze będą pewnie widoczne w warsztacie ( a raczej przed nim ).
Pozdrawiam wszystkich.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2007, 23:08 przez Zbyszek Zajner, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości