mój tabor - MarcinSz
Moderator: mod-Moja TT
-
- Posty: 352
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 20:03
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: mój tabor - MarcinSz
Po długich łowach udało się uzupełnić skład drezdeński o pierwszą pozycję - niskoburtowy z budką hamulcowego i ładunkiem piaskowca (to prawdziwy piaskowiec)
(Tillig nr kat. 14638)
Przypadkiem trafiłem także Oppelna jeszcze produkcji w kooperacji z Kohlerem. Dla porównania zestawiam go ze współczesną produkcją. Oba wagony mają ten sam numer boczny i katalogowy, a jednak się różnią...
(Oppeln DR Ep. III, Tillig/Kohler nr 95220)
Przez krótki czas - jako nowość jesieni 2000 dostępny był wagon zakładowy nr 7 VEB Feuerfest Wetro w charakterystycznym szarym malowaniu
(DR Ep. IV Tillig nr 14273)
Stworzy ciekawy zestaw z innym wagonem zakładowym,
którego jednak nie mogę umiejscowić.
Sprzedawca oznaczył go jako wykonany dla sklepu Bettina Hohmann. Wg tego co ustaliłem sklep ten istotnie zamawiał wagon nr 5 ale załadowany ciężarówką H3A. Z kolei pudełko pochodziło od innego wagonu zakładowego wykonanego przez Tilliga dla tego sklepu, także X ale kolei DB i z ładunkiem mat stalowych.
Może ktoś pomoże?
(Tillig nr kat. 14638)
Przypadkiem trafiłem także Oppelna jeszcze produkcji w kooperacji z Kohlerem. Dla porównania zestawiam go ze współczesną produkcją. Oba wagony mają ten sam numer boczny i katalogowy, a jednak się różnią...
(Oppeln DR Ep. III, Tillig/Kohler nr 95220)
Przez krótki czas - jako nowość jesieni 2000 dostępny był wagon zakładowy nr 7 VEB Feuerfest Wetro w charakterystycznym szarym malowaniu
(DR Ep. IV Tillig nr 14273)
Stworzy ciekawy zestaw z innym wagonem zakładowym,
którego jednak nie mogę umiejscowić.
Sprzedawca oznaczył go jako wykonany dla sklepu Bettina Hohmann. Wg tego co ustaliłem sklep ten istotnie zamawiał wagon nr 5 ale załadowany ciężarówką H3A. Z kolei pudełko pochodziło od innego wagonu zakładowego wykonanego przez Tilliga dla tego sklepu, także X ale kolei DB i z ładunkiem mat stalowych.
Może ktoś pomoże?
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2008, 19:19 przez MarcinSz, łącznie zmieniany 1 raz.
- demobil
- Posty: 205
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 21:22
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: mój tabor - MarcinSz
Przypomniałem sobie, że mam taką fotkę - to tak odnośne ->
(Schwerlasttransport-Set [Tatra+Tieflader&Kess.], Tillig+Modelltec+Haedl's-TT-Laden nr 500599, DR Ep. IV, edycja dla Spielemax)
Ostatnio zmieniony 19 maja 2008, 08:02 przez demobil, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 352
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 20:03
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: mój tabor - MarcinSz
Wiosna pełną gębą.
To dobra okazja na odświeżenie wątku.
Odzyskiem surowców wtórnych zajmuje się także prywatna inicjatywa
(Om "Martin braucht Schrott" DR/USSR Zone Ep. III, Tillig nr 14272),
Po wagonach typu Oppeln pozostało trochę podwozi, trzeba je wykorzystać
(Flachdachwagen G10 z podw. "Oppeln", DR Ep. IV Tillig nr 500617, edycja dla Spiele Max AG)
A i chemię wozić trzeba
(Unkrautbekaempfungswagen, Modellbahnmanufactur Sebnitz nr 4510, DR Ep. III/IV)
Na skład dojechał Reko-Postwagen Tillig nr 13460, skład pocztowy z epoki III coraz dłuższy
cdn...
To dobra okazja na odświeżenie wątku.
Odzyskiem surowców wtórnych zajmuje się także prywatna inicjatywa
(Om "Martin braucht Schrott" DR/USSR Zone Ep. III, Tillig nr 14272),
Po wagonach typu Oppeln pozostało trochę podwozi, trzeba je wykorzystać
(Flachdachwagen G10 z podw. "Oppeln", DR Ep. IV Tillig nr 500617, edycja dla Spiele Max AG)
A i chemię wozić trzeba
(Unkrautbekaempfungswagen, Modellbahnmanufactur Sebnitz nr 4510, DR Ep. III/IV)
Na skład dojechał Reko-Postwagen Tillig nr 13460, skład pocztowy z epoki III coraz dłuższy
cdn...
Ostatnio zmieniony 19 maja 2008, 08:00 przez MarcinSz, łącznie zmieniany 1 raz.
Marcin Szwanenfeld
-
- Posty: 488
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
- Lokalizacja: Wrocław / Warszawa
- Kontakt:
Re: mój tabor - MarcinSz
Tylko to pewnie nie jest kwestia połączenia. Zgaduję, że z BTS'em jest połączenie 3G albo jakiś EDGE. Problemem pewnie jest uplink z BTS'a w górę sieci. Wąskie gadło plus wielu użytkowników daje opisany problem, który zresztą ostatnio jest dość powszechnie obserwowany.Grzegorz TT pisze:Zmień ustawienia: Settings> Connection Type> 3G Only
Ostatnio zmieniony 21 sty 2008, 08:17 przez ArJu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: mój tabor - MarcinSz
Zmień ustawienia: Settings> Connection Type> 3G OnlyMarcinSz pisze:... by Blueconnect faktycznie łączył choćby z prędkością 0,5 Mbs - dziś max to 110 kbs-ów ...
Zmian można dokonać jedynie przy braku połączenia z internetem.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2008, 08:16 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 352
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 20:03
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: mój tabor - MarcinSz
No i dojechały:
uzupełnienie do składu pociągu okolicznościowo-jubileuszowego, tym razem kalsa 1.
(Avmz111, Tillig nr 500618 "10 Jahre Tillig-TT-Club")
oraz kilka innych, których zdjęcia pokażę dopiero, jak jakiś urząd państwowy skłoni ERĘ do tego, by Blueconnect faktycznie łączył choćby z prędkością 0,5 Mbs - dziś max to 110 kbs-ów i krew mnie zalewa, bo co chwilę "Program IE nie może..."
uzupełnienie do składu pociągu okolicznościowo-jubileuszowego, tym razem kalsa 1.
(Avmz111, Tillig nr 500618 "10 Jahre Tillig-TT-Club")
oraz kilka innych, których zdjęcia pokażę dopiero, jak jakiś urząd państwowy skłoni ERĘ do tego, by Blueconnect faktycznie łączył choćby z prędkością 0,5 Mbs - dziś max to 110 kbs-ów i krew mnie zalewa, bo co chwilę "Program IE nie może..."
Ostatnio zmieniony 20 sty 2008, 20:10 przez MarcinSz, łącznie zmieniany 1 raz.
Marcin Szwanenfeld
-
- Posty: 352
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 20:03
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: mój tabor - MarcinSz
A teraz może trochę beczek:
Taka już wysłużona, która po załataniu służy jako zbiornik na zużyty olej
(Tillig nr 500488, DR Ep. IV, edycja dla MODIST)
w przeciwieństwie do tej, która nowo wyprodukowana także wozi tłuszcze, acz jadalne
(cysterna FriHoDi Butter, Tillig nr 500383, DRG Ep. II, edycja dla Conrad Electronics)
i stanowi część szerszego parku wagonowego firmy Fritz Hohmann
(wagony G z katalogu Tilliga)
A skoro mowa o wagonach G, to przyznam, że czuję do nich pewien sentyment. Stąd pojawił się i taki
(Brauereiwagen "Deutsche Bierbrauerei", Tillig nr 500246, Ep. II zarz. DRG, edycja dla Spielemax).
Tillig "wspomógł" odbudowę kościoła w Dreźnie przeznaczając część ceny za specjalne serie wagonów. Z ich pokazaniem chciałem poczekać na pierwszy z zestawu, ale jego złowienie nie jest łatwe. To wagon na bazie niskoburtowej platformy z budką (nr kat. 14926) z ładunkiem dwóch bloków kamienia oznakowanych odmiennymi numerami. drugi na bazie wagonu X załadowany dzwonem. Nie zwlekam więc dłużej tym bardziej, że pojawił się trzeci - ładunek to wieża z krzyżem.
(Niederbordwagen X mit Glocke, Tillig nr 14928, DR Ep. III, Wiederaufbau Frauenkirche in Dresden Wgn. nr 2)
(Rungenwagen mit Turmkreuz, Tillig nr 500596, DR Ep. III, Wiederaufbau Frauenkirche in Dresden Wgn. nr 3).
Tych dzwonów to chyba Tilligowi zostało za dużo, bo w 2000 roku pojawiła się krótka seria takiej to wszystkim znanej platformy
(Flachwagen mit 2xGlocken, Tillig nr 14543, DR Ep. III).
Skoro już mowa o krótkich seriach, to park wagonów wynajmowanych wzbogacił się o kolejną węglarkę, tym razem pomoc przyszła z Danii
(Tillig nr 14261, Ep. IV DSB/DR-Miet)
zaś służby techniczne o wagon do wywozu śmieci i odpadów
(Muellwagen, Tillig nr 14260, DR Ep. V)
Wracając do beczek. Nie zawsze można je toczyć po torach, czasem trzeba wziąć "na barana"
(Schwerlasttransport-Set [Tatra+Tieflader&Kess.], Tillig+Modelltec+Haedl's-TT-Laden nr 500599, DR Ep. IV, edycja dla Spielemax)
i na deser parę jeszcze zestawów.
Na zamówienie Spiele Max (trzeba przyznać, że ta sieć sporo tego wypuszcza) do zestawu 01468 (Tds do przewozu zboża) dołączyły zbiorniki na sól
(Tillig nr 500474, DR Ep. IV,edycja dla Spielemax)
(Nie wiem jak wagony z zestawu 01468, ale przy tych widać pewne niedopracowanie - na skraju wagonu nie przylega dekiel do burty, co trochę razi. Jest na to lekarstwo - prezentować wagony z pewnej odległości )
Jak wiadomo trzeba zbierać złom bo to istotny surowiec dla hutnictwa. Zebrany trzeba przewozić, np. tym
(3er Gueterwagenset Es "Schrottpendel", Tillig nr 500548, Ep. IV DR/DB/FS, edycja dla Spielemax)
a żeby przewozić, to trzeba remontować. Tabor budowlany otrzymał wzmocnienie
(Tillig nr 500587, DR Ep. IV, edycja dla Spielemax)
a jak nastąpi katastrofa, to na pomoc ruszy pociąg ratunkowy
(Hilfszug-Set, Tillig nr 500292, DR Ep. III, edycja dla Modist).
ciąg dalszy nastąpi, kolejne ciekawostki w drodze
Taka już wysłużona, która po załataniu służy jako zbiornik na zużyty olej
(Tillig nr 500488, DR Ep. IV, edycja dla MODIST)
w przeciwieństwie do tej, która nowo wyprodukowana także wozi tłuszcze, acz jadalne
(cysterna FriHoDi Butter, Tillig nr 500383, DRG Ep. II, edycja dla Conrad Electronics)
i stanowi część szerszego parku wagonowego firmy Fritz Hohmann
(wagony G z katalogu Tilliga)
A skoro mowa o wagonach G, to przyznam, że czuję do nich pewien sentyment. Stąd pojawił się i taki
(Brauereiwagen "Deutsche Bierbrauerei", Tillig nr 500246, Ep. II zarz. DRG, edycja dla Spielemax).
Tillig "wspomógł" odbudowę kościoła w Dreźnie przeznaczając część ceny za specjalne serie wagonów. Z ich pokazaniem chciałem poczekać na pierwszy z zestawu, ale jego złowienie nie jest łatwe. To wagon na bazie niskoburtowej platformy z budką (nr kat. 14926) z ładunkiem dwóch bloków kamienia oznakowanych odmiennymi numerami. drugi na bazie wagonu X załadowany dzwonem. Nie zwlekam więc dłużej tym bardziej, że pojawił się trzeci - ładunek to wieża z krzyżem.
(Niederbordwagen X mit Glocke, Tillig nr 14928, DR Ep. III, Wiederaufbau Frauenkirche in Dresden Wgn. nr 2)
(Rungenwagen mit Turmkreuz, Tillig nr 500596, DR Ep. III, Wiederaufbau Frauenkirche in Dresden Wgn. nr 3).
Tych dzwonów to chyba Tilligowi zostało za dużo, bo w 2000 roku pojawiła się krótka seria takiej to wszystkim znanej platformy
(Flachwagen mit 2xGlocken, Tillig nr 14543, DR Ep. III).
Skoro już mowa o krótkich seriach, to park wagonów wynajmowanych wzbogacił się o kolejną węglarkę, tym razem pomoc przyszła z Danii
(Tillig nr 14261, Ep. IV DSB/DR-Miet)
zaś służby techniczne o wagon do wywozu śmieci i odpadów
(Muellwagen, Tillig nr 14260, DR Ep. V)
Wracając do beczek. Nie zawsze można je toczyć po torach, czasem trzeba wziąć "na barana"
(Schwerlasttransport-Set [Tatra+Tieflader&Kess.], Tillig+Modelltec+Haedl's-TT-Laden nr 500599, DR Ep. IV, edycja dla Spielemax)
i na deser parę jeszcze zestawów.
Na zamówienie Spiele Max (trzeba przyznać, że ta sieć sporo tego wypuszcza) do zestawu 01468 (Tds do przewozu zboża) dołączyły zbiorniki na sól
(Tillig nr 500474, DR Ep. IV,edycja dla Spielemax)
(Nie wiem jak wagony z zestawu 01468, ale przy tych widać pewne niedopracowanie - na skraju wagonu nie przylega dekiel do burty, co trochę razi. Jest na to lekarstwo - prezentować wagony z pewnej odległości )
Jak wiadomo trzeba zbierać złom bo to istotny surowiec dla hutnictwa. Zebrany trzeba przewozić, np. tym
(3er Gueterwagenset Es "Schrottpendel", Tillig nr 500548, Ep. IV DR/DB/FS, edycja dla Spielemax)
a żeby przewozić, to trzeba remontować. Tabor budowlany otrzymał wzmocnienie
(Tillig nr 500587, DR Ep. IV, edycja dla Spielemax)
a jak nastąpi katastrofa, to na pomoc ruszy pociąg ratunkowy
(Hilfszug-Set, Tillig nr 500292, DR Ep. III, edycja dla Modist).
ciąg dalszy nastąpi, kolejne ciekawostki w drodze
-
- Posty: 352
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 20:03
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: mój tabor - MarcinSz
Witam
Znalazła się chwila na zrobienie zdjęć kilku nowym nabytkom.
Poczta wschodnioniemiecka wpisała na stan wagon niskoburtowy z ciężarówką H3A
(Niederbordwagen Deutsche Post mit LKW H3A, Tillig nr 500576 dla Conrad Electronic)
zaś park wagonów doświadczalnych wzbogcił się o egzemplarz do testowania sprzęgów automatycznych
(Versuchswagen Gbs DR Ep. IV, Tillig nr 500544 dla Modist)
Znalazła się chwila na zrobienie zdjęć kilku nowym nabytkom.
Poczta wschodnioniemiecka wpisała na stan wagon niskoburtowy z ciężarówką H3A
(Niederbordwagen Deutsche Post mit LKW H3A, Tillig nr 500576 dla Conrad Electronic)
zaś park wagonów doświadczalnych wzbogcił się o egzemplarz do testowania sprzęgów automatycznych
(Versuchswagen Gbs DR Ep. IV, Tillig nr 500544 dla Modist)
Ostatnio zmieniony 14 paź 2007, 21:25 przez MarcinSz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: mój tabor - MarcinSz
Ładny bauzug, ładny. Gratuluję. Ja ostatnio nie mam czasu sledzić ebaya.
-
- Posty: 548
- Rejestracja: 31 lip 2006, 18:06
- Lokalizacja: ur. Gdansk, zam. Londyn
- Kontakt:
Re: mój tabor - MarcinSz
Bardzo ladna kolekcja rodzynek
Ja sie na set pocztowy Conrada nie zalapalem
Bauzugwagenow jest kilka setow, byly swego czasu na eBay.de i zeszly za kosmiczne pieniadze
Ja sie na set pocztowy Conrada nie zalapalem
Bauzugwagenow jest kilka setow, byly swego czasu na eBay.de i zeszly za kosmiczne pieniadze
Ostatnio zmieniony 21 maja 2007, 07:50 przez pepsigo2pl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 352
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 20:03
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: mój tabor - MarcinSz
To teraz trochę zestawów. We wcześniejszym poście przedstawiałem zestaw jubileuszowy oraz węglarek.
Nie tylko towarowymi kolej stoi.
Cóż byśmy poczęli bez poczty, a ta także korzysta z kolei
(Postwagenset DR Ep.III, Tillig nr 500485 dla Conrad Electronic)
.
trzeba też przeprowadzać doświadczenia i testować nowe rozwiązania techniczne
(Versuchwagenset DR Ep.III, Tillig nr 500312 dla Modist)
ale wcześniej zbudować torowisko.
(Bauzugwagenset DR Ep.IV Tillig nr dla Spielemax)
Nie tylko towarowymi kolej stoi.
Cóż byśmy poczęli bez poczty, a ta także korzysta z kolei
(Postwagenset DR Ep.III, Tillig nr 500485 dla Conrad Electronic)
.
trzeba też przeprowadzać doświadczenia i testować nowe rozwiązania techniczne
(Versuchwagenset DR Ep.III, Tillig nr 500312 dla Modist)
ale wcześniej zbudować torowisko.
(Bauzugwagenset DR Ep.IV Tillig nr dla Spielemax)
Ostatnio zmieniony 21 maja 2007, 07:51 przez MarcinSz, łącznie zmieniany 1 raz.
Marcin Szwanenfeld
-
- Posty: 352
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 20:03
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: mój tabor - MarcinSz
Dalsze kąski to wagony udostępniane w ramach TT Club. Prezentuję je więc w im przeznaczonym temacie.
pozdrawiam
pozdrawiam
Marcin Szwanenfeld
-
- Posty: 352
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 20:03
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: mój tabor - MarcinSz
Moim zdaniem dokładnie na odwrót - z uwagi na niedoróbki konstrukcyjne "to gówno" nie będzie miało wartości jako koń pociągowy, ale z uwagi na malowanie, opakowanie, ilość sztuk itp. będzie miało wartość kolekcjonerską.Karol pisze:Obawiam się że wartość tego gówna jako eksponatu kolekcjonerskiego jest znikoma.
Czas pokaże.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 maja 2007, 07:49 przez MarcinSz, łącznie zmieniany 1 raz.
Marcin Szwanenfeld
- Karol
- Moderator
- Posty: 594
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
- Lokalizacja: Grybów / Limanowa
- Kontakt:
Re: mój tabor - MarcinSz
Dolutowałem druciki w identyczny sposób, w analogu jeżdzi jako tako ale w dcc niestety nie ma żadnych szans .
Obawiam się że wartość tego gówna jako eksponatu kolekcjonerskiego jest znikoma.
Obawiam się że wartość tego gówna jako eksponatu kolekcjonerskiego jest znikoma.
- Karol
- Moderator
- Posty: 594
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
- Lokalizacja: Grybów / Limanowa
- Kontakt:
Re: mój tabor - MarcinSz
No to pokazujJa tam swojej przerobiłem układ jezdny. Dolutowałem do blaszek druciki i każdy drucik do płytki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości