Mój tabor - MariuszP

Nasz tabor TT i galeria jego zdjęć

Moderator: mod-Moja TT

ODPOWIEDZ
MariuszP
Posty: 67
Rejestracja: 01 kwie 2015, 12:02
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

Re: Mój tabor - MariuszP

Post autor: MariuszP »

http://images70.fotosik.pl/766/ef11013241dfbafc.jpg
ma ktoś może zdjęcie otwartej, nie wiem jak ciężarki założyć w jakiej pozycji
MariuszP
Posty: 67
Rejestracja: 01 kwie 2015, 12:02
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

Re: Mój tabor - MariuszP

Post autor: MariuszP »

mam pytanie szukam czerwonej pierwszej klasy widujecie może gdzieś na giełdach?
MariuszP
Posty: 67
Rejestracja: 01 kwie 2015, 12:02
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

Mój nowy nabytek

Post autor: MariuszP »

MG3461ijp_wqerapa.jpg
IMG3455ij_wqerahe.jpg
Ostatnio zmieniony 08 sie 2015, 19:11 przez MariuszP, łącznie zmieniany 1 raz.
MariuszP
Posty: 67
Rejestracja: 01 kwie 2015, 12:02
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

Re: Mój tabor - MariuszP

Post autor: MariuszP »

poradziłem sobie do kondensatora podczepiłem sobie styki
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10278
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: Mój tabor - MariuszP

Post autor: ArturSchŁ »

biegacz67 pisze:A czy nie powinno się tego kondensatora usunąć?
To jest tor ANALOGOWY. W analogu NIE.

Jeśli zasilasz DCC, usuń kondensator, a brakujące przyłącze - trzeba dolutować kabelek.
:lol:
Awatar użytkownika
biegacz67
Posty: 342
Rejestracja: 19 kwie 2006, 16:50
Lokalizacja: Oxford
Kontakt:

Re: Mój tabor - MariuszP

Post autor: biegacz67 »

A czy nie powinno się tego kondensatora usunąć?
http://www.makieciarz.pl/dane/full/b5c7 ... cfaa85.jpg
pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 08 sie 2015, 08:06 przez biegacz67, łącznie zmieniany 1 raz.
MariuszP
Posty: 67
Rejestracja: 01 kwie 2015, 12:02
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

Re: Mój tabor - MariuszP

Post autor: MariuszP »

Nie było w paczce niestety drugiej a tor mam dokładnie taki
Ostatnio zmieniony 08 sie 2015, 08:05 przez MariuszP, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wicy
Posty: 1703
Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Mój tabor - MariuszP

Post autor: wicy »

Jeśli masz taki tor http://www.makieciarz.pl/dane/full/b5c7 ... cfaa85.jpg i jedną złączkę - znaczy, że drugą zgubiłeś.
Ostatnio zmieniony 08 sie 2015, 08:05 przez wicy, łącznie zmieniany 1 raz.
MariuszP
Posty: 67
Rejestracja: 01 kwie 2015, 12:02
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

Re: Mój tabor - MariuszP

Post autor: MariuszP »

Tylko że jest przyłącze jedno np dla plusa, a co z drugim biegunem oznacza to że trzeba dwa tory przyłączeniowe do analogu ?
Ostatnio zmieniony 08 sie 2015, 08:05 przez MariuszP, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10278
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: Mój tabor - MariuszP

Post autor: ArturSchŁ »

MariuszP pisze:... tor zasilający do analogu i jest pod spodem jedno przyłącze plus jakiś opornik,...
To jest KONDENSATOR przeciwzakłóceniowy.
W analogu ok - powoduje, że w radiu nie słychać pracy silniczków.
W DCC upośledza sygnał - koniecznie usunąć.
Ostatnio zmieniony 07 sie 2015, 18:42 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 1 raz.
MariuszP
Posty: 67
Rejestracja: 01 kwie 2015, 12:02
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

Re: Mój tabor - MariuszP

Post autor: MariuszP »

Mam do was pytanie kupiłem tor zasilający do analogu i jest pod spodem jedno przyłącze plus jakiś opornik, czy do podłączenia trzeba dwa tory zasilające ? (mówię o torach tilliga na dywan)
Ostatnio zmieniony 07 sie 2015, 18:21 przez MariuszP, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
piottrw
Posty: 749
Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Mój tabor - MariuszP

Post autor: piottrw »

To zależy. 4 osiowe chłodnie i bromberg miały dłuższe sprzęgi, pozostałe krótkie - standardowe
Awatar użytkownika
Alteo
Posty: 637
Rejestracja: 19 gru 2007, 18:13
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

Re: Mój tabor - MariuszP

Post autor: Alteo »

Ja jestem od kilku dni poza domem i nie mam możliwości sprawdzenia. Ale typowe sprzęgi BTTB są ok. przy składach złożonych z taboru BTTB.
MariuszP
Posty: 67
Rejestracja: 01 kwie 2015, 12:02
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

Re: Mój tabor - MariuszP

Post autor: MariuszP »

mam pytanie jakie sprzęgi są przy taborze standardowo (przy zakupie wagonu BTTB, chodzi mi o sprzęg oczkowy) krótkie czy długie ? ile jest różnicy miedzy nimi ?
Awatar użytkownika
Alteo
Posty: 637
Rejestracja: 19 gru 2007, 18:13
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

Re: Mój tabor - MariuszP

Post autor: Alteo »

Ale wychodzi taniej jak przy zakupie pojedynczych sztuk. Dwa rozjazdy IBW to ok. 140zł.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Moja TT”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości