Wspaniała
Bardzo chętnie bym taki zestaw zamówił ?
Proszę tylko o info gdzie
Węglarka 3W/4W
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 19 gru 2006, 19:35
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
-
- Posty: 423
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:13
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Węglarka 3W/4W
Piękna!
Jak cena za blaszki, może być orientacyjna?
Jak cena za blaszki, może być orientacyjna?
- fred3rg
- Posty: 362
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 09:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Węglarka 3W/4W
Świetna robota, podoba mi się !
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 1893
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Węglarka 3W/4W
Wagony 3W, 4W (i późniejsze ich odmiany) stanowiły jedną z najliczniejszych serii wagonów PKP i przez długie lata były podstawowym typem węglarki na polskich torach. Łącznie od 1946 r. wyprodukowano ich aż 69 tysięcy. Służyły aż do lat 80-tych. Porównując to do epok modelarskich występowały w okresach od IIIa aż do IVc. To co dodatkowo wyróżnia ten typ wagonów to fakt, że były one konstrukcją typowo polską, unikalną.
Niestety, z powodu ich czysto polskiego rodowodu próżno szukać ich odpowiednika wśród zagranicznych modeli. Dlatego postanowiłem rozwiązać jakoś ten bolesny problem i opracowałem własny model w postaci zestawu blach fototrawionych.
Model posiada przestrzenny układ hamulca, tłoczone drzwi, przestrzenny mechanizm otwierania ścian czołowych. Posiada też pełne deskowanie podłogi i ścian (zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz wagonu). Model przystosowany jest do zabudowy typowego KKS Peho oraz innych standardowych podzespołów jak koła 8,3mm i zderzaki. Aby ułatwić malowanie, model jest podzielony na dwie części - podwozie i nadwozie.
Gdyby ktoś z Was był chętny na zestaw blaszek, to proszę o info.
Poniżej kilka fotek prototypu 3W:
Niestety, z powodu ich czysto polskiego rodowodu próżno szukać ich odpowiednika wśród zagranicznych modeli. Dlatego postanowiłem rozwiązać jakoś ten bolesny problem i opracowałem własny model w postaci zestawu blach fototrawionych.
Model posiada przestrzenny układ hamulca, tłoczone drzwi, przestrzenny mechanizm otwierania ścian czołowych. Posiada też pełne deskowanie podłogi i ścian (zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz wagonu). Model przystosowany jest do zabudowy typowego KKS Peho oraz innych standardowych podzespołów jak koła 8,3mm i zderzaki. Aby ułatwić malowanie, model jest podzielony na dwie części - podwozie i nadwozie.
Gdyby ktoś z Was był chętny na zestaw blaszek, to proszę o info.
Poniżej kilka fotek prototypu 3W:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości