KKS umf odlewany z mosiądzu
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: KKS umf odlewany z mosiądzu
No i czy dajesz sprężynki w komplecie czy trzeba kombinować?
-
- Posty: 221
- Rejestracja: 04 gru 2012, 09:33
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: KKS umf odlewany z mosiądzu
Z zamieszczonych zdjęć wynika ,że jest on lutowany .A inne sposoby montażu to jakie proponujesz : klejenie ?
Wymiary pozostały te same ?
Masz jakieś zdjęcia/rendery tego zmodyfikowanego ?
Wymiary pozostały te same ?
Masz jakieś zdjęcia/rendery tego zmodyfikowanego ?
- Ranger
- Posty: 3826
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: KKS umf odlewany z mosiądzu
Po kolei. Mechanizm mamy dalej w sprzedaży. Zmieniliśmy koncepcję, teraz zamiast drucika jest sprężynka. KKS ma nieco inną budowę. Ostatnie dwa punkty na nie
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: KKS umf odlewany z mosiądzu
Kilka pytań:Ranger pisze:Drucik pasujący do KKS musi mieć średnicę 0,2mm lub mniejszą. Koniecznie sprężynujący.
- masz kks dalej w sprzedaży?
- skąd bierzesz ten odpowiedni drucik? struna?
- masz jakieś zdjęcia jak wygląda odlew przed obrobieniem?
- możesz pokazać jakiś krótki filmik jak się to spisuje?
- Ranger
- Posty: 3826
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
KKS umf odlewany z mosiądzu
Z przyjemnością prezentujemy modułowy KKS naszego autorstwa.
Bardzo prosty bo składający się z trzech części mechanizm pasujący do każdego typu wagonów i lokomotyw. Rozmiary skrzyneczki KKS to 10x8mm.
Pierwszą czynnością jest odcięcie nadlewek i kanałów wlewowych. Przed zamontowaniem gniazda należy je planować wiertłem 2mm. Skrzyneczkę KKS wiercimy wiertłem 0,6-0,8mm w dołkach (na w odlewie). Dyszel mechanizmu posiada możliwość ustawienia gniazda na dowolnej wysokości. Nadmiar należy odciąć. Słupek dyszla posiada podziałkę milimetrową. Drucik pasujący do KKS musi mieć średnicę 0,2mm lub mniejszą. Koniecznie sprężynujący.
Więcej o mechanizmie można przeczytać tutaj.
Bardzo prosty bo składający się z trzech części mechanizm pasujący do każdego typu wagonów i lokomotyw. Rozmiary skrzyneczki KKS to 10x8mm.
Pierwszą czynnością jest odcięcie nadlewek i kanałów wlewowych. Przed zamontowaniem gniazda należy je planować wiertłem 2mm. Skrzyneczkę KKS wiercimy wiertłem 0,6-0,8mm w dołkach (na w odlewie). Dyszel mechanizmu posiada możliwość ustawienia gniazda na dowolnej wysokości. Nadmiar należy odciąć. Słupek dyszla posiada podziałkę milimetrową. Drucik pasujący do KKS musi mieć średnicę 0,2mm lub mniejszą. Koniecznie sprężynujący.
Więcej o mechanizmie można przeczytać tutaj.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości