Zapowiedzi/Nowości 2022
Moderator: mod-Tabor
- krzysztof
- Posty: 1737
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2022
Auchagen: trochę Multicarów i nie tylko
str. 8 - 10
http://moba-deutschland.de/wp-content/u ... E_2022.pdf
str. 8 - 10
http://moba-deutschland.de/wp-content/u ... E_2022.pdf
- womo
- Posty: 2377
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2022
Dla mnie jak najbardziej. Kilka jego modeli mamT_Domagalski pisze: ↑25 sty 2022, 16:35 No i....?
Czy to jest zapowiedź któregoś z producentów TT (choćby niszowych) na 2022 rok?
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 1878
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- womo
- Posty: 2377
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2022
Oooo jaki fajny
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10278
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2022
"Taka żaba się rysuje"
Źródło: Witek Mazuchowski na Miniaturowy świat kolejek TT@FB
Witek stworzył także wiele innych ciekawych projektów, część z nich znajdziecie np: TU,
ale o tych i innych projektach już wiecie.
- Tomasz
- Posty: 208
- Rejestracja: 23 gru 2019, 11:08
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2022
Bardzo dobre wieści
Ciekawe, że w zapowiedziach 4 lata temu te węglarki PKP miały mieć inne numery niż w obecnym katalogu.
Mając gotowy projekt opracowali go od nowa z nowymi numerami...?
- miano
- Posty: 610
- Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2022
Tylko 4 lata.
A przy okazji cenę się podniesie...
A przy okazji cenę się podniesie...
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 13 lut 2011, 17:02
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2022
Jeżeli 4 kwartał 2022 okaże się prawdziwy, to jaką obsuwę finalnie zaliczy zestaw Eanos-ów PKPCargo?
- wlodar
- Posty: 969
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2022
Czyli jednak Roco nie rezygnuje z TT. Bardzo dobra wiadomość.
- krzysztof
- Posty: 1737
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10278
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
- wlodar
- Posty: 969
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2022
Nie jestem "polaczkiem" tylko Polakiem!
Tillig przejął formy po BTTB, a wagony w tej formie pojawiły się po raz pierwszy w 1972 roku jeszcze jako Zeuke. W tym roku mija pół wieku. Tillig jedynie zlikwidował skrętopysk i wprowadził kinematykę na końcach składu (bo w środku już nie). Wagony mają zaburzone proporcje, co widać gołym okiem, wyglądają jak w przykrótkiej sukience, mają duże odstępy pomiędzy członami, ponadto wielkie szpary na łączeniach członów (pomiędzy ścianą wagonu, a imitacją harmonii) przez które groteskowo ucieka światło w przypadku oświetlenia wnętrza. To model sprzed pięćdziesięciu lat, po drobnym liftingu i ma się nijak do obecnych standardów mądralo.
O kiepskim pasowaniu do siebie części spowodowanym wysłużeniem form wtryskowych szkoda nawet wspominać.
-
- Posty: 391
- Rejestracja: 15 maja 2007, 14:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- wlodar
- Posty: 969
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2022
Wiem, wiem. Człony skrajne muszą być bez kabin. Tam jest więcej różnic (np. układ wywietrzników na dachu), ale "naszej" Bipy z pewnością nam nie zrobią, w grę wchodzi tylko coś, co ją udaje lepiej niż zestaw Tillig/BTTB. Inna sprawa, czy to będzie w ogóle w jakiejś rozsądnej cenie? Zestaw DR kosztuje 269€. Za półprodukt z podwójnymi skrajnymi bez kabin mogą policzyć ekstra, a EKA czy inna firma która się podejmie oznakowania też swoje weźmie, a za 1500zł Bipy nie kupię. Echh, że Tillig nie może od nich kupić form.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2183
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2022
Z tym, że to ma być zespół DR DBvq z kabiną sterowniczą. Na Bipę to jeden z członów skrajnych z kabiną maszynisty, nie nadaje się, bez przebudowy ściany czołowej i końców ścian bocznych.
Krzysztof Olszak
skalatt.info
skalatt.info
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości