Dzięki. Całe szczęście, że po niemiecku, a nie po austriacku, albo saksońsku, bo bym nie zrozumiał ani słowa.Maciej pisze: ↑07 gru 2020, 19:25 Tu masz Wlodarze kilka słów o nich
http://www.mueglitztalbahn.de/wagen.htm
A wagony piękne!
Moderator: mod-Tabor
Dzięki. Całe szczęście, że po niemiecku, a nie po austriacku, albo saksońsku, bo bym nie zrozumiał ani słowa.Maciej pisze: ↑07 gru 2020, 19:25 Tu masz Wlodarze kilka słów o nich
http://www.mueglitztalbahn.de/wagen.htm
Nie, no chyba że jakiś rodzynek zbłąkany
To może jakieś foto wrzucisz na forum żeby zostało dla potomnych?gemol pisze:Pwi-30 na PKP nie dawał mi spokoju, więc sprawdziłem swoje archiwa i muszę sprostować powyższe - były, dotrwały do lat 70.
A ja ostatnio znalazłem kalki do takiego i udało mi się kupić dawcę wczesnego tilliga no i taki już jeździ w składzieT_Domagalski pisze:Hurra! Więc można z czystym sumieniem kalkować Tilliga a nawet BTTB.gemol pisze:Pwi-30 na PKP nie dawał mi spokoju, więc sprawdziłem swoje archiwa i muszę sprostować powyższe - były, dotrwały do lat 70.
Teraz tylko patrzeć jak, nie tylko na rynku wtórnym, wzrośnie cena Tilliga, "a nawet BTTB"T_Domagalski pisze:Hurra! Więc można z czystym sumieniem kalkować Tilliga a nawet BTTB.
Hurra! Więc można z czystym sumieniem kalkować Tilliga a nawet BTTB.gemol pisze:Pwi-30 na PKP nie dawał mi spokoju, więc sprawdziłem swoje archiwa i muszę sprostować powyższe - były, dotrwały do lat 70.
Pwi-30 na PKP nie dawał mi spokoju, więc sprawdziłem swoje archiwa i muszę sprostować powyższe - były, dotrwały do lat 70.gemol pisze:Rzecz w tym, że Pwi30 prawdopodobnie u nas nie było, mimo że Niemcy wyprodukowali 180 szt. Pwi28/29 /niemal identyczne, ale z dachem bardziej wypukłym; jak w Bi29/i wcześniejsze tak, Pwi31a i późniejsze również.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości