Kurczę nie pamietam bo robiłem to doświadczalnie.ArturSchŁ pisze:Które parametry pracy silnika zmieniałeś (no i oczywiście CV-ki i jakie wartości)Wojtek_Kraków pisze:Ja tak robiłem w E94 bo miałem te same problemy.
Jesli uda mi sie znaleźć kartkę na której to spisywałem to dam znać.
Na pewno cv odpowiadające za kroki prędkości (na 128), hamowanie,rozpędzanie, chyba kompensacja obciążenia. W ogole to miałem taki przypadek że po dłuższej jeździe z 19 krytyki wagonami typu pomarańczowy banan lokomotywa zaczynała sama zwalniać. Jak sie ją zatrzymało i odczekało chwile t ruszała normalnie i prowadziła skład z zadowalającą prędkością. Może przesadziłem z ilością wagonów;)
A zmieniałem na pewno jeszcze CV odopowiadajace za Vax.
Chyba ustawiłem sobie tak ale głowy nie daje bo robilem różne wersje.
CV#1 65
CV#2 2
CV#3 13
CV#4 13
CV#5 110
CV# 63 51
CV#114 doświadczalnie od 0 do 5 nie pamiętam co dalem
CV#123 11
CV#124 14 (pod F7 jazda manewrowa)
CV#141 nie pamieam jaka wartość ale to jest stała droga hamowania
U mnie silnik nie jest z zestawu na ebaju tylko kupiony jakis pikowski na promocji w MM.
Lok dociążony tak ze wazy chyba z 200g
Aha ja u siebie mam czerwone światła wlaczane pod F1 iF2 ustawione przeciwnie do kierunku jazdy.
Dekoder ZIMO MX 600 ale z trudem go upchałem. Lepiej cos mniejszego założyć