
Nie chce mi się tej blaszki dorabiać. Na razie to leży i czeka. Kupiłem drugą taką samą loko w dobrej cenie - w stanie bdb.
Moderator: mod-Porady i techniki modelarskie
4-krotnie większy pobór prądu tego samego silnika w BR92 niż BR56 tłumaczyłbym tylko większymi oporami zębatek i wałów w BR92. Jako mechanik sprawdziłbym stan przekładni (luzy, brud, smarowanie) by wyeliminować straty mocy zamiast montować silnik z turbo-doładowaniemMarcin44 pisze:pobór prądu w obu loko przy tym samym silniku,( loko wisiały w powietrzu, czyli był opór tylko wewnętrznych zębatek, widać różnice)
to prawda - zawierają one dławiki i kondensatory i TEORETYCZNIE możnaby wlutować je do BTTB zamiast tych wielkich starych elementów. jednak odradzam a to ze względu na pobór prądu jaki wystepuje w starych silnikach - może on doprowadzić do spalenia tych dławików na płytce. znacznie lepszym rozwiązaniem jest wymiana dławików i kondensatora na współcześnie stosowane - ale też polecałbym dławik 10miliH/0,5A bo nawet ten oryginalny dławik stosowany przy kwadratowych silnikach u Tilliga może ulec spaleniuPiotrZ pisze:/.../pytanie poboczne o tzw. zaślepki analogowe we współczesnych lokomotywach. Czy one zawierają właśnie dławiki i kondensator? I czy nie można by ich wlutować zamiast starych wielkich elementów dotychczasowych?
Sprężynkę wkładamy do 32555, a potem wkładamy tam 20477. W ten sposób wał jest dociskany tak, że jego zębatka jest zawsze na właściwym miejscu.Kłapouchy pisze:Gdzie należy umieścić sprężynkę (39617),
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości