Spróbuję.
Najciekawsze, że wagon w ogóle nieużywany - leżał w pudełku, nówka sztuka.
Zastanawia mnie też fakt, jak to w ogóle ma się trzymać, bo od drugiej strony (gdzie jest podwyższony dach i kominki wentylacyjne) jest nit do belki pod sufitem, a tu nie ma. Nie ma też w ogóle śladów kleju po obwodzie, ani zgrzewów nic.
Drzwi powypadały i be rozebrania nie sposób będzie wsunąć je w prowadnice.
Added in 7 minutes 50 seconds:
Aha, to są wagony z 2011 r.
Ten nowszy wypust, już bez KKSów z szajsmetalu.
Z tego paskudztwa to mam Karwendel w DRG i jeden (też od bagażowego) mi się całkiem rozkruszył.
Swego czasu zamówiłem, wymieniłem i dokręciłem go wkrętem.
Ale pudło mi tam nie odpadło i drzwi nie powypadały, więc dachu zdejmować nie musiałem
Eilzugwagen
Moderator: mod-Porady i techniki modelarskie
- BarTTmań
- Posty: 585
- Rejestracja: 03 paź 2008, 22:06
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- womo
- Posty: 2383
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Eilzugwagen
Od przodu (lub tyłu) nad wejściem między wagonowym powoli do góry i powinien zejść. On tak się zdejmują, że zaczynasz od jednej strony i otwierasz do góry.
Niestety nie mam teraz żadnego pod ręką aby pokazać na zdjęciu.
Niestety nie mam teraz żadnego pod ręką aby pokazać na zdjęciu.
- BarTTmań
- Posty: 585
- Rejestracja: 03 paź 2008, 22:06
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Eilzugwagen 13824 OBB
Witam Koledzy.
Mam problem - zauważyłem że wypadły mi drzwi suwane w bagażowym Jaffa.
Okazało się, że pudło nie trzyma się podłogi od strony, gdzie nie ma nitowania do wspornika pod sufitem.
Nie mogę dalej ciągnąć, bo zerwę nit. Podobno - wg instrukcji - można zdjąć dach (np. do wymiany żarówek),
ale nie wiem gdzie go wyczepiać. Próby podważania z boku nie przynoszą skutku.
Nie rozbierałem dotychczas Eilzugwagena, stąd prośba o pomoc.
Pozdrawiam,
Bartek.
Mam problem - zauważyłem że wypadły mi drzwi suwane w bagażowym Jaffa.
Okazało się, że pudło nie trzyma się podłogi od strony, gdzie nie ma nitowania do wspornika pod sufitem.
Nie mogę dalej ciągnąć, bo zerwę nit. Podobno - wg instrukcji - można zdjąć dach (np. do wymiany żarówek),
ale nie wiem gdzie go wyczepiać. Próby podważania z boku nie przynoszą skutku.
Nie rozbierałem dotychczas Eilzugwagena, stąd prośba o pomoc.
Pozdrawiam,
Bartek.
- golab
- Posty: 1365
- Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Eilzugwagen
Pytanie jaki to eilzugwagen ... bo stare konstrukcje miały KKS z "szajsmetalu"
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 27 lis 2008, 09:19
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Eilzugwagen
Dziękuję kolegom za pomoc.
Punkty przyznane.
Punkty przyznane.
-
- Posty: 262
- Rejestracja: 13 sty 2009, 11:32
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Eilzugwagen
Demontaż KKS-u możliwy tylko poprzez roznitowanie wagonu. Próby odginania KKS-u mogą się skończyć połamaniem.
- Ciamosław
- Posty: 493
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 18:08
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Eilzugwagen
Od strony dachu nie ma możliwości, jedynie zdjąć wózek (ścisnąć trzpień wózka i pociągnąć w dół, to działa na wcisk) i dalej zdemontować kks, lub jedynie odgiąć - wtedy nie trzeba roznitowywać a może już się uda włożyć sprężynkę. Kks z jednej strony jest na takim zatrzasku w podłodze a z drugiej trzyma się na nicie.
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 27 lis 2008, 09:19
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Eilzugwagen
Witam forumowiczów.
W jaki sposób rozebrać ten wagon aby dostać się do KKS-u, z którego wypadła sprężynka. Czy od strony wózka, który w jakiś sposób da się wyjąć ? Czy też od strony dachu, co wiąże się z zerwaniem dwóch połączeń nitowanych...
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Zbyszek
W jaki sposób rozebrać ten wagon aby dostać się do KKS-u, z którego wypadła sprężynka. Czy od strony wózka, który w jakiś sposób da się wyjąć ? Czy też od strony dachu, co wiąże się z zerwaniem dwóch połączeń nitowanych...
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Zbyszek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość