Konstrukcja ramy oczywiście stalowa. Tylko pokryta deskami, tzn. posiadająca drewnianą podłogę.
Przy okazji zauważ, że wagon jest stosunkowo "wąski". Poza obrys ostojnic wystają jedynie zbiorniki i nieznacznie szersze czołownice (węższe niż w normalnych wagonach). Tablice z oznaczeniami są prawdopodobnie zamocowana na jakichś wysięgnikach, utrzymujących je na równi z dennicami zbiorników.
Tak. Z rysunku jednoznacznie wynika, że ten wagon miał tylko hamulec ręczny. Przy okazji widać też, że miał już urządzenia cięgłowe nawskrośne. Czyli przez środek ramy podwozia wagonu szedł także trzpień układu cięgłowego. W środkowej części wagonu znajdowała się zapewne sprężyna tego układu.zibi33 pisze:W budce jest takie wybrzuszenie w tym miejscu znajduje się korba hamulca, [...] I rozumiem że jest to tylko jeden taki wodzik. Można to będzie wykonać na końcu z jakiegoś cienkiego drutu.
Raczej stalowy. Za cienki na drewniany.zibi33 pisze:A podest na zbiornikach mógł być metalowy czy drewniany ?