BR 132 "Ludmiła"

FABRYCZNY tabor TT : czyli testy, porównania, dyskusje, przeróbki itp.

Moderator: mod-Tabor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Borczy
Posty: 2296
Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BR 132 "Ludmiła"

Post autor: Borczy »

Tak, jeździły trochę i jest ok.
cichonęk
Posty: 485
Rejestracja: 18 gru 2006, 08:22
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: BR 132 "Ludmiła"

Post autor: cichonęk »

Pojeździłeś nią trochę? Ja miałem egzemplarz, który po pewnym czasie zaczął wpadać w jakiś rezonans (chyba silnik z ramą) i później tak hałasował, że instalowanie dekodera dźwiękowego nie miało najmniejszego sensu.
Awatar użytkownika
Borczy
Posty: 2296
Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BR 132 "Ludmiła"

Post autor: Borczy »

Odświeżę nieco temat - Ludmiła Roco.
Czy ktoś z Was instalował własnoręcznie jakiś dźwięk ale w wersji 16Bit/Hi-Fi ? Chodzi o np: Esu loksound 5 micro, czy jest duża rzeźba? Czy trzeba frezować ciężarki?
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3206
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: BR 132 "Ludmiła"

Post autor: Maciej »

Mariusz pisze:Czuwak??
Masz na myśli SHP na podwoziu.
Tak :D osłabił mnie ten szczegół - rewelacja :idea:
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 2560
Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
Lokalizacja: Łubowo
Kontakt:

Re: BR 132 "Ludmiła"

Post autor: Mariusz »

Czuwak??
Masz na myśli SHP na podwoziu.
Super wyglada ta maszyna.
Do tej pory zachwycałem się 140-ką. Te węże ogrzewania elektrycznego.
A teraz następny model. Jeździ bez zarzutu. Pokonuje najróżniejsze konfiguracje rozjazdowe z gracją. Nie ma z nią problemów. Pod górę wciąga, lub wpycha wagony bez problemu. A podjazd mam dośc stromy. Kilkanaście wagonów ROCO nie stanowi dla niej problemu.
Aż ślinka cieknie na model ĆSD 8)
Udany zakup !! A jeszcze nie mam cyfry !!
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3206
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: BR 132 "Ludmiła"

Post autor: Maciej »

Wracając do ocen naszej Ludmiły
- super rowiązana sprawa haków, przewodów - nie trzeba montować, poręcze tak samo, delikatne i wystarczy +
- zaskoczony jestem czuwakiem - ciekawie i z klimatem +
- napisy +
- skrzynia akumulatorowa +
- dach +
- kabina +
- oświetlenie, i tu jadąc do przodu jest ok, ale tył i czerwone światła są jakieś......mało wyraźne. Tu dodaje niesmaku jeszcze fuga poświaty w przedziale silnikowym. Nie było by to straszne ale zmiana kierunku jazdy powoduje że świato raz znika raz pojawia się - nie najlepiej to wygląda -
- jazda +
Ogólnie piękna maszyna -duma makiety :D
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10298
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: BR 132 "Ludmiła"

Post autor: ArturSchŁ »

Trojan pisze: a czy (...) Halberstadty będą pasować?
Jak nie, jak TAK !!
:mrgreen:
Awatar użytkownika
Trojan
Posty: 345
Rejestracja: 09 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Skarżysko-Kam./Katowice
Kontakt:

Re: BR 132 "Ludmiła"

Post autor: Trojan »

Dzięki DBv, a czy Modernisierungswageny czy Halberstadty będą pasować? No bo Y czy 4 osiowe Reko to wiadomo, brak KKS itd...
Pzdr
Awatar użytkownika
DBv
Administrator
Posty: 1941
Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
Kontakt:

Re: BR 132 "Ludmiła"

Post autor: DBv »

Trojan pisze:Cześć!
Mam pytanie, czy któraś z ludmill DR w IV epoce jeździła z jakimiś składami osobowymi? Czy można do nich podpiąć np. wagony E5 ?
One jeździły praktycznie wyłącznie ze składami osobowymi! Sporadycznie w ruchu towarowym można było spotkać np 132.
Najlepszy skład do ludmił to wagony Staedteexpress (kremowo-pomarańczowe Y) oraz wagony Reko 4-osiowe. Skład z wagonami E5 to egzotyka raczej tego samego kalibru co ludmiła ze składem towarowym.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2007, 18:06 przez DBv, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Trojan
Posty: 345
Rejestracja: 09 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Skarżysko-Kam./Katowice
Kontakt:

Re: BR 132 "Ludmiła"

Post autor: Trojan »

Cześć!
Mam pytanie, czy któraś z ludmill DR w IV epoce jeździła z jakimiś składami osobowymi? Czy można do nich podpiąć np. wagony E5 ?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
przemekw
Posty: 216
Rejestracja: 19 lis 2006, 13:26
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Re: BR 132 "Ludmiła"

Post autor: przemekw »

A ja znalazłem jeszcze ludmiłę 754:
754 101-4
pepsigo2pl
Posty: 548
Rejestracja: 31 lip 2006, 18:06
Lokalizacja: ur. Gdansk, zam. Londyn
Kontakt:

Re: BR 132 "Ludmiła"

Post autor: pepsigo2pl »

Kolega DBv z jak zwykle z fachowa informacja wyjasnil moje niepewnosci :D

Prosze o przyznanie pkt pomogl forumowiczowi DBv.

DBv -> a jak wyglada kwestia 241?? Musze przyznac, ze ta kwestia tez mnie bardzo zastanawia.
Awatar użytkownika
DBv
Administrator
Posty: 1941
Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
Kontakt:

Re: BR 132 "Ludmiła"

Post autor: DBv »

Jeżeli chodzi o BR 130 to miała "4okienka". Tyle, że tu mamy model BR 130-101. Ten egzemplarz w praktyce stanowił prototyp późniejszej BR132 i pod względem ilości okienek z boku się od 132ki nie różnił. W zasadzie była to po prostu przedprodukcyjna 132ka, poczatkowo jeszcze z numerem serii 130
pepsigo2pl
Posty: 548
Rejestracja: 31 lip 2006, 18:06
Lokalizacja: ur. Gdansk, zam. Londyn
Kontakt:

Re: BR 132 "Ludmiła"

Post autor: pepsigo2pl »

No to prosze bardzo druga strona lokomotywy BR241-801-0, ta ze zdjecia po prawej stronie. Tak zeby ktos nie mowil, ze inna strona, moze byc normalna tutaj :?

Lokomotywa po lewej to BR241-803-6, niestety nie udalo mi sie znalezc drugiej strony tej lokomotywy. Ale nawet porownujac ta sama strone lokomotyw z linku powyzej - widac, ze nie sa one takie same. Brak okna, dodatkowe zaluzje.

:arrow: BR241-801 = 6 standardowych zaluzji + 2 dodatkowe (na obydwoch stronach) + 5 okien;
:arrow: BR241-803 = 6 standardowych zaluzji + 4 dodatkowe + 4 okna;
A przeciez to jest ta sama klasa lokomotyw...?

A tak na marginesie, lokomotywy serii BR241 o numerach 800, byly specjalnymi lokomotywami poddanymi przerobkom dla potrzeb wjazdu do Belgii.

"Five Railion locs of the 232-series have been modified in order to permit them to drive into Belgium and then renumbered to the 241.800-series."
Ostatnio zmieniony 11 mar 2007, 16:29 przez pepsigo2pl, łącznie zmieniany 1 raz.
et22
Posty: 533
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BR 132 "Ludmiła"

Post autor: et22 »

Jeśli chodzi o BR233 to jest to konstrukcja post DDR-owska, i o ile mnie pamięć nie myli, były to lokomotywy BR232 z wymienionym silnikiem.

Jesli zaś chodzi o różnice w pokazanych przez ciebie BR241, to zwróć uwagę, ze masz te lokomotywy widoczne z dwóch różnych stron - raz masz standartowe sześć żaluzji po prawej a na drugim zdjęciu po lewej. Sądzę, że układ dodatkowych żaluzji na jednej i drugiej burcie nie musiał być wcale jednakowy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości