V200/BR221, TILLIG
Moderator: mod-Tabor
- jarkott
- Posty: 620
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:17
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
Re: V200/BR221, TILLIG
Możesz zobaczyć kilka składów z BR220/BR221
http://www.bundesbahnzeit.de/page.php?i ... %20Luebeck
http://www.loks-aus-kiel.de/index.php?n ... 703&lang=1
http://www.bundesbahnzeit.de/page.php?i ... %20Luebeck
http://www.loks-aus-kiel.de/index.php?n ... 703&lang=1
Ostatnio zmieniony 24 maja 2013, 13:56 przez jarkott, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 13 sty 2009, 11:32
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: V200/BR221, TILLIG
Dzięki za odpowiedź.
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: V200/BR221, TILLIG
Wszystko co jeżdziło w Deutsche Bundesbahn, począwszy od donnerów, przez eilzugwageny, umbauwageny (2 i 4 osie), do m-wagenów. Jeśli chodzi o towarowe to wszystko co było pod flagą DBundesbahn. Jesli chodzi o lokę w malowaniu biało/morskim to najczęściej ciągały wahadła samowyładowczych z węglem.
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 13 sty 2009, 11:32
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: V200/BR221, TILLIG
Witam
Proszę o radę. Jakie typy wagonów osobowych mozna podłączyć do BR220
Proszę o radę. Jakie typy wagonów osobowych mozna podłączyć do BR220
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 13 sty 2009, 11:32
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: V200/BR221, TILLIG
Witam
Dzisiaj dotarła do mnie BR220 nr katalogowy 02500.
Czytając uwagi o jej głośnej pracy postanowiłem porównać z BR107 (04620) i BR 119 (02780). Okazało się, że jeździ najciszej. Przy średniej prędkości ledwie pomruk. Testowałem ją w analogu. Lokomotywa prezenuje się rewelacyjnie.
Dzisiaj dotarła do mnie BR220 nr katalogowy 02500.
Czytając uwagi o jej głośnej pracy postanowiłem porównać z BR107 (04620) i BR 119 (02780). Okazało się, że jeździ najciszej. Przy średniej prędkości ledwie pomruk. Testowałem ją w analogu. Lokomotywa prezenuje się rewelacyjnie.
- golab
- Posty: 1365
- Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: V200/BR221, TILLIG
A czy "ryjki" są w końcu innego kształtu niż w 221 Tilliga ? bo chyba powinny (tak jak V200 Zeuke i BR221 BTTB). Nie besztajcie jeśli się mylę
- krzysztof
- Posty: 1754
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: V200/BR221, TILLIG
tak się składa, że ja już od pewnego czasu posiadam 02500, teraz 02501, a także dwie starsze pokoleniowo 221 Tilliga 02516 i 500632.ArturSchŁ pisze: Podsumowanie
Warto było czekać na tą przepracowaną konstrukcję lokomotywy, szkoda, że aż tyle lat.
niezależnie od dzisiejszego wpisu, rano zrobiłem jazdy porównawcze no i szok: moja 02500 jest najgłośniejsza! tak samo głośna jak stare Tilligowskie loki, przy czym właściwości jezdne porównywalne (analog). w nowej mamy pięknie odwzorowane wentylatory, wypukły napis w 02501, finezyjne oświetlenie i ordynarne szwy formy na bokach loki.
ja tez czekałem na nią, jednak za cenę 130 euro i więcej? hmmm... te szwy formy mnie załamały...
a więc czy warto było czekać? no na pewno warto było gdy jeździ się w DCC.
Ostatnio zmieniony 12 lis 2012, 08:53 przez krzysztof, łącznie zmieniany 2 razy.
- aviaTTor
- Posty: 662
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
- Lokalizacja: czestochowa
- Kontakt:
Re: V200/BR221, TILLIG
Teraz pytanie gdzie najtaniej można kupić V200.0 DB, Ep. III -jakieś propozycje:)
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10621
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: V200/BR221, TILLIG
V200.0
Dokładna nazwa modelu
Diesellok V200.0 DB, Ep. III / lokomotywa spalinowa V200.0 kolei DB, Ep. III
Liczba osi
4
Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen Gmbh & Co; Sebnitz - Niemcy
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
02501
Zarząd kolejowy
DB
Epoka
III
Oznaczenie modelu
V 200 026
Stacjonowanie/Data
BD Frankfurt/M. , Bw Frankfurt-Griesheim, AW Nurnberg / 10.09.1956
Elementy specyficzne
Napis z boku pudła: DEUTSCHE BUNDESBAHN
Dostępność innych wersji modelu
02500 - BR 220 010-3, DB, Ep. IV
02501 - V 200 026, DB, Ep. III
Napęd
Silnik 3-polowy, dwie masy kinetyczne, dobrze dobrana przekładnia, dobre parametry trakcyjne
Sprzęg
Model nie posiada KKS. Zastosowane gniazdo umożliwia wymianę sprzęgu na inny typ niż zainstalowano fabrycznie
Oświetlenie
3 białe / 2 czerwone, LED, zmienne w zależności od kierunku jazdy
DCC
Gniazdo Plux12, wygodny dostęp, dekoder dźwiękowy mieści się pomiędzy silnikiem a budą, miejsce na głośnik "kostka cukru" lecz by się dostać do miejsca na głośnik, trzeba zdjąć ostoję, ale wcześniej trzeba zdemontować oba wózki. Instalując dekoder z F1, F2 (niekoniecznie Plux12) uzyskujemy możliwość indywidualnego gaszenia świateł na każdym czole lokomotywy oddzielnie - gdy załączymy F1 i F2 naraz - światła gasną z obu stron mimo, że mamy załączone F0 (* na Multimausie).
Uwagi
-
Podsumowanie
Warto było czekać na tą przepracowaną konstrukcję lokomotywy, szkoda, że aż tyle lat.
Dokładna nazwa modelu
Diesellok V200.0 DB, Ep. III / lokomotywa spalinowa V200.0 kolei DB, Ep. III
Liczba osi
4
Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen Gmbh & Co; Sebnitz - Niemcy
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
02501
Zarząd kolejowy
DB
Epoka
III
Oznaczenie modelu
V 200 026
Stacjonowanie/Data
BD Frankfurt/M. , Bw Frankfurt-Griesheim, AW Nurnberg / 10.09.1956
Elementy specyficzne
Napis z boku pudła: DEUTSCHE BUNDESBAHN
Dostępność innych wersji modelu
02500 - BR 220 010-3, DB, Ep. IV
02501 - V 200 026, DB, Ep. III
Napęd
Silnik 3-polowy, dwie masy kinetyczne, dobrze dobrana przekładnia, dobre parametry trakcyjne
Sprzęg
Model nie posiada KKS. Zastosowane gniazdo umożliwia wymianę sprzęgu na inny typ niż zainstalowano fabrycznie
Oświetlenie
3 białe / 2 czerwone, LED, zmienne w zależności od kierunku jazdy
DCC
Gniazdo Plux12, wygodny dostęp, dekoder dźwiękowy mieści się pomiędzy silnikiem a budą, miejsce na głośnik "kostka cukru" lecz by się dostać do miejsca na głośnik, trzeba zdjąć ostoję, ale wcześniej trzeba zdemontować oba wózki. Instalując dekoder z F1, F2 (niekoniecznie Plux12) uzyskujemy możliwość indywidualnego gaszenia świateł na każdym czole lokomotywy oddzielnie - gdy załączymy F1 i F2 naraz - światła gasną z obu stron mimo, że mamy załączone F0 (* na Multimausie).
Uwagi
-
Podsumowanie
Warto było czekać na tą przepracowaną konstrukcję lokomotywy, szkoda, że aż tyle lat.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2012, 16:07 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 6 razy.
- aviaTTor
- Posty: 662
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
- Lokalizacja: czestochowa
- Kontakt:
Re: V200/BR221, TILLIG
Ta wersja z napisem na boku -też o niej myslałem i pewnie się na nią skuszę
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: V200/BR221, TILLIG
Na spotkaniu w Leuna widziałem ją jak jeździ i miałem ją w ręku. Powiem krótko wygląd niebo, a ziemia w porównaniu ze starą wersją, ale mimo tego, że ma już Plux'a i nowy silnik to ta na makiecie Tilliga jeździła dość głośno. Oby nie była to seryjna przypadłość. Ja czekam na wersję z napisem na boku.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2012, 16:03 przez Marcin, łącznie zmieniany 1 raz.
- aviaTTor
- Posty: 662
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
- Lokalizacja: czestochowa
- Kontakt:
Re: V200/BR221, TILLIG
Posiada już ktoś nową BR220 jakie wrażenia i oczywiście jakie różnice w porównaniu do starego modelu-może jakieś dobre foty
-
- Posty: 815
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 11:49
- Kontakt:
Re: V200/BR221, TILLIG
Chyba powinienem zwrócić lokomotywie honor. Po włożeniu dekodera (Zimo) lok jeździ rewelacyjnie. Z liczeniem podkładów nie ma problemu. W kwestii uciągu też jest świetnie - w czasie ostatniego zlotu w Sosnowcu lok ciągnął około 90 wagonów bez żadnych problemów, bez ślizgania. Dobry zakup.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2009, 08:45 przez whosho, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: V200/BR221, TILLIG
Na niektórych kołach widać oś.
Szczegóły ale przy modelu ekskluzywnym takie wpadki są porażką.
Szczegóły ale przy modelu ekskluzywnym takie wpadki są porażką.
- brovarek
- Posty: 873
- Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: V200/BR221, TILLIG
Co to znaczy "niedorobione"? Chciałem ja sobie zafundować. A tu tyle krytyki. Wiem, że konstrukcja jest przestarzała, ale koła?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości