BR 132 "Ludmiła"
Moderator: mod-Tabor
- Borczy
- Posty: 2328
- Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BR 132 "Ludmiła"
Tak, jeździły trochę i jest ok.
-
- Posty: 485
- Rejestracja: 18 gru 2006, 08:22
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR 132 "Ludmiła"
Pojeździłeś nią trochę? Ja miałem egzemplarz, który po pewnym czasie zaczął wpadać w jakiś rezonans (chyba silnik z ramą) i później tak hałasował, że instalowanie dekodera dźwiękowego nie miało najmniejszego sensu.
- Borczy
- Posty: 2328
- Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BR 132 "Ludmiła"
Odświeżę nieco temat - Ludmiła Roco.
Czy ktoś z Was instalował własnoręcznie jakiś dźwięk ale w wersji 16Bit/Hi-Fi ? Chodzi o np: Esu loksound 5 micro, czy jest duża rzeźba? Czy trzeba frezować ciężarki?
Czy ktoś z Was instalował własnoręcznie jakiś dźwięk ale w wersji 16Bit/Hi-Fi ? Chodzi o np: Esu loksound 5 micro, czy jest duża rzeźba? Czy trzeba frezować ciężarki?
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3211
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: BR 132 "Ludmiła"
Tak osłabił mnie ten szczegół - rewelacjaMariusz pisze:Czuwak??
Masz na myśli SHP na podwoziu.
- Mariusz
- Posty: 2560
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
Re: BR 132 "Ludmiła"
Czuwak??
Masz na myśli SHP na podwoziu.
Super wyglada ta maszyna.
Do tej pory zachwycałem się 140-ką. Te węże ogrzewania elektrycznego.
A teraz następny model. Jeździ bez zarzutu. Pokonuje najróżniejsze konfiguracje rozjazdowe z gracją. Nie ma z nią problemów. Pod górę wciąga, lub wpycha wagony bez problemu. A podjazd mam dośc stromy. Kilkanaście wagonów ROCO nie stanowi dla niej problemu.
Aż ślinka cieknie na model ĆSD
Udany zakup A jeszcze nie mam cyfry
Masz na myśli SHP na podwoziu.
Super wyglada ta maszyna.
Do tej pory zachwycałem się 140-ką. Te węże ogrzewania elektrycznego.
A teraz następny model. Jeździ bez zarzutu. Pokonuje najróżniejsze konfiguracje rozjazdowe z gracją. Nie ma z nią problemów. Pod górę wciąga, lub wpycha wagony bez problemu. A podjazd mam dośc stromy. Kilkanaście wagonów ROCO nie stanowi dla niej problemu.
Aż ślinka cieknie na model ĆSD
Udany zakup A jeszcze nie mam cyfry
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3211
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: BR 132 "Ludmiła"
Wracając do ocen naszej Ludmiły
- super rowiązana sprawa haków, przewodów - nie trzeba montować, poręcze tak samo, delikatne i wystarczy +
- zaskoczony jestem czuwakiem - ciekawie i z klimatem +
- napisy +
- skrzynia akumulatorowa +
- dach +
- kabina +
- oświetlenie, i tu jadąc do przodu jest ok, ale tył i czerwone światła są jakieś......mało wyraźne. Tu dodaje niesmaku jeszcze fuga poświaty w przedziale silnikowym. Nie było by to straszne ale zmiana kierunku jazdy powoduje że świato raz znika raz pojawia się - nie najlepiej to wygląda -
- jazda +
Ogólnie piękna maszyna -duma makiety
- super rowiązana sprawa haków, przewodów - nie trzeba montować, poręcze tak samo, delikatne i wystarczy +
- zaskoczony jestem czuwakiem - ciekawie i z klimatem +
- napisy +
- skrzynia akumulatorowa +
- dach +
- kabina +
- oświetlenie, i tu jadąc do przodu jest ok, ale tył i czerwone światła są jakieś......mało wyraźne. Tu dodaje niesmaku jeszcze fuga poświaty w przedziale silnikowym. Nie było by to straszne ale zmiana kierunku jazdy powoduje że świato raz znika raz pojawia się - nie najlepiej to wygląda -
- jazda +
Ogólnie piękna maszyna -duma makiety
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10355
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
- Trojan
- Posty: 345
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Skarżysko-Kam./Katowice
- Kontakt:
Re: BR 132 "Ludmiła"
Dzięki DBv, a czy Modernisierungswageny czy Halberstadty będą pasować? No bo Y czy 4 osiowe Reko to wiadomo, brak KKS itd...
Pzdr
Pzdr
- DBv
- Administrator
- Posty: 1942
- Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
- Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
- Kontakt:
Re: BR 132 "Ludmiła"
One jeździły praktycznie wyłącznie ze składami osobowymi! Sporadycznie w ruchu towarowym można było spotkać np 132.Trojan pisze:Cześć!
Mam pytanie, czy któraś z ludmill DR w IV epoce jeździła z jakimiś składami osobowymi? Czy można do nich podpiąć np. wagony E5 ?
Najlepszy skład do ludmił to wagony Staedteexpress (kremowo-pomarańczowe Y) oraz wagony Reko 4-osiowe. Skład z wagonami E5 to egzotyka raczej tego samego kalibru co ludmiła ze składem towarowym.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2007, 18:06 przez DBv, łącznie zmieniany 1 raz.
- Trojan
- Posty: 345
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Skarżysko-Kam./Katowice
- Kontakt:
Re: BR 132 "Ludmiła"
Cześć!
Mam pytanie, czy któraś z ludmill DR w IV epoce jeździła z jakimiś składami osobowymi? Czy można do nich podpiąć np. wagony E5 ?
Pozdrawiam
Mam pytanie, czy któraś z ludmill DR w IV epoce jeździła z jakimiś składami osobowymi? Czy można do nich podpiąć np. wagony E5 ?
Pozdrawiam
- przemekw
- Posty: 217
- Rejestracja: 19 lis 2006, 13:26
- Lokalizacja: śląsk
- Kontakt:
Re: BR 132 "Ludmiła"
A ja znalazłem jeszcze ludmiłę 754:
754 101-4
754 101-4
-
- Posty: 548
- Rejestracja: 31 lip 2006, 18:06
- Lokalizacja: ur. Gdansk, zam. Londyn
- Kontakt:
Re: BR 132 "Ludmiła"
Kolega DBv z jak zwykle z fachowa informacja wyjasnil moje niepewnosci
Prosze o przyznanie pkt pomogl forumowiczowi DBv.
DBv -> a jak wyglada kwestia 241?? Musze przyznac, ze ta kwestia tez mnie bardzo zastanawia.
Prosze o przyznanie pkt pomogl forumowiczowi DBv.
DBv -> a jak wyglada kwestia 241?? Musze przyznac, ze ta kwestia tez mnie bardzo zastanawia.
- DBv
- Administrator
- Posty: 1942
- Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
- Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
- Kontakt:
Re: BR 132 "Ludmiła"
Jeżeli chodzi o BR 130 to miała "4okienka". Tyle, że tu mamy model BR 130-101. Ten egzemplarz w praktyce stanowił prototyp późniejszej BR132 i pod względem ilości okienek z boku się od 132ki nie różnił. W zasadzie była to po prostu przedprodukcyjna 132ka, poczatkowo jeszcze z numerem serii 130
-
- Posty: 548
- Rejestracja: 31 lip 2006, 18:06
- Lokalizacja: ur. Gdansk, zam. Londyn
- Kontakt:
Re: BR 132 "Ludmiła"
No to prosze bardzo druga strona lokomotywy BR241-801-0, ta ze zdjecia po prawej stronie. Tak zeby ktos nie mowil, ze inna strona, moze byc normalna tutaj
Lokomotywa po lewej to BR241-803-6, niestety nie udalo mi sie znalezc drugiej strony tej lokomotywy. Ale nawet porownujac ta sama strone lokomotyw z linku powyzej - widac, ze nie sa one takie same. Brak okna, dodatkowe zaluzje.
BR241-801 = 6 standardowych zaluzji + 2 dodatkowe (na obydwoch stronach) + 5 okien;
BR241-803 = 6 standardowych zaluzji + 4 dodatkowe + 4 okna;
A przeciez to jest ta sama klasa lokomotyw...?
A tak na marginesie, lokomotywy serii BR241 o numerach 800, byly specjalnymi lokomotywami poddanymi przerobkom dla potrzeb wjazdu do Belgii.
"Five Railion locs of the 232-series have been modified in order to permit them to drive into Belgium and then renumbered to the 241.800-series."
Lokomotywa po lewej to BR241-803-6, niestety nie udalo mi sie znalezc drugiej strony tej lokomotywy. Ale nawet porownujac ta sama strone lokomotyw z linku powyzej - widac, ze nie sa one takie same. Brak okna, dodatkowe zaluzje.
BR241-801 = 6 standardowych zaluzji + 2 dodatkowe (na obydwoch stronach) + 5 okien;
BR241-803 = 6 standardowych zaluzji + 4 dodatkowe + 4 okna;
A przeciez to jest ta sama klasa lokomotyw...?
A tak na marginesie, lokomotywy serii BR241 o numerach 800, byly specjalnymi lokomotywami poddanymi przerobkom dla potrzeb wjazdu do Belgii.
"Five Railion locs of the 232-series have been modified in order to permit them to drive into Belgium and then renumbered to the 241.800-series."
Ostatnio zmieniony 11 mar 2007, 16:29 przez pepsigo2pl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 534
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BR 132 "Ludmiła"
Jeśli chodzi o BR233 to jest to konstrukcja post DDR-owska, i o ile mnie pamięć nie myli, były to lokomotywy BR232 z wymienionym silnikiem.
Jesli zaś chodzi o różnice w pokazanych przez ciebie BR241, to zwróć uwagę, ze masz te lokomotywy widoczne z dwóch różnych stron - raz masz standartowe sześć żaluzji po prawej a na drugim zdjęciu po lewej. Sądzę, że układ dodatkowych żaluzji na jednej i drugiej burcie nie musiał być wcale jednakowy.
Jesli zaś chodzi o różnice w pokazanych przez ciebie BR241, to zwróć uwagę, ze masz te lokomotywy widoczne z dwóch różnych stron - raz masz standartowe sześć żaluzji po prawej a na drugim zdjęciu po lewej. Sądzę, że układ dodatkowych żaluzji na jednej i drugiej burcie nie musiał być wcale jednakowy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości